dat heb ik bijna altijd.angel1 zei:ik heb regelmatig, dat als ik snuif, doe ik het meestal langs één kant. de volgende lijn is dan wel weer aan de andere kant. maar aan de kant waar ik langs snuif, dat oog aan die kant voel ik dan prikken.net of ik er speed in heb gewreven. herkent iemand dit?
nutsss zei:Ik heb het weleens als ik flink moet ophalen om het op te snuiven bijvoorbeeld als je neus een ietsie dicht zit. Ik denk dat het dan je traanbuis inschiet of iets dergelijks zodat het naar je oog kan. Irritant gevoel, dat wel maar meestal maar heel even.
Dat moet volgens mij ook niet te veel gebeuren. Ik neem nu liever een bommetje want ik merk dat al dat gesnuif niet echt prettig is in mn neus...
angel1 zei:ik kan dan weer niet tegen bommetjes. word ik ziek van
het is niet dat ik het vies vind, ik word er echt ziek van: heel misselijk; etcTrip Unit zei:angel1 zei:ik kan dan weer niet tegen bommetjes. word ik ziek van
In je drankie ,cola ofzo... Proef je heel ff vieze smaak van,maar tis te doen...
En als je het echt echt vies vind,dan kan je lege capsules halen en daar dan wat indoen...
laan zei:Ik heb een keer pep gehad dat was zo erg, als je dat snoof ging je door de grond van de pijn, en meerdere tranen dat uit je oog liep.

Trip Unit zei:Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...
angel1 zei:Trip Unit zei:Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...
speed is het enige wat ik neem
SpacingBen zei:speed, de naam zegt al genoeg he lijkt me![]()
zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?venomdrums zei:yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
platypus zei:zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?venomdrums zei:yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
angel1 zei:ik heb in zo n afval topic mee gediscussieerd ja, maar speed alleen maar gebruiken om af te vallen?nee hoor
venomdrums zei:platypus zei:zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?venomdrums zei:yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
vaak genoeg.. maar ik zeg ook niet dat het geen rommel is he dus is het ook niet nodig om te testen. tis eigenlijk gewoon allemaal rommel op drugs gebied . alles heeft wel weer een bepaalde bijwerking die slecht voor je is..maar dat maakt mij niks uit. ik zweer het gewoon bij speed omdat je er nog gewoon helder onderblijft en dus geen vage dingen gaat doen als bv naakt over straat rennen of zoiets![]()
flash kieke zei:Als ik een lijn snuif ,begint men oog te tranen,begint mijn kop pijn te doen en zit ik meestal te kloppen op men hoofd vanachter.(Vraag me niet waarom.)
![]()
JewCookie zei:flash kieke zei:Als ik een lijn snuif ,begint men oog te tranen,begint mijn kop pijn te doen en zit ik meestal te kloppen op men hoofd vanachter.(Vraag me niet waarom.)
![]()
wat voor lijnen gooi jij in 1x naar binnen dan? :P
angel1 zei:ik heb regelmatig, dat als ik snuif, doe ik het meestal langs één kant. de volgende lijn is dan wel weer aan de andere kant. maar aan de kant waar ik langs snuif, dat oog aan die kant voel ik dan prikken.net of ik er speed in heb gewreven. herkent iemand dit?
wiet busje zei:je oog![]()

boels zei:wiet busje zei:je oog![]()
ja u neusvlieze en u oogvlieze sttan toch me elkaar in verbinding
![]()