oog

angel1

Experimenterende gebruiker
ik heb regelmatig, dat als ik snuif, doe ik het meestal langs één kant. de volgende lijn is dan wel weer aan de andere kant. maar aan de kant waar ik langs snuif, dat oog aan die kant voel ik dan prikken.net of ik er speed in heb gewreven. herkent iemand dit?

wausie91

Bewuste gebruiker
ik herken het niet maar het kan wel je neus is natuurlijk vlak bij je oogslijmvlies dus daar kan het irriteren ik weet niet o (dat) heel veel kwad kan maar er zijn vast wel msensen die daar veel meer van af weten ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen

JewCookie

Wijs gebruiker
ik krijg dan ook soms dat dat ook zeg ma een beetje gaat tranen, niet dat de tranen eruit stromen maar wel een veel vochtiger oog..

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb het weleens als ik flink moet ophalen om het op te snuiven bijvoorbeeld als je neus een ietsie dicht zit. Ik denk dat het dan je traanbuis inschiet of iets dergelijks zodat het naar je oog kan. Irritant gevoel, dat wel maar meestal maar heel even.

Dat moet volgens mij ook niet te veel gebeuren. Ik neem nu liever een bommetje want ik merk dat al dat gesnuif niet echt prettig is in mn neus...

Psykaholik

Wijs gebruiker
angel1 zei:
ik heb regelmatig, dat als ik snuif, doe ik het meestal langs één kant. de volgende lijn is dan wel weer aan de andere kant. maar aan de kant waar ik langs snuif, dat oog aan die kant voel ik dan prikken.net of ik er speed in heb gewreven. herkent iemand dit?
dat heb ik bijna altijd.
langs de kant waar ik snuif aan die kant word mijn oog voor ff een beetje rood en traant ook soms een beetje.

buzzy

Badass junkie
Ja, bij mij begint het ook altijd te tranen. Maar na 10 minuutjes is het meestal weer oké :)

Rain

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer pep gehad dat was zo erg, als je dat snoof ging je door de grond van de pijn, en meerdere tranen dat uit je oog liep.

angel1

nutsss zei:
Ik heb het weleens als ik flink moet ophalen om het op te snuiven bijvoorbeeld als je neus een ietsie dicht zit. Ik denk dat het dan je traanbuis inschiet of iets dergelijks zodat het naar je oog kan. Irritant gevoel, dat wel maar meestal maar heel even.

Dat moet volgens mij ook niet te veel gebeuren. Ik neem nu liever een bommetje want ik merk dat al dat gesnuif niet echt prettig is in mn neus...

ik kan dan weer niet tegen bommetjes. word ik ziek van

Trip Unit

Bewuste gebruiker
angel1 zei:

In je drankie ,cola ofzo... Proef je heel ff vieze smaak van,maar tis te doen...
En als je het echt echt vies vind,dan kan je lege capsules halen en daar dan wat indoen...

angel1

Trip Unit zei:
angel1 zei:

In je drankie ,cola ofzo... Proef je heel ff vieze smaak van,maar tis te doen...
En als je het echt echt vies vind,dan kan je lege capsules halen en daar dan wat indoen...
het is niet dat ik het vies vind, ik word er echt ziek van: heel misselijk; etc

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...

scratchtraxx

Belezen gebruiker
laan zei:
Ik heb een keer pep gehad dat was zo erg, als je dat snoof ging je door de grond van de pijn, en meerdere tranen dat uit je oog liep.

Ook 1x gehad.. Ze geloofden me zelfs ni toen ik zei dat ik niet aan het wenen was :rolleyes:

The SpinDoctor

Snuif altijd met mijn linker neusgat, en idd, tranen en een rood oog.
Maar dat vind ik niet zo erg, wat ik echt irri vind is die loopneus die dagen erna....

angel1

Trip Unit zei:
Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...

speed is het enige wat ik neem

JewCookie

Wijs gebruiker
sorry als ik het verrkeerd heb..

maar ik herken je naam als iemand die toen ze hier net kwam info vroeg over speed, om af te vallen..

nog x, sorry als je iemand anders bent.. :flushed:

angel1

ik heb in zo n afval topic mee gediscussieerd ja, maar speed alleen maar gebruiken om af te vallen?nee hoor

venomdrums

SpacingBen zei:
speed, de naam zegt al genoeg he lijkt me :sunglasses:

yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.

platypus

Belezen gebruiker
venomdrums zei:
yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?

venomdrums

platypus zei:
venomdrums zei:

vaak genoeg.. maar ik zeg ook niet dat het geen rommel is he dus is het ook niet nodig om te testen. tis eigenlijk gewoon allemaal rommel op drugs gebied . alles heeft wel weer een bepaalde bijwerking die slecht voor je is..maar dat maakt mij niks uit. ik zweer het gewoon bij speed omdat je er nog gewoon helder onderblijft en dus geen vage dingen gaat doen als bv naakt over straat rennen of zoiets :grin:

BacingsPen

Badass junkie
venomdrums zei:
platypus zei:
venomdrums zei:

vaak genoeg.. maar ik zeg ook niet dat het geen rommel is he dus is het ook niet nodig om te testen. tis eigenlijk gewoon allemaal rommel op drugs gebied . alles heeft wel weer een bepaalde bijwerking die slecht voor je is..maar dat maakt mij niks uit. ik zweer het gewoon bij speed omdat je er nog gewoon helder onderblijft en dus geen vage dingen gaat doen als bv naakt over straat rennen of zoiets :grin:

Ik zie eerder de voordelen ook in van Speed, dan van XTC of Coke... Maar dat wil niet zeggen, dat ik van mening ben dat je gerust ieder weekend een lijntje kan snuiven...

Je kan het wel doen, maar wees dan niet verbaasd als het onverwachts toch fout afloopt...

Een jointje of een biertje is daar en tegen no problem... (en alcohol is toch een heel wat riskantere gedrugs voor de labiele mensen onder ons...)

Ik heb teveel ingevallen koppies gezien door gebruik van speed...

Maja who gives a fuck? Mensen snuiven zich toch wel kapot, dat is de realiteit...

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Neus oor en oog zijn verbonden met kanaaltjes dus mischien dat het daar aan ligt. Je traanbuis is in ieder geval gevoelig als er iets in je neus gebeurt. Trek maar eens een paar neusharen eruit, dan ga je ook als een baby janken.

flash kieke

Wijs gebruiker
Als ik een lijn snuif ,begint men oog te tranen,begint mijn kop pijn te doen en zit ik meestal te kloppen op men hoofd vanachter.(Vraag me niet waarom.)
:)

JewCookie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Als ik een lijn snuif ,begint men oog te tranen,begint mijn kop pijn te doen en zit ik meestal te kloppen op men hoofd vanachter.(Vraag me niet waarom.)
:)

wat voor lijnen gooi jij in 1x naar binnen dan? :P

boels

Belezen gebruiker
angel1 zei:

dan weet ge tenminste dat goe inslaagd

Bovenaan