Ik heb totaal GEEN ervaring met drugs, soft of hard-gebruik, Oh ja, toch wel, koffie, sigaretten, en nu en dan overmatig alcoholgebruik...
De reden dat ik mij zo zorgen maak is dat ik dat van mijn vriend echt totaal niet gewoon ben.
Hij blowt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en liet mij weten dat hij er gisteren (maandag), zijn eerste werkdag compleet wou mee stoppen, en dan gisteren een bericht dat hij zo ziek was...
Ik heb zelf de link gelegd met het kordaat stoppen ... misschien verkeerd ik weet het niet.
Normaal bericht hij mij nooit 's avonds laat, maar gisteren wel, dus wel teken dat hij ook in paniek was...
Ik ben naar hem toe gereden. Hij was echt doodziek,... braken, zweten, onrustig,... Hij kon amper verdragen dat ik er was of iets zei of vroeg.
Ik ben bij hem gebleven tot hij sliep.
Als ik zeg dat hij overmatig gebruikt, dan bedoel ik echt wel OVERMATIG... heel de dag door, van 's morgens tot 's avonds...
Vorige week vertelde hij mij dat hij verlangde om weer te gaan werken om een reden te hebben om er compleet mee te kappen....
Wie ben ik om doktertje te spelen, of wat dan ook, ik ben gewoon een heel bezorgde vriendin die vannacht hem een beetje zag doodgaan. Ik had medicatie mee tegen krampen en braken, na protest wou hij dat wel innemen, maar toch, ik maak mij zorgen....
Hij is jaren ouder dan mij, een lieve toffe man en vriend, wie ben ik om hem de les te lezen? Dat zal ik nooit doen, kan het door de afkick komen????