lysergine25 zei:de bollen geplukt ?
zonde hoor .. lezen en dan pas iets doen ?
al die moeite ik heb gewoon een opium bal gekocht dat is veel zuiverder goedkoper en lekker verslavend.
Stonie
mist zei:Hai, ik wou eigenlijk even wat weten over dit klaprozen verhaal. Aangezien ik ergens een gerucht hoorde dat klaprozen een werking hebben als drug, heb ik er een paar geplukt. Alleen ik begrijp nog niet alles van de hoed en de rand. Het zit zo.. Ik heb de zaadjes uit de plant, maar hoe moet ik dat dan tot mij nemen. Moet ik het in een joint stoppen, wat doe ik er mee?? Graag reactie..
groeten mist
wausie91 zei:hoeveel betaal je eigenlijk voor hero
IK WIL DEZE ****** ZOOI NOOIT GEBRUIKEN
maar vroeg het me af
lysergine25 zei:de bollen geplukt ?
zonde hoor .. lezen en dan pas iets doen ?
al die moeite ik heb gewoon een opium bal gekocht dat is veel zuiverder goedkoper en lekker verslavend.
Stonie
Opium kun je alleen uit de papaver somniferum halen, papavers zijn namelijk ook klaprozen._chris_ zei:heb laatst een ondekking gedaan.
in klaprozen zit opium dus heb je klaprozen in de tuin staan
ga je gang
*Admin edit: even je topictitel aangepast...
Ik kan je vertellen dat er nul komma nul % opium in de normale klaproos zitSolidius zei:De kwaliteit schijnt aanzienlijk minder goed te zijn dan de opium die uit papaver wordt gewonnen. Iemand ervaring met klaproos opium?
remco_75 zei:Ik kan je vertellen dat er nul komma nul % opium in de normale klaproos zitSolidius zei:De kwaliteit schijnt aanzienlijk minder goed te zijn dan de opium die uit papaver wordt gewonnen. Iemand ervaring met klaproos opium?