Ontdekking, opium in klaprozen

_chris_

Newbie
heb laatst een ondekking gedaan.
in klaprozen zit opium dus heb je klaprozen in de tuin staan
ga je gang

*Admin edit: even je topictitel aangepast...

Solidius

Badass junkie
De kwaliteit schijnt aanzienlijk minder goed te zijn dan de opium die uit papaver wordt gewonnen. Iemand ervaring met klaproos opium?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb het toen ik 12/13 jaar was wel eens gedaan met wat vrienden omdat we niet aan weed konden geraken...
pfff werd er wel wat duizelig van maar ik denk dat je dat ook word als je gras ofzo rookt;
zou het toch niet aanraden

doopie

Bewuste gebruiker
oud nieuws...... uit klaprozen kun je ruwe opium halen dit kan je verwerken tot gebruiksopium of je kunt er uiteindelijk heroine van maken

LOL

Experimenterende gebruiker
hoe krijg je daar heroïne uit heb ik wel al gevraagd op andere topic
en hoeveel krijg je uit 1 klaproos ik krijg daar namelijk bijna niets uit :(

Aquilta

uit 1 klaproos haal je vrijwel niets. Waarom tijd verpillen aan klaproos als je binnen 2 maanden een compleet veld met papaver kan hebben voor 1.98. Zit ze lekker ergens in een gemeente tuintjes zodat je ouders/vrienden er niets van hoeven te weten ( als je dat wilt natuurlijk ). en 2 maandjes later kerven en roken maar.

mist

Newbie
Hai, ik wou eigenlijk even wat weten over dit klaprozen verhaal. Aangezien ik ergens een gerucht hoorde dat klaprozen een werking hebben als drug, heb ik er een paar geplukt. Alleen ik begrijp nog niet alles van de hoed en de rand. Het zit zo.. Ik heb de zaadjes uit de plant, maar hoe moet ik dat dan tot mij nemen. Moet ik het in een joint stoppen, wat doe ik er mee?? Graag reactie..

groeten mist

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de bollen geplukt ?

zonde hoor .. lezen en dan pas iets doen ?

al die moeite ik heb gewoon een opium bal gekocht dat is veel zuiverder goedkoper en lekker verslavend.

Stonie

mist

Newbie
Lekker duidelijk, nu begin ik het te begrijpenzeg! wow,, snap er nu nog minder van maja.. zal wel niet zo'n drugkbezocht forumu zijn.

lysergine25 zei:
de bollen geplukt ?

al die moeite ik heb gewoon een opium bal gekocht dat is veel zuiverder goedkoper en lekker verslavend.

Stonie

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
mist zei:
Hai, ik wou eigenlijk even wat weten over dit klaprozen verhaal. Aangezien ik ergens een gerucht hoorde dat klaprozen een werking hebben als drug, heb ik er een paar geplukt. Alleen ik begrijp nog niet alles van de hoed en de rand. Het zit zo.. Ik heb de zaadjes uit de plant, maar hoe moet ik dat dan tot mij nemen. Moet ik het in een joint stoppen, wat doe ik er mee?? Graag reactie..

groeten mist

Kijk hier eens
En ook hier
En hier
Ende hier

En zo zijn er nog wel meer te vinden met de zoekfunctie. Succes ermee.

wausie91

Bewuste gebruiker
hoeveel betaal je eigenlijk voor hero

IK WIL DEZE ****** ZOOI NOOIT GEBRUIKEN
maar vroeg het me af

speeseend

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
hoeveel betaal je eigenlijk voor hero

IK WIL DEZE ****** ZOOI NOOIT GEBRUIKEN
maar vroeg het me af

afhankelijk van je hoeveelheid en tijd wanneer je het koopt.

Zo'n twee jaren geleden kostte vijf gram tachtig euro.

kamilio666

van klaproos en papaver kun je poppy tea maken, van papavers moet je een stuk of 5 gedroogde koppen hebben en die in de blender gooien,
alles fijn malen, in een kopje doen, heet water erop,
eventueel ook thee voor de smaak,
10 minuten laten trekken en opdrinken, na een half uur voel je je zwaar en relaxed...

toooz

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
de bollen geplukt ?

Stonie

Man wat wordt ik ziek van jouw comments

remco_75

Newbie
_chris_ zei:
heb laatst een ondekking gedaan.
in klaprozen zit opium dus heb je klaprozen in de tuin staan
ga je gang

*Admin edit: even je topictitel aangepast...
Opium kun je alleen uit de papaver somniferum halen, papavers zijn namelijk ook klaprozen.
Uit de klaproos met rode bladeren zul je geen opium uit kunnen halen

remco_75

Newbie
Re:

Solidius zei:
De kwaliteit schijnt aanzienlijk minder goed te zijn dan de opium die uit papaver wordt gewonnen. Iemand ervaring met klaproos opium?
Ik kan je vertellen dat er nul komma nul % opium in de normale klaproos zit

Bobsacamano

Badass junkie
Re: Re:

Misschien geen topics omhoog halen die er niet meer toe doen!

remco_75 zei:
Solidius zei:
Ik kan je vertellen dat er nul komma nul % opium in de normale klaproos zit

MeejheM

Badass junkie
Ik vermoed wel een beetje, maar wel eerder 0,0% dan 0,2%.

Cannabis word ook gekweekt om touw van te maken, en canvas, maar daar zit ook zo weinig thc in dat het de staat niet eens uitmaakt.

Bovenaan