Heb afgelopen weekend XTC gebruikt. Eerste dosis was circa 70mg. Het effect kwam vrij langzaam op gang, en leek met golven te komen. De pieken waren relaxed, maar geen extreme love zoals de vorige keer. De dalen aan de andere kant begonnen het uur daarna in toenemende mate vervelend te worden. Kreeg er een onrustig gevoel van, alsof ik me ineens besefte hoe nep de horde mensen onder invloed om me heen was. Maakte me ook zorgen over mensen met wie ik was, die meer danwel minder onder invloed waren, en of ze niet in de problemen/gevaar zouden komen of zo. Heb nog 50mg bijgepakt, en een uur later nog een paar likjes kristalpoeder. De high klapte er toen wel goed in en alsnog goed genoten, maar toch heb ik er achteraf gemengde gevoelens over.
Vorige keer MDMA(vrij veel gebruikt toen) was 2 maanden geleden. Het effect was toen echt perfect en was minimaal 3-4 uur puur en intens. De negatieve momenten hebben me nogal verbaasd dus deze keer.
Andere mensen die dit herkennen? Kan het door spanningen komen, te lage dosis aan het begin, toch nog wat tolerantie van de vorige keer, combinatie van die dingen?
Je weet natuurlijk nooit wat voor werking het precies zal hebben, maar ben benieuwd wat anderen er voor ervaringen mee hebben.
Vorige keer MDMA(vrij veel gebruikt toen) was 2 maanden geleden. Het effect was toen echt perfect en was minimaal 3-4 uur puur en intens. De negatieve momenten hebben me nogal verbaasd dus deze keer.
Andere mensen die dit herkennen? Kan het door spanningen komen, te lage dosis aan het begin, toch nog wat tolerantie van de vorige keer, combinatie van die dingen?
Je weet natuurlijk nooit wat voor werking het precies zal hebben, maar ben benieuwd wat anderen er voor ervaringen mee hebben.