omzetten naar coke

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Is het mogelijk om crack om te zetten naar de gewone snuifcoke, zoja hoe doe je dat ??

Dankuwel ! (alvast) :)

Delirium

Badass junkie
http://everything2.com/index.pl?node=cocaine

In fact, crack is actually cocaine that is reprocessed back into cocaine base, so theoretically you can stop here and smoke what you've already got... but do you want to become a crackhead? I think not. Read on, kimosabe.)

In die guide wordt dus base tot coke verwerkt:

Dissolve the base in a bucket of acetone for several hours: you should get a light tan mixture. Then add some more acid, and allow the base to precipitate out of the solution. You should see tiny white crystals begin to form at the top of the bucket. By filtering the slurry through cloth, you can capture the crystals, and let them dry in the sun or under a heat lamp.

Congratulations! You just scored some coke!

Succes :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oke dan, rilext :)
Morgen maar even doen dan. met "Add some more acid" bedoelen ze toch weer aceton neem ik aan ??

En het lijkt mij ook wel slim om er nog wat water over heen te kiepen als laatste, zodat alle aceton echt weg is. toch ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
:openmouth:

Wat is het nou Hcl of Aceton ? Het lijkt mij aceton, want ze zeggen ook Add some more acid en ze spreken daarvoor over aceton.

en trouwens Hcl Is toch Waterstof Chloride, heeft dat nog een huis tuin en keuken naam ? ja zoutzuur, maar is dat ergens te koop ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Directe vertaling uit het woordenboek Engels --> Nederlands
Acid - Zuur

Aangezien Aceton ook een zuur is lijkt het me dat ze het over Aceton hebben ??

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Iedereen heeft duidelijk zijn lolbroek en of grapjurk/jas weer eens aan valt geen zinnig antwoord uit te krijgen :sunglasses:

DALIJK GA IK DOOD...... door jullie :P

DreamWeaver

Badass junkie
Haha ja we zijn weer behulpzaam bezig :P Als je nou je acidzegels vermaalt en door je witte poeder flikkerd heb je gegarandeerd acid :wink:. Alleen wat zonde van het geld dat je voor je coke hebt betaald (en natuurlijk van de lsd).

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
hehe, volgende probleem:
Hcl is dus een zoutzuur oplossing en ontstaat door keukenzout te laten reageren met zwavelzuur. Zou je niet gewoon een oplossing van zout NaCl opgelost in water H20 eroverheen kunnen flikkeren ??

Kim

Wijs gebruiker

Aldous

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
hehe, volgende probleem:
Hcl is dus een zoutzuur oplossing en ontstaat door keukenzout te laten reageren met zwavelzuur. Zou je niet gewoon een oplossing van zout NaCl opgelost in water H20 eroverheen kunnen flikkeren ??
Nee dat kan niet. Je heb dan gewoon een oplossing van keukenzout en die is dus niet zuur. Zoutzuur kan je gewoon kopen bij de bouwmarkt trouwens.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja ik had het gevonden bij zo'n ouderwets apotheekertje die alles heeft ,accuzuur salpeterzuur en dus ook zoutzuur. Maarjah ik heb het dus omgezet (heel klein beetje) en er bleef zowat niets van over. Wat dus aangeeft dat het erg slechte kwaliteit crack was.
Dat vermoedde ik dus al en nu heb ik bewijs :)

Davino

Newbie
ik heb me laten vertellen als je puure base omzet naar snuif coke dat je er juist meer van over houd ma dan moet de base wel puur zijn weet iemand of dit waar is ? :confused:

Hey ik ben vanavond weer even helemaal van de coke, pure disco shit baby, als je je coke wil ''wassen'' doe je dat met industriele aceton, op een amerikaans of internationaal drugsforum zo je wilt word het uit gelegd: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=27089
ik heb onversneden gehaald, ik doe het zo weinig dat het kan, wel 10 gram gehaald met me maat, maar ik doe het echt 2 keer per jaar, maar oke mazzel mss tot later als ik nog wat kwijt moet,,,, laterzzz

Bovenaan