• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

O-DSMT

Casrus

DF-koning
+- 23:00 30 mg O-DSMT geplugd.

Voelde niks.

+- 23:55 90 mg O-DSMT geplugd.

00:15

Voel een warm, benauwd gevoel om mijn borst.

00:17

Voel een lichtelijke misselijkheid opkomen, moeite met concentratie (letters vinden op toetsenbord).

00:22

Jeuk.

00:32

Moeite met ademhalen.. waus gevoel in mijn hoofd. Maagzuur komt naar boven.

00:49

Op mijn bed gaan liggen. Vaag gevoel.

1:21

Enigszins verdoofd.

2:52

Sliep zowat, maar moest opeens kotsen en heb geluidloos in het toilet overgegeven.

3:02

Erectie was weer terug.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Dan is dit toch allemaal geen fijne ervaring....
Ik heb ook niks met O- DSMT gehad behalve een vervelend drukkend gevoel op mijn borst.
En dan die prijs van dat goedje! Ik had pellets van 50 mg, en die prijs hakte er stevig in.
Veel te duur voor wat het aan effecten gaf.
Dus was ik gauw klaar met dit spulletje.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vrij hoge dosis, zeker voor de roa.
Was dit de eerste keer dat je opiaten hebt gebruikt?

Casrus

DF-koning
Dan is dit toch allemaal geen fijne ervaring....
Ik heb ook niks met O- DSMT gehad behalve een vervelend drukkend gevoel op mijn borst.
En dan die prijs van dat goedje! Ik had pellets van 50 mg, en die prijs hakte er stevig in.
Veel te duur voor wat het aan effecten gaf.
Dus was ik gauw klaar met dit spulletje.
Had het als geschenk bij bij de andere RC's die ik bij mijn andere bestelde RC's kreeg. Vanochtend weer zichtbaar sjacherijnig uit bed gestapt.

Kots nog even snel doorgespoeld.

Mijn pallets waren 30 mg.

Casrus

DF-koning
Vrij hoge dosis, zeker voor de roa.
Was dit de eerste keer dat je opiaten hebt gebruikt?

Niet helemaal, maar de keren zijn op één hand te tellen.

Bij mijn fietsongeluk heb ik waarschijnlijk morphine gehad. Herinner me daar niks meer van.

Één keer heroïne met basecoke gespeedballd in Madrid (meneer die het mij aanbood ging er uiteindelijk met mijn betaalpas van door en ik wist ook dat dat zeker kon gebeuren, maar ik verveelde me).

Één (halve?) doos met Franse opium-pillen die mijn overleden vriend daar voorgeschreven gekregen had ik leeggegeten. Die waren erg lekker en je werd er niet misselijk van.

Dan had ik nog een doosje Tramadol van dezelfde vriend. In twee keer leeg gegeten en allebei de keren misselijk van geworden, en de tweede keer in de auto (in een plastic tas) gekotst.

Vond de O-DSMT veel minder misselijkmakender dan Tramadol.

Hoewel ik het niet weer zou bestellen (en het kan zeer binnenkort ook niet meer) was het een leerzamer ervaring.

Heb gelezen dat opiaten een paar keer nodig hebben om te werken. Bij mij is dat misschien nog niet.

Dit hele verhaal besloeg een periode van meer dan twintig jaar.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Dank zij die O- DSMT......ik zie zelf er totaal geen positieve invloed in. Laat staan dat die eruit komt...

De Zandman

DF-koning
Dat is me nou ook wat.....de wc verstopt!
Wat een ellende, ik herken het want ik maak dat ook weleens mee....na 2 dagen krijg ik dat wc meestal weer open.
O.T.:
Maar ik heb nooit dit soort gevallen gehad met betrekking tot O-DSMT.....
Ik vind deze rc echt waardeloos. Het heeft me niks positiefs opgeleverd!
En dat spul is nog duur, ook!
Voor mij geldt sowieso: exit O-DSMT. Absoluut!
...

Casrus

DF-koning
^ Bij ons betekent het alleen maar dat je het goedje even de hoek om moet duwen. Het blijft alleen in het eerste deel van de zwanehals zitten.

Vermoed dat de constiperende werking er debet aan is.

Cardboard

Wijs gebruiker
Door, nee, dankzij de verhalen op dit forum over O-DSMT durf en wil ik het niet eens proberen.
Als je graag een opiaat wil proberen, is kratom aan te raden (met mate en met genoeg pauze ertussen).
Edit: ga met kratom niet af op de doseringen die op de verpakking staan, zeker de eerste keer niet. Bij mij was 1 gram (rode strain) ruim voldoende.

Casrus

DF-koning
Door, nee, dankzij de verhalen op dit forum over O-DSMT durf en wil ik het niet eens proberen.
Als je graag een opiaat wil proberen, is kratom aan te raden (met mate en met genoeg pauze ertussen).
Edit: ga met kratom niet af op de doseringen die op de verpakking staan, zeker de eerste keer niet. Bij mij was 1 gram (rode strain) ruim voldoende.
Wil kratom zeker nog proberen, maar het volgende worden RC's die ik zelf heb nu al ingeslagen of misschien nog ga bestellen. Tenzij kratom óók snel verboden wordt.

Wime Taste

Newbie
Mijn ervaring met o-dsmt was ook redelijk vaag.. 2x30mg pellets.. ik was heel kalm.. maar op een vreemde manier.. weinig waarde voor de prijs

De Zandman

DF-koning
....... weinig waarde voor de prijs
Dat vind ik dus ook.het heeft totaal geen waarde voor de ( hoge) prijs!
2 pellets van 50 mg gaven mij alleen maar een vervelend gevoel. Een derde pellet erbij maakte dit niet beter, eerder slechter, er kwamen nogal wat bijwerkingen zoals jeuk en verstopping van.
Dus ik was er gauw klaar mee.
Exit O- DSMT!

Casrus

DF-koning
Nawoord:

Achteraf bezien kan het goed zijn dat mijn 'stofwisselingsproblemen' op het toilet samenhingen met een toen onbehandelde infectie.

Bij later O-DSMT gebruik had ik er geen last van.

Niet in combinatie met NEP roken (150 MG) en niet als kater-remedie (50 MG).

Bovenaan