• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-map ofterwel 2-methyl-ap-237

krijgt_kritiek

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet.

Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine.

Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie.

Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring.

Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal.

08:00 inname van de 2map 20mg nasaal

08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen.

08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type.

08:20 jeuk is toch nog aanwezig

09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan

Updates zullen volgen

Laatst bewerkt:

krijgt_kritiek

Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet.

Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine.

Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie.

Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring.

Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal.

08:00 inname van de 2map 20mg nasaal

08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen.

08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type.

08:20 jeuk is toch nog aanwezig

09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan

Updates zullen volgen
Overigens dit was een enorm slecht en overantwoord tripreport. Ik was zelf niet handig bezig op dat moment en overweeg ook het te verwijderen. Wel kunnen mensen mij vragen stellen over mijn ervaringen met dit middel. Alles wat ik zeg is natuurlijk onbetrouwbaar, ik ben geen wetenschapper en op het reguliere en dus niet wetenschappelijke internet is ook onvoldoende te vinden om naar door te linken.

krijgt_kritiek

Welkom op het forum!

Denk dat het weinig toevoegt om een trip report te schrijven over een al onbekend middel als je het ook nog eens combineert met alcohol, cocaine en o-dsmt. Als het al een bepaalde werking heeft, zul je niet echt kunnen onderscheiden wat het precies doet toch?
Helemaal mee eens!

krijgt_kritiek

2-METHYL-AP-237 lijkt een zeer bijtende stof te zijn. Had je geen last na het snuiven?
Nee, van de weinige dingen die over deze substantie te vinden zijn, schijnt er inderdaad veel benadrukt te worden hoe caustiisch dit is. Gevoelsmatig viel dit nasaal dus mee, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet enorm slecht is geweest voor mijn neus. Überrhaupt is dat altijd een rare kwestie, hetzelfde geldt voor "relatief" pure cocaine vs amfetamine. Amfetamine brandt enorm bij mij, maar geeft achteraf geen los van neusblokkades geen schade merken (nogmaals zover ik het ervaar). Cocaine doet minder pijn, maar daarbij is de schade wel degelijke te merken d.m.v. bloed etc.

Ik leg ze onder mijn tong,vind snuiven te pijnlijk.
Heb ze echt nodig na mijn pliff operatie anders kan ik niet functioneren.

Bovenaan