krijgt_kritiek
Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet.
Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine.
Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie.
Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring.
Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal.
08:00 inname van de 2map 20mg nasaal
08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen.
08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type.
08:20 jeuk is toch nog aanwezig
09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan
Updates zullen volgen
Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine.
Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie.
Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring.
Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal.
08:00 inname van de 2map 20mg nasaal
08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen.
08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type.
08:20 jeuk is toch nog aanwezig
09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan
Updates zullen volgen
Laatst bewerkt: