Zijn er mensen die ervaring hebben met nozinan? Dit is een anti-psychoticum/pijnbestrijder en wordt gebruikt bij hevige onrust en angstaanvallen. Ik kreeg het destijds als slaapmiddel maar kreeg last van depressies, chronische vermoeidheid, gevoel van leegte en totale lamlegging van mn dagelijks leven. Angst-en paniekaanvallen namen alleen maar toe. Ik kon niet meer lekker een biertje drinken; na twee biertjes had ik het gevoel dat ik een heel krat ophad. Omdat ik me zo dodelijk vermoeid en lamlendig voelde ging ik speed en ritalin gebruiken. Daardoor sliep ik weer slechter waardoor ik weer meer nozinan nam. Ik kwam in een afschuwelijke vicueuze cirkel omdat ik er maar niet achter kwam waardoor ik me zo ellendig voelde. Na op internet het nodige over nozinan te lezen, en de puzzelstukjes op hun plek vielen, ben ik er mee gestopt. Ik heb nu temazepam om in te kunnen slapen, want ineens stoppen werkt ook niet. De temazepam is ook voor tijdelijk, want ik wil helemaal van al die troep af, je wordt er hersendood van, een wandelende kasplant, en in mijn geval een kasplant die er een verslaving bij kreeg om zich een beetje mens te voelen. Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik zou graag meningen en/of adviezen horen, ik voel me namelijk erg alleen staan in mijn strijd tegen de middelen, maar ondervind hoe moeilijk het is om er vanaf te komen en patronen te doorbreken. Alvast bedankt!