Blaatkip zei:ok maar wat heb je er aan?
lot zei:
Dan doe je iets verkeerd, jongeman.Tommetjah zei:lot zei:
hier ook.. ik merk alleen niet veel verschil..
Tommetjah zei:lot zei:
hier ook.. ik merk alleen niet veel verschil..

yellowmoon zei:een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten
2 weken als je daarvoor de moeite doet om te gaan leren maar van jointjes ga je veel uitstellen waardoor leren soms jaren duurtHaze zei:yellowmoon zei:een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten
2 weken anyone?

Dzy zei:Ik heb uren en uren en uren lopen prutsen om het te proberen te leren. Het is me nooit gelukt xD
yellowmoon zei:2 weken als je daarvoor de moeite doet om te gaan leren maar van jointjes ga je veel uitstellen waardoor leren soms jaren duurtHaze zei:yellowmoon zei:een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten
2 weken anyone?![]()

Da's alleen show voor mensen die nog nooit zoiets gezien hebben ;Pyellowmoon zei:het leukste aan binnenste buiten jointje is overgebleven vloei in fik steken maar toch doe ik thuis gewoon scheuren![]()
Mr.jiho zei:hier noemd da een hollandaise draaien
wiet busje zei:zegt dan niemand gewoon 'binnenstebuiten draaien' meer![]()
lijkt me toch vrij logischal die gekke namen :P

lot zei:wiet busje zei:zegt dan niemand gewoon 'binnenstebuiten draaien' meer![]()
lijkt me toch vrij logischal die gekke namen :P
jaaah hiero!!![]()

ja het klopt als je die vloei in fik steek is er altijd kans dat er gaatje in jointje komt oppassen show kan slect beindigen als dat de laatste vloei isOsi` zei:Da's alleen show voor mensen die nog nooit zoiets gezien hebben ;Pyellowmoon zei:het leukste aan binnenste buiten jointje is overgebleven vloei in fik steken maar toch doe ik thuis gewoon scheuren![]()
MA soit, ik scheur de vloei ook liever wel af, veel veiliger. Nen dikke natte tong erop en dan rustig afscheuren!

Lapzwans zei:wy noeme et inside-out draaie, maja das gwoon engels, keb et 2x gerookt, maar nog nooit zelf geprobeerd, moet je dan gwoon de plakrand naar je toe hebben en naar benede gericht en dan eerst rolle paar keer en dna likke en meteen dichtrolle en de rest affikke/wegscheure, aantikke klaar?
yellowmoon zei:een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten
als je zelf niet blow zie je geen verschil want daar letten ze niet eens op(als die oplet, blowt ie na een paar maanden ook meeminn zei:yellowmoon zei:een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten
Hoezo dat dan?
Er kunnen ook andere situaties zijn..... Misschien is iemand wel heel erg gaan oefenen met draaien, vóórdat ie ging blowen of weetikveel.
Maar dit vindk echt n domme conclusie :P
)