noob vraag

Blaatkip

Experimenterende gebruiker
Ik zat op het forum te surfen en ik zag dat mensen over joints "inside out" rollen praatte of zoiets. maar wat is dat? :confused: :confused:

lot

Badass junkie
dat je je floei binnestebuiten heb.. dus niet normaal maar omgekeerd je draait je heb je inhoud dus op de "buitenkant "

lot

Badass junkie
hij word strakker omdat je eerder je likrand kan likken.. (door de vloei heen) dus je houd meer vloei over om weg je scheuren/branden enz.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten

Hempy

Bewuste gebruiker
ik zag dit topic juist en nu heb ik er zelf een geprobeerd en is perfect uitgekomen :grin: gans blij :grin:

(heb wel geen fototoestel ofzo maar ik zorg dat ik een foto fix)

nu ga ik deze spinnello met smaak oproken

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Haze zei:
yellowmoon zei:
een binnenstebuiten jointje kunnen draaien betekent gelijk dat je lange tijd blowt tegelijkertijd na een paar jaar lukt het meesten

2 weken anyone?
2 weken als je daarvoor de moeite doet om te gaan leren maar van jointjes ga je veel uitstellen waardoor leren soms jaren duurt :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Bij mij lukte het de eerste keer al (toen ik erover hoorde en ging prutsen met een klein roltabak vloeitje) maar de volgende keren lukte het niet zo, ofwel ging het uiteinde zo'n beetje open ofzo.

Maar oefening baart kunst zegt mn altijd :wink: Maar 't is idd lekkerder, spijtig dat ik gene wiet meer heb, anders rolde ik nu ook nog ene xD

Dags

Bewuste gebruiker
Ik heb geprobeerd met zeg maar door de vloei heen likken maar dat vinnik best kut, dus doe ik em binnestebuiten en dan likken en in 1 keer je hele vloeitje tegelijk cihtdraaien en dat lukt 80% van de keren

yellowmoon

Bewuste gebruiker
het leukste aan binnenste buiten jointje is overgebleven vloei in fik steken maar toch doe ik thuis gewoon scheuren :smoke:

Osi`

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
het leukste aan binnenste buiten jointje is overgebleven vloei in fik steken maar toch doe ik thuis gewoon scheuren :smoke:
Da's alleen show voor mensen die nog nooit zoiets gezien hebben ;P
MA soit, ik scheur de vloei ook liever wel af, veel veiliger. Nen dikke natte tong erop en dan rustig afscheuren!

wiet busje

Belezen gebruiker
lot zei:
wiet busje zei:
zegt dan niemand gewoon 'binnenstebuiten draaien' meer :confused:
lijkt me toch vrij logisch :grin: al die gekke namen :P

jaaah hiero!! :wave:

jeej

avalon

Experimenterende gebruiker
ach zie het toch als een compliment voor jullie nederlanders, binnenstebuiten-->lekker-->hollandaise.

Het kan natuurlijk ook van de vissaus komen :grin: die is ook wel lkker

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
yellowmoon zei:
Da's alleen show voor mensen die nog nooit zoiets gezien hebben ;P
MA soit, ik scheur de vloei ook liever wel af, veel veiliger. Nen dikke natte tong erop en dan rustig afscheuren!
ja het klopt als je die vloei in fik steek is er altijd kans dat er gaatje in jointje komt oppassen show kan slect beindigen als dat de laatste vloei is :mrgreen:

Lapzwans

Belezen gebruiker
wy noeme et inside-out draaie, maja das gwoon engels, keb et 2x gerookt, maar nog nooit zelf geprobeerd, moet je dan gwoon de plakrand naar je toe hebben en naar benede gericht en dan eerst rolle paar keer en dna likke en meteen dichtrolle en de rest affikke/wegscheure, aantikke klaar?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Lapzwans zei:
wy noeme et inside-out draaie, maja das gwoon engels, keb et 2x gerookt, maar nog nooit zelf geprobeerd, moet je dan gwoon de plakrand naar je toe hebben en naar benede gericht en dan eerst rolle paar keer en dna likke en meteen dichtrolle en de rest affikke/wegscheure, aantikke klaar?

niet likken en draaien eerst draaien dan likken waar de plakrand nog te zien is, daarna scheuren en plakrand drogen dan pas kun je het aantikken als je een paar keer goed oplet bij anderen lukt het wel

Osi`

Bewuste gebruiker
Anders moete eens duidelijke filmkes geven.
Ik doe altijd eerst de "tabak en wiet" goed indraaien en dan lik ik en dan draai ik dat erin, da's het enige wat ik kan.

Filmkes heb ik al eens gezien, maar zijn zo onduidelijk als wat, en afbeelding tutorials zijn zo onduidelijk als wat. Dus als iemand kan :wink: Maak er eens eentje :grin:

Florian01

Belezen gebruiker
zo is het bijna niet uit te leggen je moet het ff n keer gezien hebben voor je het snapt,,

zoveel verschil heeft het niet hoor,het aat om wat r in zit..
hier doen ze het meer om te laten zien hoe goed ze wel niet kunnen draaien
goed hoor

minn

Badass junkie
yellowmoon zei:

Hoezo dat dan? :confused:
Er kunnen ook andere situaties zijn..... Misschien is iemand wel heel erg gaan oefenen met draaien, vóórdat ie ging blowen of weetikveel.
Maar dit vindk echt n domme conclusie :P

yellowmoon

Bewuste gebruiker
minn zei:
yellowmoon zei:

Hoezo dat dan? :confused:
Er kunnen ook andere situaties zijn..... Misschien is iemand wel heel erg gaan oefenen met draaien, vóórdat ie ging blowen of weetikveel.
Maar dit vindk echt n domme conclusie :P
als je zelf niet blow zie je geen verschil want daar letten ze niet eens op(als die oplet, blowt ie na een paar maanden ook mee :stoned: )

ik ken ook iemand die nooit gerookt heeft zelfs maar alles kan draaien maar hij is zoon van coffeeshop eigenaar :mrgreen:

Bovenaan