NO MORE PADDO'S

Ga je mee protesteren? (ZO SNEL MOGELIJK!)

• JA!

Stemmen: 0 0,0%
  • nee...

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

-spaceman-

Badass junkie
Jongens, nu ze echt verboden zijn moeten we wel gaan protesteren toch??? Ik kan er met mn verstand niet bij....

pasquali

Bewuste gebruiker
word ook lid van de actie en mobilisatie hyve tegen het verbod van paddestoelen , we hebben nog maar 5 leden dus kunnen nog wat steun gebruiken!

Liefs Nic.

Delirium

Badass junkie
Ik voel wel wat voor een grote mars richting Binnenhof om het vervolgens te bekogelen met champignons.

Maar dan moet het wel groots aangepakt worden, niet een lullig klein groepje natuurlijk :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Als er een beetje een redelijk aantal mensen is die meedoet ben ik ook van de partij :)

Voor het bekogelen met champignons voel ik cker wel wat :mrgreen:

nicolai

Wijs gebruiker
ik vind dat wij verplicht zijn te knokken voor onze vrijheden. dat konden de nederlanders heel wat jaren terug ook...dus waarom wij niet?

en niet alleen voor de paddo`s, maar ook voor de coffeeshops en het hele drugsbeleid in nederland. alles moet veranderen, want dit kan zo niet langer natuurlijk.

u roept en ik doe sowieso mee

neti

Badass junkie
paddo's zijnde weg nar de waarheid... de weg nar het hiernamaals... de waarheid is te mooi voor deze wereld, het kabinet wil ons daarvan weerhouden... net als mdma te mooi is voor deze wereld, met paddos'en mdma kunnen machtspelletjes neti meer gespeeld worden, zonder olie kan er niemand meer aan de macht zijn... dat is waarom het wordt verboden, dat is waarom de auto's nog op olie rijden

de grote machten op aarde zijn niet de grote machen van het heelal, moeder aarde zal overwinnen en ons het geluk schenken, die wie haar aanbid

*leve ritalin*

neti

Badass junkie
nou wat lief

laat op de tranen van je vreugde
een bloemweide doen groeien
een bloemenweide waar jij en ik
de tijd vergeten, waar de vlinders
en de mussen het lied bezingen
het lied van de liefde, de liefde
voor moeder aarde

-spaceman-