nieuwe drugstest!

drugtesten moeten verboden worden ??

• ja!

Stemmen: 0 0,0%
  • neen!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik was dus rond 19u20 aan het bellen met een vriendin toen mijn vader me opeens naar beneden riep. ik moest kijken naar het nieuws van hem. over wat ging het? die drugtest! hoe gaat het in zijn werk:
wetenschappers hebben dus een nieuw aparaat uitgevonden die 4 of 5 strips bevat die je gwn onder je oksel moet steken. na enkele seconden haal je het weg en dompel je de strips in water, na 3 minuten komt de uitslag er op met welke stof (drug) er in je bloed zit. het toont ook ongeveer de hoeveelheid aan, maar mijn mening daarover is niet heel positief want zon dom aparaatje van 5 cm kan niet helemaal perfect bepalen hoeveel thc er bv in je bloed zit.
dit is wel handig voor ouders om hun kinderen te laten testen op drugs! je kan het normaal gewoon bij de apotheker kopen, maar denk dat dit ng even zal duren voor het op de markt komt. mijn vader verdenkt mij van drugs, maar ja, wiet is geen drugs :stoned: :mrgreen: dat vind ik toch. ik kan er zonder, maar doe het graag af en toe eens, nu is het ook al een maand geleden en heb eergisteren een neiuwe voorraad gekocht voor een weekendje :mrgreen: ik denk wel dat mijn vader in staat zou zijn om zo een drugtest te kopen. maar ik zou het niet zo erg vinden denk ik. ik heb geen goede relatie meer met mijn ouders. veel te veel problemen, en het ergste wat men ouders kunnen doen is me in een instelling steken, maar dat heeft geen nut, als die mensen van die instelling zien dat ik er zonder kan dan laten ze me natuurlijk gaan.
ik wou jullie mede DF-ers er over meedelen. er zijn hier waarschijnlijk nog mensen die drugs nemen waarvaan dat hun ouders het niet weten, ik heb het dan vooral over de Belgen. :mrgreen: :stoned:

Dags

Bewuste gebruiker
kben geen belg, we ouders weten dat ik weed/hasj gebruik. Verder denken ze wel dat ik meer heb gebruikt maar ze willen het niet weten :P .
Wel klote als je ech nie met je ouders kan opschieten, heb vanavond ook weer ruzie gehad, arghhhh :angry:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
jij hebt het waarschijnlijk over de D-tester ( www.d-test.com )
deze bestaat al langer hoor, maar is nu pas bij ons te koop...
en kan geen concentratie van een stof in je lichaam meten, alleen maar of het aanwezig is of niet...

pff zie men ouders ook al met dat ding afkome :angry:

Freaky high

Bewuste gebruiker
ja die is het, ik kom er helemaal zot van nu ik weet dat mijn ouders dit gwn op men kleren kunnen wrijven en zien of ik thc in me bloed heb :confused: ik durf er om wedden dat ze het doen, maar dan blijft de vraag voor hen nog altijd: "hoe brengen dit onderwerp tot onze zoon? we moeten dit opbiechten maar hij zal ons haten :confused: :( "
hahahah :mrgreen: khaat ze :wave:

A

Anonymous

Gast
Houden ze wel rekening met valse positieven?

Ik zal ze zo wel even posten!
Deze stoffen geven valse positieven bij urine tests, ik weet niet of het hetzelfde is met die 'zweet' testen.

THC - Substances or Conditions which can cause false positives
Dronabinol (Marinol)
Ibuprofen; (Advil, Nuprin, Motrin, Excedrin IB etc)
Ketoprofen (Orudis KT)
Kidney infection (Kidney disease, diabetes) Liver Disease
Naproxen (Aleve)
Promethazine (Phenergan, Promethegan)
Riboflavin (B2, Hempseed Oil)

Amphetamines - Substances or Conditions which can cause false positives
Ephedrine, pseudoephedrine, propylephedrine, phenylephrine, or desoxyephedrine
(Nyquil, Contact, Sudafed, Allerest, Tavist-D, Dimetapp, etc)
Phenegan-D, Robitussin Cold and Flu, Vicks Nyquil
Over-the-counter diet aids with phenylpropanolamine (Dexatrim, Accutrim)
Over-the-counter nasal sprays (Vicks inhaler, Afrin)
Asthma medications (Marax, Bronkaid tablets, Primatine Tablets)
Prescription medications (Amfepramone, Cathne, Etafediabe, Morazone,phendimetrazine, phenmetrazine, benzphetamine, fenfluramine, dexfenfluramine,dexdenfluramine,Redux, mephentermine, Mesocarb, methoxyphenamine, phentermine,amineptine, Pholedrine, hydroymethamphetamine, Dexedrine, amifepramone, clobenzorex,fenproyorex, mefenorex, fenelylline, Didrex, dextroamphetamine, methphenidate, Ritalin,pemoline, Cylert, selegiline, Deprenyl, Eldepryl, Famprofazone) Kidney infection, kidney disease, Liver disease, diabetes

Opiates - Substances or Conditions which can cause false positives
Poppy Seeds
Tylenol with codeine
Most prescription pain medications
Cough suppressants with Dextromethorphan (DXM)
Nyquil
Kidney infection, Kidney Disease
Diabetes, Liver Disease

Ecstacy - Substances or Conditions which can cause false positives
Ephedrine, pseudoephedrine, propylephedrine, phenylephrine, or desoxyephedrine
(Nyquil, Contact, Sudafed, Allerest, Tavist-D, Dimetapp, etc)
Phenegan-D, Robitussin Cold and Flu, Vicks Nyquil
Over-the-counter diet aids with phenylpropanolamine (Dexatrim, Accutrim)
Over-the-counter nasal sprays (Vicks inhaler, Afrin)
Asthma medications (Marax, Bronkaid tablets, Primatine Tablets)
Prescription medications (Amfepramone, Cathne, Etafediabe, Morazone,phendimetrazine, phenmetrazine, benzphetamine, fenfluramine, dexfenfluramine, dexdenfluramine,Redux, mephentermine, Mesocarb, methoxyphenamine, phentermine, amineptine, Pholedrine, hydroymethamphetamine, Dexedrine, amifepramone, clobenzorex, fenproyorex, mefenorex, fenelylline, Didrex, dextroamphetamine, methphenidate, Ritalin, pemoline, Cylert, selegiline, Deprenyl, Eldepryl, Famprofazone) Kidney infection, kidney disease
Liver disease, diabetes

Cocaine - Substances or Conditions which can cause false positives
Kidney infection (kidney disease)
Liver infection (liver disease)
Diabetes
Amoxicillin, tonic water

A

Anonymous

Gast
Willekeurig testen op drugs vind ik belachelijk, maar ouders moeten wel het recht hebben hun kind(eren) te kunnen testen op drugs als ze vermoedens hebben.

In amerika moet je bij sommige banen zo'n test afleggen om aangenomen te kunnen worden, dit vind ik wel belachelijk.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Als iemand met z'n zatte kop achter het stuur zit en rijd iemand dood, dan moet die gast daar voor boeten.. en niet zo'n klein beetje ook!

Zoals wat jij zegt bob, dat je een test moet doen anders wordt je niet aangenomen... dat heb je toch lekker zelf in de hand.. .DAn moet je maar niet bij zo'n kut bedrijf gaan :confused:

Mindless1985

Badass junkie
In sommige staten in Amerika is het bij alle banen met niveau (lees, banen waar je een opleiding voor nodig hebt) verplicht om een drugs test af te nemen. Als je dat van te voren weet stop je toch een maandje met drugs :)

Mindless1985

Badass junkie
Die drugs testen bij banen zijn ook alleen maar truukjes van de overheid, zodat ze mensen kunnen vertellen dat het altijd zichtbaar blijft, dus dat mensen van de drugs afblijven omdat ze anders niet aan het werk kunnen.

boy

Bewuste gebruiker
Die lijst is al verouderd, maar je hebt wel gelijk. Tevens zijn veel op die lijst genoemde stoffen sowieso al illegaal om voorhanden te hebben zonder doktersrecept.

A

Anonymous

Gast
Nee, maar zo kan je een beetje zien welke stof wat aangeeft.

Ibuprofen geeft aan dat je THC in je lichaam heb..

davista

Newbie
THC - Substances or Conditions which can cause false positives
Dronabinol (Marinol)
Ibuprofen; (Advil, Nuprin, Motrin, Excedrin IB etc)

Dit betekent gewoon, dat als je Ibuprofen genomen hebt. Je met die test een positieve uitslag kan krijgen op de THC test. Eigenlijk wel dom want wie pakt nu geen nurofen tegen de hoofdpijn ofzo...

Bovenaan