Freaky high
Bewuste gebruiker
ik was dus rond 19u20 aan het bellen met een vriendin toen mijn vader me opeens naar beneden riep. ik moest kijken naar het nieuws van hem. over wat ging het? die drugtest! hoe gaat het in zijn werk:
wetenschappers hebben dus een nieuw aparaat uitgevonden die 4 of 5 strips bevat die je gwn onder je oksel moet steken. na enkele seconden haal je het weg en dompel je de strips in water, na 3 minuten komt de uitslag er op met welke stof (drug) er in je bloed zit. het toont ook ongeveer de hoeveelheid aan, maar mijn mening daarover is niet heel positief want zon dom aparaatje van 5 cm kan niet helemaal perfect bepalen hoeveel thc er bv in je bloed zit.
dit is wel handig voor ouders om hun kinderen te laten testen op drugs! je kan het normaal gewoon bij de apotheker kopen, maar denk dat dit ng even zal duren voor het op de markt komt. mijn vader verdenkt mij van drugs, maar ja, wiet is geen drugs
dat vind ik toch. ik kan er zonder, maar doe het graag af en toe eens, nu is het ook al een maand geleden en heb eergisteren een neiuwe voorraad gekocht voor een weekendje
ik denk wel dat mijn vader in staat zou zijn om zo een drugtest te kopen. maar ik zou het niet zo erg vinden denk ik. ik heb geen goede relatie meer met mijn ouders. veel te veel problemen, en het ergste wat men ouders kunnen doen is me in een instelling steken, maar dat heeft geen nut, als die mensen van die instelling zien dat ik er zonder kan dan laten ze me natuurlijk gaan.
ik wou jullie mede DF-ers er over meedelen. er zijn hier waarschijnlijk nog mensen die drugs nemen waarvaan dat hun ouders het niet weten, ik heb het dan vooral over de Belgen.

wetenschappers hebben dus een nieuw aparaat uitgevonden die 4 of 5 strips bevat die je gwn onder je oksel moet steken. na enkele seconden haal je het weg en dompel je de strips in water, na 3 minuten komt de uitslag er op met welke stof (drug) er in je bloed zit. het toont ook ongeveer de hoeveelheid aan, maar mijn mening daarover is niet heel positief want zon dom aparaatje van 5 cm kan niet helemaal perfect bepalen hoeveel thc er bv in je bloed zit.
dit is wel handig voor ouders om hun kinderen te laten testen op drugs! je kan het normaal gewoon bij de apotheker kopen, maar denk dat dit ng even zal duren voor het op de markt komt. mijn vader verdenkt mij van drugs, maar ja, wiet is geen drugs
dat vind ik toch. ik kan er zonder, maar doe het graag af en toe eens, nu is het ook al een maand geleden en heb eergisteren een neiuwe voorraad gekocht voor een weekendje
ik denk wel dat mijn vader in staat zou zijn om zo een drugtest te kopen. maar ik zou het niet zo erg vinden denk ik. ik heb geen goede relatie meer met mijn ouders. veel te veel problemen, en het ergste wat men ouders kunnen doen is me in een instelling steken, maar dat heeft geen nut, als die mensen van die instelling zien dat ik er zonder kan dan laten ze me natuurlijk gaan.ik wou jullie mede DF-ers er over meedelen. er zijn hier waarschijnlijk nog mensen die drugs nemen waarvaan dat hun ouders het niet weten, ik heb het dan vooral over de Belgen.