Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi
Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.
Snoedelpaardje zei:Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi
Dus jij houdt wel van een beetje hooi op z'n tijd hehehe :P
Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.
Mijn stones trip was veels en veels te heftig, maar ik hield mezelf kalm tot ik me na een uurtje kon laten gaan. Erg relaxt daarna, vooral in combinatie met lachgas, echt veel lachgas gedaan tijdens deze trip![]()
De trips die ik het leukste vind is met mexicaanse, en dan een beetje op avontuur/ontdekkingstocht met 1 of 2 personen. En maar philosoferen...![]()

Ik heb laatst verse mexicaanse paddestoelen gehad en ik vond ze inderdaad ook heel prima te eten. Het smaakt inderdaad net als champignons en die schimmel die erop zit moet je gewoon even wegdenken :PIk vind verse mexicaanse en hawaïaanse NIET vies. Dat is vast niemand met me eens.
Mac... zei:ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn.
zommes zei:Thee TREKKEN van vochtige paddo's is dus echt niet mogelijk he jongens... Dan moet je die shit alsnog opkauwen.
Mac... zei:Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.![]()
Maar op de grens is wel kut als je de verkeerde mensen erbij hebt die je er niet even uit proberen te slepen.

fokker zei:@Marcel: Als je thee ervan maakt, laat t niet koken, dan gaat veel van de werkende stof verloren, nét niet koken is de kunst eigenlijk... eerst aan de kook brengen, dan klein zetten zodat ie heet blijft maar niet kookt, dan paddo's erin, laten trekken, idd deksel erop, en dan nammen maar! Cansas is going bye bye!![]()