NEEE!!!! pep kwijt:(

Amaai, 'k versta perfect hoe ge u voelt :grin: Over twee maanden ook een zakje verloren (gelukkig had ik er twee gekocht, fieuw). Ik had het naast me op bed gelegd en toen ik het ff later opnieuw wou opbergen, was het weg. Waarschijnlijk achter of tussen m'n bed gevallen, dacht ik. Ik heb gans m'n bed + kamer ondersteboven gekeerd en nooit meer teruggevonden (via de stofzuiger van la mama waarschijnlijk al lang op de vuilnisbelt beland, maar soit... :grin: ) Een zaak voor Mulder en Scully eigenlijk hé, de mysterieuze verdwijning van 'de gram' :grin: Ach ja, bekijk het aan de positieve kant: het ging gelukkig niet om een zakje coke :grin:

grtz

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Speedy Gonzales zei:
Amaai, 'k versta perfect hoe ge u voelt :grin: Over twee maanden ook een zakje verloren (gelukkig had ik er twee gekocht, fieuw). Ik had het naast me op bed gelegd en toen ik het ff later opnieuw wou opbergen, was het weg. Waarschijnlijk achter of tussen m'n bed gevallen, dacht ik. Ik heb gans m'n bed + kamer ondersteboven gekeerd en nooit meer teruggevonden (via de stofzuiger van la mama waarschijnlijk al lang op de vuilnisbelt beland, maar soit... :grin: ) Een zaak voor Mulder en Scully eigenlijk hé, de mysterieuze verdwijning van 'de gram' :grin: Ach ja, bekijk het aan de positieve kant: het ging gelukkig niet om een zakje coke :grin:

grtz

Hehe pas maar op dat ze het niet vind :grin:

Nee maar een gram Speed is voor mij waardevoller dan Coke. Ook al is de prijs van tweede een 5e zo duur natuurlijk. Ik voel er amper wat van altijd? Je voelt niks echt opkomen, geen lekkere rush ofzo.. je wordt er alleen heel alert/zelfverzekerd, en het ergste; enorm arrogant van. En het is veeel te snel weer uitgewerkt.

Nee, alleen als ik het gratis krijg.. :rolleyes:

Boner

Belezen gebruiker
Heb ik ook weer gisteren gehad, zat onder de speed en me pakkie peuken lagen op tafel, en opeens ging ik weg naar dwc, en ik kwam terug en dan opeens iemand oe kheb peuke gevonden!

En ik ow man geef ze eens trug ze zijn van mij... en dan weer wat te agressief gekomen :mrgreen:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Boner zei:
Heb ik ook weer gisteren gehad, zat onder de speed en me pakkie peuken lagen op tafel, en opeens ging ik weg naar dwc, en ik kwam terug en dan opeens iemand oe kheb peuke gevonden!

En ik ow man geef ze eens trug ze zijn van mij... en dan weer wat te agressief gekomen :mrgreen:

toevallig in the fun in roeselare zeker

vuil stamperkot :mrgreen:

kraak

Newbie
Toen ik de eerste keer speed rook was er al onmiddellijk een natuurlijke afkeer. "Dat spul hoort gewoon niet genoven of geslikt te worden, daar ga je dood van. "
Marja, mensen veranderen, nu ruik ik niets liever =P

die afkeer heb ik nog steeds.. gadverdamme de lucht ervan alleen al laat me over mijn nek gaan..

neti

Badass junkie

Bovenaan