Natuurlijke psychidelica

Mavericknhr

Newbie
Hey,

Kunnen jullie tips geven welke legale trip middelen er nog zijn? Heb al paddos geprobeerd maar hier voel ik helemaal niets van. Heb al veel over salvia gelezen maar hier heb ik wat schrik voor eerlijk gezegd. Spice heb ik ook al getest en ook hier voel ik helemaal niets van een volledige dosis. Ik sukkel met een aanslepende depressie en zou deze graag op een natuurlijke manier willen behandelen.

Martinus

Wijs gebruiker
Hoeveel paddos en hoe vaak heb je het gedaan? En op welke mannier.

En beduul je met niks geen effect of dat het effect "niks" is?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je zou verder nog LSA zaden kunnen doen. Verkrijgbaar bij de smartshop (bijvoorbeeld Hawaiian Baby Woodrose). Voor sommigen geeft dat een hele fijne trip, maar voor velen treedt er misselijkheid op en is er een heel zwaar loom gevoel. Ik ervoer deze beide dingen ook. Verder nog salvia inderdaad, maar zoals je zelf ook al zag is dit niet een bepaald therapeutisch middel. Mensen raken er vooral heel erg van in de war.

Ik zou gewoon verder experimenteren met paddo's/truffels als ik jou was. Heb ook dezelfde vragen als @Martinus hierboven voor je. De ene trip is de andere niet en daarnaast spelen set en setting ook een enorme rol. Gewoon vaker doen en (mind)set en setting proberen te optimaliseren. Eventueel een andere soort proberen, of een hogere dosering. Als je dat allemaal nog niet had geprobeerd dan.

Martinus

Wijs gebruiker
8gram is niet zo veel. In mijn ervaring word je daar rustig en vredig van, maar echt trippen niet perse. Als je niet zo veel ervaring heb met tripmiddelen kan ik me best voorstellen dat je het effect dan over het hooft ziet.
Met truffels zal je denk toch wel snel 15G moeten eten voor dat het begin met hallucineren. Misschien als je meditatie doet dat je met minder weg kom.

1P-LSD is een optie. Dat is sterker, maar het effect is minder diepzinnig.

En wees je er van bewust dat trippen niet perse alleen maar fijn is. Het is een therapie sessie zonder rem. Dus bouw het rustig op. Neem je tijd. Reflecteer tussen trips op jezelf.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kan beamen dat 8 gram verse truffels niet veel is en in veel gevallen niet voldoende voor een echte trip. Wat @Martinus zegt: eens 15 gram proberen. Ze worden toch (meestal) verkocht per 15 gram.

Je mist één van de beste therapeutische psychedelica als je nu overstapt naar andere middelen omdat je ervaringen tot dusver niet voldeden op psilocybine/truffels.

En probeer dus ook echt een goede (mind)set en setting (trip omstandigheden: omgeving, mensen waar je mee tript, geen verplichtingen, etc.) te creëren.

Mavericknhr

Newbie
Ik kan beamen dat 8 gram verse truffels niet veel is en in veel gevallen niet voldoende voor een echte trip. Wat @Martinus zegt: eens 15 gram proberen. Ze worden toch (meestal) verkocht per 15 gram.

Je mist één van de beste therapeutische psychedelica als je nu overstapt naar andere middelen omdat je ervaringen tot dusver niet voldeden op psilocybine/truffels.

En probeer dus ook echt een goede (mind)set en setting (trip omstandigheden: omgeving, mensen waar je mee tript, geen verplichtingen, etc.) te creëren.
Thanks, ik heb wel gehoord dat hollandia redelijk straf is om meteen 15gram van te nemen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Thanks, ik heb wel gehoord dat hollandia redelijk straf is om meteen 15gram van te nemen.
Hangt van je specifieke truffels af. Ik heb meerdere keren gehad dat ik Hollandia 15 gram zwakjes vond. Het blijft een natuurproduct, je kunt het treffen of niet.

Heb je de truffels al dan?

Boyman

Bewuste gebruiker
Hangt van je specifieke truffels af. Ik heb meerdere keren gehad dat ik Hollandia 15 gram zwakjes vond. Het blijft een natuurproduct, je kunt het treffen of niet.

Heb je de truffels al dan?
Herkenbaar! Dat vind ik ook altijd het lastige aan truffels. Ik heb avonden gehad dat ik keihard ben gegaan op 10 gram maar ook dat ik een veel te milde trip heb gehad op 15gr van dezelfde soort.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee de vorige waren freshups
Oh...

Nou je kunt nu wel weer 8 gram proberen met de Hollandia, maar als je echt helemaal niks ervoer met die anderen, zou ik eerlijk gezegd al wat hoger beginnen dan 8 gram met Hollandia. Maar het blijft wat gokken, want je weet niet precies hoe potent ze zijn en hoe ze zich verhouden tot die freshups.

Bovenaan