• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Natalie op Happy6

ballie15

Belezen gebruiker
Nou, even kort:
Ik ben Natalie, heb allemaal tips gevraagd voor de 2e keer X, omdat de eerste keer gepaard ging met veel kotsen.
Hierbij mijn verslag van Happy6 op de X:

Pillen gekocht bij de buurman. Witte smilies.
Laten testen bij Jellinek, ze stonden niet in de database, er zat een "mdma-achtige"stof in.
Is niet genoeg info, ik weet het, maar ik heb die pillen dus toch genomen.

In het appartement van mijn zusje kwamen in de loop van de bewuste zondag langzaam alle vrienden binnendruppelen, 14 in totaal.
De sfeer was goed en werd alleen maar beter.
Ik heb thuis niks genomen, mijn zusje vond het niet zo cool.
Een vriend van me had daar lak aan en nam al vroeg de eerste.
"Hoe zijn ze?" Ze waren lekker, kwamen langzaam op, hij voelde zich top. Mooi.

Om 12 uur was iedereen hevig onder invloed, behalve ik. Daar werd ik langzaam een beetje pissig van, t is moeilijk reizen met 13 spacende, dronken mensen om je heen enzo.
Wij in de tram naar het feest. Eerst nog iemand kwijtgeraakt, want die bleef zitten terwijl wij op het perron stonden.

Vervolgens vrij lang staan wachten in de rij, de kluisjes waren op, we moesten dus een kluisje kopen van mensen die weggingen voor belachelijk veel geld. We kwamen terecht in een redelijke chaos, geen plattegrond gekregen in t handje, zoeken, mensen kwijt, etc.
Ik werd zo pissed dat ik accuut een pilletje naar binnen wilde slaan, vond het wel genoeg zo.

Om half drie de eerste halve ingenomen met de gedachte: "Je gaat gvd maar snel je werk doen, anders doe ik je wat!"
Naar de elektrotent. Mevrouw electronica kan er wat van, heerlijk staan dansen. Na drie kwartier voelde ik af en toe wat vaags opkomen. Ik ging lekker, irriteerde me aan de constant lopende massa's, werd bij het breken van mijn tweede pillendeel keihard voor mijn neus gestoten.

Maar goed, ik had niet gekotst dus nam volledig gerust een tweede halve.
Lekker dansen met mezelf, naar mijn vrienden kijken die lekker uit hun dak gingen, constant doordansen zonder moeheid in mijn benen, lekker.
Af en toe even iemand melden hoe dope ik hem of haar wel vond, vooral kijken naar mensen en dansen met mijn hoofd in mijn nek. Lekker diep inademen van een vlaag frisse lucht en daar van genieten...

Toen: Joris Voorn zoeken. Verkeerde zaal, kut. Zeikende mensen om me heen, kut, ga weg, laat me. Lekker even knuffelen met vrienden die ook aan de X zaten.
Hehe, achter de meute aan gelopen, Joris gevonden.

Uit mijn dak, ondanks het slechte geluid.
Ik dacht: "Leuk toch, dan hoor ik het twee keer!"
Dit in verband met de weerkaatsing.
Plots voelde ik een soort rush opkomen.
Het begon me te duizelen, dit gevoel kende ik, t was niet goed.
Maar ik begon hevig te denken: "Hier komt ie, laat maar komen"
Ik vroeg aan mijn vriend of hij me even vast wilde houden.
Goed door blijven ademen, neus in, mond uit.
Net toen ik dacht: "Ik heb em te pakken" draait mijn lichaam zich om, als in een reflex, ik maak een of ander vet hard kotsgeluid en braak...niks, want er zat lekker niks meer in mijn maag omdat ik op tijd had gegeten en daarna alleen nog heel kleine hapjes heb gehad, haha!
Ik heb ook nog rennies genomen voor t slikken trouwens... :confused:

Nu voelde ik me helemaal onoverwinnelijk, de X verslagen, haha!
Lekker keihard dansen en vinden dat je dat heel goed doet.
En alle mensen die langskwamen vonden mijn grote bril leuk, ik vond hen ook leuk. Maar over de mensen zelf viel weinig te spacen, niemand had zijn best gedaan om er mooi uit te zien, dat was jammer. Dus vond ik maar dat wij de coolste mensen op het feest waren. Ging ik ook vertellen.
Sommigen vond ik irritant, die gingen om me heen hangen en ik wilde gewoon helemaal zelf dansen. Dan zei ik: Doe niet. En dan stopten ze en moest ik heel hard lachen.

Ik was vooral de hele tijd heel vaag. Af en toe had ik echt "rushes" die soms wat zwaar te verteren waren. Dan ging ik even iemand vasthouden en dat was dan heerlijk. Lekker een beetje kauwen, vind ik prima. Vooral de hele tijd gedanst en lekker om me heen gekeken en gevoeld.
Zo lekker dat je iets aan het doen bent of ergens aan denkt en je daar dan ineens bewust van wordt en om te checken dan maar gaat voelen aan dat stofje of weer na gaat denken over die shit...

Het was goed, mag iets meer volgende keer.
Het feest vond ik echter niet goed, in het begin, mijn "heldere" waarneming. Maar die pil deed het dus goed.
Ik heb er ook vrij lang van genoten moet ik zeggen.

Eenmaal thuis, overal luchtbedden.
De een ging douchen, de ander pitten.
Ik bleef aan tafel zitten, naar buiten kijken.
Ineens kwam een verloren vriend binnen, die was nog gebleven.
Hij toste me een sigaretje en daar heb ik toch van zitten genieten...

Ja, t was goed zo, ik ben blij met deze positieve ervaring.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Klinkt als een fijne ervaring dan, gefeliciteerd.
Thuis doen is ook altijd chill, en lekker makkelijk controleerbaar.
Plus als je kotst, sta je niet op de dansvloer... :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
Intoxicated zei:
Klinkt als een fijne ervaring dan, gefeliciteerd.
Thuis doen is ook altijd chill, en lekker makkelijk controleerbaar.
Plus als je kotst, sta je niet op de dansvloer... :rolleyes:

iiiinderdaad! lekker thuis :hearteyes:

leuk report!

Soma

Bewuste gebruiker
Nice report :) . Kben ook naar Happy6 geweest, maar ik had natuurlijk weer van die smerige mcpp-pillen.. Heel m'n avond verpest :angry:

Imke

Badass junkie
Leuk voor je dat het deze keer wel meegevallen is. En ik hoop dat je in het vervolg er nog meer van kan genieten. :)

nutsss

Wijs gebruiker
ballie15 zei:
niemand had zijn best gedaan om er mooi uit te zien, dat was jammer. Dus vond ik maar dat wij de coolste mensen op het feest waren. Ging ik ook vertellen.

Whahahaha dat doet me nou terugdenken aan de eerste keren X voor mij. Ik ging iedereen vertellen dat het zo gezellig was daar.... :grin:

Mooi report! Heel goed.

Bovenaan