N2O, Lachgas

op een lachgasavondje doe ik wel

• Minder dan 3 balonnen

Stemmen: 1 33,3%
  • 3-10 balonnen

• 10-40 balonnen

Stemmen: 0 0,0%
  • meer..

Stemmen: 0 0,0%
  • nog nooit gedaan

• Totaal aantal stemmers
    3

tman

Newbie
hi dudes

ik heb al enkele keren lachgas gedaan, met zo'n slagroom spuit dan.

toen ik met men vrienden een paar doosjes kocht, waren we zeer scheef die avond. Maar op den duur was iedereen zen voorraad van ongeveel 20 patronen wel uitgeput.

Omdat het niet zo goedkoop is en best wel leuk, heb ik er een een fles van 200 bar bijgehaald :grin:
Het is nl medisch lachgas, die ook in ziekenhuizen gebruikt wordt enzo..

nu gaan we een hele avond door zonder veel limits. we vallen soms keer om en zijn soms 20 sec ko.

is het mogelijk dat dit gevaarlijk is bij grote hoeveelheden per avond?
ik heb het namelijk die de fles meeneemt, dus ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er een van mijn vrienden ervan zou kunnen slechtkomen ofzo,

Dissonant

Bewuste gebruiker
Op lange termijn zou het de vruchtbaarheid aantasten.

Op korte termijn moet je gewoon opletten voor zuurstoftekort in de hersenen. (dus af en toe lucht happen als je aan een balonnetje zit).

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Ik heb het niet over de spuit eh :wink:
Maar wel over de N20 fles, ik denk dat hij dan zo'n groot ding bedoelt zoals waar je balonnen met helium mee vult! :wink:
Maar dat is waarschijnlijk alleen maar met speciale connecties zeker? :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zie het nu ook ja, had er eerst te vluchtig overheen gelezen en alleen het woord slagroomspuit opgepikt...

Wacky

Badass junkie
Dissonant zei:

Op korte termijn moet je gewoon opletten voor zuurstoftekort in de hersenen. (dus af en toe lucht happen als je aan een balonnetje zit).

Is dat zuurstoftekort niet juist de oorzaak van het effect wat we zoeken ?

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
Dissonant zei:

Volgens mij wel, alleen raar dat je je door zuurstoftekort lekker gaat voelen.

jasper

Wijs gebruiker
die 20 sec ko is volgens mij wel schadelijk. is volgens mij een teken dat je serious zuurstof tekort hebt en er dus hersencellen afsterven?
volgens mij is het niet het zuurtstof tekort dat het doet anders zou jeje ook lekker moeten voelen als je pure co2 fzo inademt. of blauwzuur fzo.

Delirium

Badass junkie
DarkScope zei:
Wacky zei:
Dissonant zei:

Volgens mij wel, alleen raar dat je je door zuurstoftekort lekker gaat voelen.

Lachgas is wel degelijk een werkende drug, en wat je voelt is dus niet alleen zuurstoftekort.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Lachgas heeft wel wat bijwerkingen:

Lachgas moet nooit rechtstreeks uit een gastank of gaspatroon worden ingeademd. In deze vorm heeft het gas zo'n lage temperatuur dat de longen kunnen bevriezen. Als drug wordt lachgas daarom via ballonnetjes ingeademd. Veel voorkomende bijwerkingen zijn misselijkheid, hoofdpijn, concentratiestoornissen en duizeligheid. Het is ook mogelijk dat een gebruiker flauwvalt. Langdurige blootstelling aan lachgas brengt meer risico's met zich mee. Bijvoorbeeld een verstoorde aanmaak van rode bloedcellen en zaadcellen. Dit zou onder meer kunnen leiden tot miskramen. Bij recreatief gebruik zijn deze risico's gering. Een slecht geventileerde ruimte kan een hoge concentratie aan lachgas bevatten waardoor je (ongewild) aan het gas staat blootgesteld. Bij gebruik van lachgas treedt geen lichamelijke afhankelijkheid op en ontstaat geen tolerantie. Geestelijke afhankelijkheid is in theorie mogelijk, maar komt weinig voor.
Het is af te raden lachgas te gebruiken in combinatie met andere drugs of medicijnen.

Bron: Drugsinfo

Bovenaan