lolzornated
Experimenterende gebruiker
Kan je nog een werkzame dosis N20 halen uit een lege slagroombus?
Dan doe je of iets verkeerd tijdens het leegmaken (wel hele fles constant naar beneden houden, heb je namelijk minste N2O nodig om de slagroom eruit te krijgen) of tijdens het innemen.cropp zei:net geprobeert, niets noppes nada
Maar dan betaal je voor de slagroom die je er dan niet meer uitkrijgt omdat je al het gas eruit hebt gelurkt :Ploadrunner zei:bij een volle bus, niet schudden, en een uurtje in de koelkast. Dopje losbreken, terugzetten, en met de spuitmond naar boven. Eerst uitademen, dan gas inademen... dan moet je ff gaan zitten.
het werkt wel.
De dure bedoel je natuurlijk (:Amaranth zei:dus dit is gewoon de goedkope manier om lachgas te nemen? :P
En als je iemand kent die bij de groothandel werkt krijg je ook nog korting! <3azgaza zei:Ach, een doos van 50 patronen kost ook maar ongeveer 11 euro, dus ik zou het niet als een goedkopere oplossing zien![]()
Amaranth zei:Maar dan betaal je voor de slagroom die je er dan niet meer uitkrijgt omdat je al het gas eruit hebt gelurkt :Ploadrunner zei:bij een volle bus, niet schudden, en een uurtje in de koelkast. Dopje losbreken, terugzetten, en met de spuitmond naar boven. Eerst uitademen, dan gas inademen... dan moet je ff gaan zitten.
het werkt wel.
ExceptionalInsight zei:En als je iemand kent die bij de groothandel werkt krijg je ook nog korting! <3azgaza zei:Ach, een doos van 50 patronen kost ook maar ongeveer 11 euro, dus ik zou het niet als een goedkopere oplossing zien![]()
0penmindeD zei:^^ is dat niet bij de Makro?
azgaza zei:0penmindeD zei:^^ is dat niet bij de Makro?
Ja, 11 euro is bij de macro, daar koop ik ze ook![]()

Eigenlijk schepte ik gewoon stiekem op over het feit dat ik iemand ken die bij de Makro werkt en ik een euro korting per doos krijg :þ Whatever haha.azgaza zei:Ach, ik vind 11 euro al een prachtige prijs voor zo veel lol in kleine metalen omhulseltjes.
ExceptionalInsight zei:Eigenlijk schepte ik gewoon stiekem op over het feit dat ik iemand ken die bij de Makro werkt en ik een euro korting per doos krijg :þ Whatever haha.azgaza zei:Ach, ik vind 11 euro al een prachtige prijs voor zo veel lol in kleine metalen omhulseltjes.
Valt best mee toch? Het is een eenmalige uitgave, ik heb die van mij nu bijna een jaar, werkt nog prima (: Anders doe je even op marktplaats kijken, of een kringloopwinkeltje ergens..Rabbithole zei:de goedkoopste nieuwe die ik vond was 40 euri![]()
PepTalk zei:Ik heb de mijne er al uit.. heb zo een grote genomen ( bij de sligro hier hadden ze alleen die) en was 57 euro (exl. BTw
) Maar op feestjes vroegen mensen mij vaak om een ballonnetje, ben dus maar 50 cent gaan vrage.. En het is zown succes dat ik hem dr al wel uit heb.
( doe het alleen op gewone thuis feestjes dus nergens openbaar ofzo, niet denken dat ik een dealer ben ofzo)
Ja het valt ook best mee als eenmalige uitgave hoorExceptionalInsight zei:Valt best mee toch? Het is een eenmalige uitgave, ik heb die van mij nu bijna een jaar, werkt nog prima (: Anders doe je even op marktplaats kijken, of een kringloopwinkeltje ergens..Rabbithole zei:de goedkoopste nieuwe die ik vond was 40 euri![]()
Kan wel hoor, ik ken ook iemand die er voor 2 euro eentje in een kringloopwinkel gescored heeft :þ je moet dat geluk net hebben.Rabbithole zei:Ja het valt ook best mee als eenmalige uitgave hoorik was alleen fout geïnformeerd, iemand had me verteld dat ze maar 15 euro per stuk waren ofzo, vandaar dat ik nogal schrok.
Dat klinkt niet verkeerd, goed voor elkaar!ExceptionalInsight zei:Kan wel hoor, ik ken ook iemand die er voor 2 euro eentje in een kringloopwinkel gescored heeft :þ je moet dat geluk net hebben.Rabbithole zei:Ja het valt ook best mee als eenmalige uitgave hoorik was alleen fout geïnformeerd, iemand had me verteld dat ze maar 15 euro per stuk waren ofzo, vandaar dat ik nogal schrok.
0penmindeD zei:Ik heb vandaag een fietspomp gekocht op CO2 patronen, deze heb ik ietwat aangepast door het pompje aan de binnenkant op te vullen waar gebruikelijk een CO2 patroon in gaat. CO2 patronen zijn namelijk iets groter dan N2O patronen, door deze op een kinderlijk simpele manier aan te passen kan je hem gebruiken als alternatief voor een dure slagroombus, daarnaast heb je ook nog eens iets wat op broekzakformaat is![]()
B Smart don't B a retard![]()
Deze heb ik dus![]()
http://www.mtbgigant.nl/pages/page.aspx ... ail&aid=45
Ook te verkrijgen bij halfords voor 23,50
0penmindeD zei:Een CO2 is exact 4 mm breder en 23 mm langer dan een N2O, dit heb ik nagemeten met een schuifmaat. Dat houd in dat je de binnenkant van je pompje moet opvullen met iets. Improviseren dus, maar dat is de moeite waard![]()