• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MULTIGAS ;D

Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!
Eerst dacht ik dat er zo kleine konijntjes met elektriciteit mij wouden elektrocuteren,en toen had ik dus de bus multigas vast en ik hoorde echt zo 1000stemmen & 1000keer getokkel op klavieren,en het leek alsof de busje MG aan het smelten was in mijn hand,aan het uitlopen eigenlijk...

Ik dacht ook dat ik in Hollywood een film heb gemaakt over een aap die 'Chewabunga' noemde ofzo xD en ik dacht dat ik die aap was,en ik kwam uit een zwarte vrouw haar haar maar die vrouw had echt een afro van 2-3meter groot ofzo ;D,en ik was dus zo bang:tongueout: en daarna leek mijn busje MG een stift te zijn...

Daarvoor zag ik dat zo een kleine jongen met zijn grote broer flessen MG in iedereen hun mond stopten en die grote broer zei tegen die klein 'when you put the MG in their mouth,make sure that they are sufacating':tongueout: en dus ik zag zo een kleine jongen die een fles MG in mijn mond duwde en met zijn vuist op mijn kaak sloeg,maar ik was zo een aardige chinees :stoned:

Of ik had ook dat die kleine jongen naar mij toe vloog,en die spoot zo 'fuck you' op mijn voorhoofd,en ik moest echt kapot lachen xD
Wat ik nog ook had was dat ik dacht dat er zo een hele dikke vrouw moest verplaatst worden met haar stoel ofzo,en ik was van het bed gevallen van het lachen! :grin:

En ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!:tongueout: Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD

Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden! :kots:

Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo :confused:

Maar er zijn nog zo veel dingen die ik meemaakte en zag,maar je kan gewoon niet alles onthouden of opnoemen! :stoned:

*.exe

Belezen gebruiker
DiGiTaL GeOrGe zei:
Normaal gezien doe ik nooit aan forums :mrgreen:
Maar vandaag wil ik het wel is proberen :rock:

Probeer het eerst 'es op partyflock anders, als je je daar te slim voor voelt na een tijdje proberen, kom dan nog 'es terug. :wave:

Bo02

Experimenterende gebruiker
DiGiTaL GeOrGe zei:
Gisteren avond deed ik multigas onder een deken,zodat ik minder zuurstof binnen kregen,en nog een hardere effect kreeg!

Kijk dat is nog eens verstandig! :)

Drientje

DF-koning
Netjes dat je een schone en langzame manier gevonden hebt om jezelf alvast een 10-tal jaar leven te ontzeggen. Het was een wijs besluit om je onder de deken de verstoppen. Zo zorg je zeker voor voldoende hersencel afbraak zodat je met je 35ste kwijlend in een rolstoel zit te genieten van onze 'bloed zweet en tranen' belasting centen.
Mensen zoals jij bekrachtigen het gelijk van Darwin.

geekos

Bewuste gebruiker
En ik dacht 1keer dat ik een vagina was xD xD en toen kwam ik zo uit een zwarte vrouw haar haar!:tongueout: Of ik dacht dat ik bij Hugh Hefner bleef logeren,maar in plaats van lekkere grieten kwamen er MG flessen uit! xD

Maar de aller engste shit was,dat ik dacht dat ik een moeder was die kanker ging bestrijden om mijn baby te redden! :kots:

Of ik keek mijn vriend aan,en zijn gezicht leek op die van een badass clown ofzo :confused:
omg, dit gaat er echt h@rd over

waarom zijn er zoveel mensen die denken dat er hier nog maar iemand een fucking #care @ carenet om dit soort verhalen geeft?
zal blij zijn als het elektronisch paspoort zijn toepassing vindt op de internetfora, kan ik eindelijk achterhalen wat de echte leeftijd van al die apen is

TrippyShit

Badass junkie
Aansteker gas. Krijg je daar zulke hallucinaties van joh? :confused: Nooit geweten.
Niet dat ik het nou van plan ben ofzo, maar vroeg het me gewoon af :P

TrippyShit

Badass junkie
Of hij stopt eten in zn kont en poept uit zn mond..
Southpark :grin:

-Of hij wil astronaut worden.
-Of hij was in zijn vorige leven een disneytekenaar.
-Of papparazi bij de DonaldDuck.
-Of een hobbieboer.
-Of de persoon die de cursus creatief met kurk heeft opgezet.
-Of een bergschoen in de uitverkoop.
-Of een geitenbreier zonder vuisten.
-Of gewoon een professioneel snookeraar :openmouth:

Oom Klaas

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:

Jep, of je bus gas temidden van een hoop rotjes, strijkers en grondbloemen leggen :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
Het zoveelste lachgas/multigas-trip-report(-waarin-de-gebruiker-wordt-afgezeikt)-topic.
En terecht! Lachgas kun je amper op trippen tenzij je combineerd met ketamine, lsd, dmt, andere tripmiddelen (en heel soms mdma).
Heb heel veel lachgas gedaan, maar ook gemerkt dat 't je kop goed kapot maken. Maargoed, als jij daar op kan trippen, have fun! Ik trip wel op andere dingen :wink:.

Drientje

DF-koning
Debris zei:
Het zoveelste lachgas/multigas-trip-report(-waarin-de-gebruiker-wordt-afgezeikt)-topic.
En terecht! Lachgas kun je amper op trippen tenzij je combineerd met ketamine, lsd, dmt, andere tripmiddelen (en heel soms mdma).
Heb heel veel lachgas gedaan, maar ook gemerkt dat 't je kop goed kapot maken. Maargoed, als jij daar op kan trippen, have fun! Ik trip wel op andere dingen :wink:.
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.

Jaapje

Experimenterende gebruiker
Multigas? Als je bedoelt aanstekergas (Probaan of butaan): je tript op zuurstofgebrek. Niet echt een middel waar je op wilt trippen, sterk af te raden. Lachgas is veel leuker, geloof me. Maar ook hiervan: verwacht geen hallucinaties.

Zodra je tript op zuurstofgebrek maak je je hersens kapot.
Lees http://www.google.nl/search?hl=nl&r...zuurstofgebrek+hersencellen&btnG=Zoeken&meta=

Debris zei:
Drientje zei:
Hij heeft het hier over aansteker gas he. Lachgas is totaal iets anders.
Wordt vaak als alternatief gebruikt.
Geen goed alternatief dus. Eigenlijk helemaal geen alternatief, er zitten geen middelen in aanstekergas waarop je kan trippen.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Nirvana_646 zei:
Lachgas in je aansteker?
Zou op zich wel kunnen, lachgas is ook zeer brandbaar.
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is :grin: .

Sinds wanneer is lachgas brandbaar? :confused:
Lachgas bestaat uit stikstof en zuurstof. Het is enkel brandbevorderend en oxiderend.
Vermeng lachgas met benzinedamp en je hebt een zeer licht ontvlambaar mengsel. Maar lachgas opzich kan NOOIT branden, laat staat ontploffen!

Funky Monkey

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Nick de Neger zei:
Ik spoot de multigas meestal leeg op stalen banken of stoep tegels en stak het dan zo snel mogelijk aan. Steekvlam :hearteyes:

Jep, of je bus gas temidden van een hoop rotjes, strijkers en grondbloemen leggen :grin:
En dan heel hard rennen, want volgens myth busters was het niet veilig :rolleyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Detroit303 zei:
Debris zei:
Nirvana_646 zei:
Lachgas in je aansteker?
Wou ooit nog met zo'n grote fles op de bus gaan zitten, totdat ik besefte dat dat in principe een grote bom is :grin: .

Sinds wanneer is lachgas brandbaar? :confused:
Lachgas bestaat uit stikstof en zuurstof. Het is enkel brandbevorderend en oxiderend.
Vermeng lachgas met benzinedamp en je hebt een zeer licht ontvlambaar mengsel. Maar lachgas opzich kan NOOIT branden, laat staat ontploffen!
Doet eens een ballonnetje en blaas eens op uw joint. Echt wel licht ontvlambaar.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Lachgas is een oxidator, dit bevordert alle brandbare middelen. gemengd met benzinedamp, is het extreem vlambaar en potent. (nitro instalatie in je auto :) )

Omdat tabak een brandstof is, die vanwege het vochtgehalte alleen smeult, en je voegt er een oxidator aan toe, dan zie je een vlammetje.

Als je pure zuurstof aan een brandende sigaret toevoegt, zal je ook een vlammetje zien.

Lachgas 100% is onbrandbaar, gemengd met een brandstof en zuurstof heb je een erg brandbaar mixje

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lachgas

Arthur King

Wijs gebruiker
Debris zei:
Nee, dat klopt niet. Lachgas bevordert slechts verbranding, omdat bij een hoge temperatuur het lachgas (N₂O) ontleedt waarbij zuurstof vrij komt.

Bovenaan