• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Multigas/aanstekergas trip.

Giow

Experimenterende gebruiker
Laat ik eerst zeggen dat ik het niemand aanraadt.
Deze shit is erg schadelijk, je gebruikt het om vuur te maken, dus dit in je longen pompen is echt niet goed. Maar de trip is leuk xD.

Dit was mijn leukste trip ermee, omdat ik ermee ging stoppen.
Dus ik heb op 1 avond 5 bussen gehaald voor mij alleen.
(Hier is een bus -; 1.5 euro).
Ik begin met de eerste bus, ik zet me tanden erop en duwen maar.
Ik blijf duwen voor zo'n 30 seconden.. ik voel me al een beetje licht en zie enkele zwarte vlekjes.

Ik doe verder en verder en begin te lachen en me dingen in te beelden.
Maar echt vreemde dingen, zoals bv. je leukte actiefiguur van vroeger, Spiderman etc. Ook ga je echt lachen, zoals met bv. wiet.
Nouja, onderhand is de eerste bus er al door.
Ik had zin in een douche, dus ik ga naar beneden, ik sta voor de spiegel en begin van mijn 2de bus. deze was echt extreem.. ik heb wel 4 minuten van de bus gezogen, en ze was op (in 1 keer).
Ik begon te zweten, me hoofd werd rood, en bij elke ademhaling zag ik zwarte bolletjes voor me ogen, ik heb er wel 25 minuten voor die spiegel gestaan, aan het lachen met mijn eigen lach.

Toen ik onderhand terug uit de douche was, heb ik niets meer speciaals gedaan. Ik was het gewoon beu, ik gooide de busen allemaal weg, behalve 1 omdat ik weer nadacht hoe schadelijk het wel niet is.
Maarja, die bus wou ik nog wat mee flashen. Dus ik had een ideetje.
Ik ging slapen , weinig geslapen, daarna sta ik op.. en ik begin direct met de bus in 1 keer te doen. Net zoals die van bij de douche, maar ik was nog wat slaperig. Dat gevoel kan ik niet meer uitleggen.
Ik zag alles, ik hoorde harde muziek, op de tv stond muziek aan, ik dacht dat het Techno was, zo'n harde flash heb ik nog niet gehad. Ik loop weg en ik val, ik sta op, tijdens het opstaan val ik weer.
Dan heb ik maar 10 minuten op de grond gelegen, daarna ben ik weer gaan douchen..

Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is :grin:. Mijn eerste trip die ik neerschrijf. Laat ik er ook bijzeggen (nogmaals) dat ik het niemand aanraad. Maar als je ooit gaat doen, begin zeker niet met meer dan 1 bus.
Als je dit voor de eerste keer doet, ben je na 10 seconden al aan het trippen. Ik denk dat deze (mijn laatste) wel mijn 50 - 60 ste bus was.
Nouja, commentaar xD.

caatje

Badass junkie
Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.

Giow

azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.

caatje zei:
Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.
Soms haal je niet eens halfuurtje hoor xD.

-

Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|

caatje

Badass junkie
Giow zei:
Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|

Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.

Giow

caatje zei:
Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.

Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..

caatje

Badass junkie
Giow zei:
caatje zei:

Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..

Je hoort mij ook niet zeggen dat je verslaafd bent of dat je er uberhaupt verslaafd aan kan raken. Je zegt zelf dat het erg schadelijk is!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
T lijkt mij ook een beetje erg schadelijk...
Maargoed, als je er maar lol aan beleeft hé :beer:

Ik zou het alleen zelf niet zo snel doen denk ik :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Giow zei:
azgaza zei:

Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.

Giow

azgaza zei:
Giow zei:
azgaza zei:

Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.

Daar zeg je wel zoiets, je kent het wel, lang je adem inhoude, lage bloedruk.
Dit geeft een gelijkaardig effect. Nouja,; het is schadelijk, daarom ben ik gestopt :). Bedankt voor alle commentaar jongens.

Doerak

Bewuste gebruiker
Dit is in Amerika een tijd lang een hype geweest. Zoals iedereen weet is het niet mogelijk om gewoon voor een lange tijd je adem in te houden. Je reflexen zullen er dan voor zorgen dat je weer gaat ademen. Een manier om ervoor te zorgen dat je alsnof zuurstof tekort krijgt is een gas inademen waar geen zuurstof in zit. Je kunt dan fijn doorademen, maar je krijgt wel een zuurstoftekort. Dit is anders dan lachgas, omdat lachgas een narcosemiddel is. In lachgas zit dus wel een actieve stof en in de meeste spuitbussen, gasbussen, etc. niet. Het trieste ervan is dat je voor iets meer geld daadwerkelijk een veilige drug kunt kopen, namelijk lachgas! Zuigen aan willekeurige spuitbussen is voor mensen die geen waarde hechten aan hun leven en/of totaal geen onderzoek hebben gedaan naar alternatieve veilige (smart)drugs. Dit is dus heel erg DOM en KANSLOOS.

Wil je per se een zuurstoftekort in je bloed hebben, rook dan de bladeren van specifieke hortensiasoorten. Hierin zit blauwzuur wat ervoor zal zorgen dat er tijdelijk minder (of bij een grote dosis blauwzuur GEEN!) zuurstof opgenomen wordt door het bloed. Hierdoor krijg je dus een soortgelijke ervaring als het domweg zuigen aan spuitbussen. Pas alleen op met de dosering en zorg dat je de goede hortensia hebt.

The Used

Bewuste gebruiker
Dit is gewoon kansloos idd. Je gezondheid gewoon zo verspillen voor iets wat totaal niet boeiend is. Ga naar www.azarius.nl en je koopt heel erg leuke veilige middeltjes wat je gezondheid niet aantast. Hier heb je gewoon geen fuck aan. Gewoon zonde NIET DOEN!

Jeller

Badass junkie
Het is idd erg schadelijk zoals hij aangeeft en zeker 3 bussen op zoveel tijd :openmouth:

Ik heb het 1 keer gedaan toen ik 15 was en ik moet zeggen dat het effect idd wel leuk is.. maar het voelt wel redelijk vuil aan.. bij mij was het natuurlijk niet 1 bus in één keer, maar een stuk minder hoor

het is volgens mij ook redelijk verslavend hoor, want het smaakt wel lekker.. net zoals benzine heerlijk ruikt, smaakt dat :tongueout:

nu ja als er betere middelen zijn, dan wordt je hier niet verslaafd aan.. dus eigenlijk kan je het wel een keer proberen, dan kan het zoals elke drug geen kwaad.. maar 50-60 bussen erdoor doen dat is echt ziek :rolleyes:

Giow

xD. Nja, ik ben ermee gestopt. Een jointje is wel leuker en minder schadelijk :grin: .

Nja, ik wou gewoon de trip beschrijven.
Van mij mag hier zelfs een slotje op, ik krijg toch maar commentaar :flushed: .

:stoned:

caatje

Badass junkie
Giow zei:
Nja, ik wou gewoon de trip beschrijven.
Van mij mag hier zelfs een slotje op, ik krijg toch maar commentaar :flushed: .

Als je geen commentaar verdragen kunt is het beste wat je doen kunt: niks posten en alleen maar mee lezen. Welkom in de wondere wereld van DF waar mensen op elkaars posts regageren kunnen/mogen. :openmouth:

Doerak

Bewuste gebruiker
hypersnap zei:
Heb onlangs n2o gedaan en voelde best lekker aan :tongueout: meestal slappe lach, maar harder dan poppers :mrgreen:
N2O is prima! Het is, voor zover bekend, ook niet schadelijk. Je schijnt er impotent van te kunnen worden bij veelvoudig gebruik (elke dag 50+ voor een lange tijd). Zorg gewoon dat je niet teveel koopt, want het is op de korte termijn nogal verslavend. Als ik 100 patronen heb, dan neem ik er ook 100.

emielr

Newbie
ik heb dit ook een paar keer gedaan vorig jaar, maar voelde er niks van.
zover ik er iets van weet zijn het je hersencellen die je verbrand als je multigas inademt en hierdoor krijg je dit effect.

Doerak

Bewuste gebruiker
emielr zei:
ik heb dit ook een paar keer gedaan vorig jaar, maar voelde er niks van.
zover ik er iets van weet zijn het je hersencellen die je verbrand als je multigas inademt en hierdoor krijg je dit effect.
Als je er een vuurtje bij houdt en de resulterende vlam tegen je harses aan zet verbrand je hersencellen. Met alleen gasinademen ga je echt niks verbranden. Je maakt zeker hersencellen kapot, maar daarover waren we het al eens :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
Doerak zei:
Dit is in Amerika een tijd lang een hype geweest. Zoals iedereen weet is het niet mogelijk om gewoon voor een lange tijd je adem in te houden. Je reflexen zullen er dan voor zorgen dat je weer gaat ademen. Een manier om ervoor te zorgen dat je alsnof zuurstof tekort krijgt is een gas inademen waar geen zuurstof in zit. Je kunt dan fijn doorademen, maar je krijgt wel een zuurstoftekort. Dit is anders dan lachgas, omdat lachgas een narcosemiddel is. In lachgas zit dus wel een actieve stof en in de meeste spuitbussen, gasbussen, etc. niet. Het trieste ervan is dat je voor iets meer geld daadwerkelijk een veilige drug kunt kopen, namelijk lachgas! Zuigen aan willekeurige spuitbussen is voor mensen die geen waarde hechten aan hun leven en/of totaal geen onderzoek hebben gedaan naar alternatieve veilige (smart)drugs. Dit is dus heel erg DOM en KANSLOOS.

Wil je per se een zuurstoftekort in je bloed hebben, rook dan de bladeren van specifieke hortensiasoorten. Hierin zit blauwzuur wat ervoor zal zorgen dat er tijdelijk minder (of bij een grote dosis blauwzuur GEEN!) zuurstof opgenomen wordt door het bloed. Hierdoor krijg je dus een soortgelijke ervaring als het domweg zuigen aan spuitbussen. Pas alleen op met de dosering en zorg dat je de goede hortensia hebt.

is dat het "verf in een broodzak spuiten en dan opsnuiven" gedoe?

het lijkt me best ongezond maar ach, elke keer als je zat bent maak je ook massa's hersencellen kapot en je gebruikt er miss de helft niet van dus :)
en blauwzuur zit dat ook niet in gewoon appelpitjes? ik dacht dat 1 soeplepel van deze pitjes al dodelijk is

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Giow zei:
Laat ik eerst zeggen dat ik het niemand aanraadt.
Deze shit is erg schadelijk, je gebruikt het om vuur te maken, dus dit in je longen pompen is echt niet goed. Maar de trip is leuk xD.

Dit was mijn leukste trip ermee, omdat ik ermee ging stoppen.
Dus ik heb op 1 avond 5 bussen gehaald voor mij alleen.
(Hier is een bus -; 1.5 euro).
Ik begin met de eerste bus, ik zet me tanden erop en duwen maar.
Ik blijf duwen voor zo'n 30 seconden.. ik voel me al een beetje licht en zie enkele zwarte vlekjes.

Ik doe verder en verder en begin te lachen en me dingen in te beelden.
Maar echt vreemde dingen, zoals bv. je leukte actiefiguur van vroeger, Spiderman etc. Ook ga je echt lachen, zoals met bv. wiet.
Nouja, onderhand is de eerste bus er al door.
Ik had zin in een douche, dus ik ga naar beneden, ik sta voor de spiegel en begin van mijn 2de bus. deze was echt extreem.. ik heb wel 4 minuten van de bus gezogen, en ze was op (in 1 keer).
Ik begon te zweten, me hoofd werd rood, en bij elke ademhaling zag ik zwarte bolletjes voor me ogen, ik heb er wel 25 minuten voor die spiegel gestaan, aan het lachen met mijn eigen lach.

Toen ik onderhand terug uit de douche was, heb ik niets meer speciaals gedaan. Ik was het gewoon beu, ik gooide de busen allemaal weg, behalve 1 omdat ik weer nadacht hoe schadelijk het wel niet is.
Maarja, die bus wou ik nog wat mee flashen. Dus ik had een ideetje.
Ik ging slapen , weinig geslapen, daarna sta ik op.. en ik begin direct met de bus in 1 keer te doen. Net zoals die van bij de douche, maar ik was nog wat slaperig. Dat gevoel kan ik niet meer uitleggen.
Ik zag alles, ik hoorde harde muziek, op de tv stond muziek aan, ik dacht dat het Techno was, zo'n harde flash heb ik nog niet gehad. Ik loop weg en ik val, ik sta op, tijdens het opstaan val ik weer.
Dan heb ik maar 10 minuten op de grond gelegen, daarna ben ik weer gaan douchen..

Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is :grin:. Mijn eerste trip die ik neerschrijf. Laat ik er ook bijzeggen (nogmaals) dat ik het niemand aanraad. Maar als je ooit gaat doen, begin zeker niet met meer dan 1 bus.
Als je dit voor de eerste keer doet, ben je na 10 seconden al aan het trippen. Ik denk dat deze (mijn laatste) wel mijn 50 - 60 ste bus was.
Nouja, commentaar xD.

lijm snuiven is ook leuk!

snitsneus

ik heb dit ook een lange tijd gedaan, tis wel leuk, maar idd HEEL schadelijk, dit merk je egt hard op lange termijn, je word er gewoon DOM van en verschrikkelijk loom, de effecten zijn wel grappig, aleen duren ze niet lang, het is ook wel grappig, als je net wat gas hebt geinhaleerd hebje een zware big-brother stem, omdat dit spul je stembanden aantast voor elkele seconden.. alje er egt te veel van zuigt kan je een black out krijgen..

mvg

Grande

gatverdamme, ik krijg het al benauwd en word misselijk bij het lezen van dit man. ik moet er niet aan denken. je moet gewoon niet fucken met dingen die er niet voor gemaakt zijn. overal is aan te komen (behalve hasjolie, das zo kut, niemand heeft het) iedereen kent wel iemand die iets gebruikt, en mensen die iets gebruiken, kunnen er dus ook aan komen :wink: je moet er alleen wel even wat voor doen en er het geld voor (over) hebben.

flacher

Newbie
ik moet zeggen ik doe al jaren aan drugs en oke multi gaz is gevaarlijk maar ik blijf het doen toen dat ik pas begon had ik zware tripkes maar voor de mensen die niet goed weten wat het met je doet zal ik het uitlegen dooor de inalatie van het gas nemen de longen het op komt in bloedsomloop recht naar de hersenen waardoor er hier zoals bij elke drugs hersencellen afsterven maar bij multi gaz blijft het gaz in je hersenen zitten en veroorzaakt halusinaties die verkeert kunen aflopen zoals er in blijven hangen bij gebruik zekker nooit in paniek of aan slechte dingen denken denk aan leuke coole dingen en je zal zien het word leuker :stoned: :rock: :smoke: :smilingimp: :xtc:

psysurfer

Belezen gebruiker
:openmouth: zo onverantwoord. Je kan ook een strop rond je nek maken en die aanspannen. krijg je ook een zuurstof te kort. kan je zelfs van klaarkomen gogo pubertjes
:wave:

Drientje

DF-koning
Kweet niet hoor:
flacher zei:
bij multi gaz blijft het gaz in je hersenen zitten en veroorzaakt halusinaties

:openmouth: Je lichaam nooit het gas opnemen in je bloedsomloop. Je bloed bestaat uit rode bloedcellen, witte bloedcellen, bloedplaatjes en plasma. Gas in je bloedsomloop is altijd dodelijk. Zie het maar als een lege injectiespuit in je arm leeg drukken, je gaat heel pijnlijk dood!

Rode bloedcellen zijn verantwoordelijk voor het transport van zuurstof naar de hersenen, als je dus het zuurstofloze gas inademt gaat dat gas heus niet naar je hersenen, je creeërt gewoon een zuurstof te kort doordat de rode bloedcellen geen zuurstof meer transporteren.

Mocht je nou persé dit gevoel willen krijgen koop dan zo'n slagroom bus op www.slagroompatronen.nl en leef je hiermee uit.
Dit is bacterieloos gas wat ook door ziekenhuizen wordt gebruikt en dus vele malen veiliger is voor je gezonde verstand!

wauw, echt stom, , het is slecht en dat weetje, haal dan paddos ofzo gaar ga je ook van space, of neem acid ofzo...

drugs is geen speelgoed en zo moet het ook niet gebuikt worden, hoe oud ben jy eigelijk (je gaf aan ik kom er niet aan op mijn leeftijd)..

Dont Do Drugs When You Cant Handle It

Debris

Bewuste gebruiker
Lol, als ik hier eens al mijn lachgas ervaringen en lachgas + mdma ervaringen zou gaan vertellen...
Ik ben een echte flasher, en heb dus al echte visuals gehad van lachgas en mdma.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
kan dit niet verplaatst worden naar onzin? Als ik heel lang in een plastic zak adem zie ik ook zwarte bolletjes maar om daarover nou een 'report' te typen...

Bovenaan