Moker zei:Cyberwolf zei:@ deadlock
Dan is hij nog wel moslim![]()
dude, hij bedoelt dat het niet DE Moslims waren. Maar dat het er 1 is geweest
![]()
Klopt

Moker zei:Cyberwolf zei:@ deadlock
Dan is hij nog wel moslim![]()
dude, hij bedoelt dat het niet DE Moslims waren. Maar dat het er 1 is geweest
![]()

Waar zie jij godverdomme in GODSNAAM de overeenkomst tussen Moslims en Marokkaan. WTF.gamezz zei:dit maakt mij echt heel erg boos en triest
ik ben geen racist maar dit gaat echt wel te ver
zij mogen hun hoofddoek houden goed voor hen.
maar moeten wij ons aanpassen aan hen?
alsze het zo erg vinden datze dan de andere kant op kijken of worden ze er geil van ofzo?
edit:zag iets op tv overlaatst van een marokaanse jongen die opgepakt werd voor drugbezit gaat ie nog efe doodleuk zege dat de agenten racist zijn
zijn de meeste marokanen dan geen moslim?deadlock zei:Waar zie jij godverdomme in GODSNAAM de overeenkomst tussen Moslims en Marokkaan. WTF.gamezz zei:dit maakt mij echt heel erg boos en triest
ik ben geen racist maar dit gaat echt wel te ver
zij mogen hun hoofddoek houden goed voor hen.
maar moeten wij ons aanpassen aan hen?
alsze het zo erg vinden datze dan de andere kant op kijken of worden ze er geil van ofzo?
edit:zag iets op tv overlaatst van een marokaanse jongen die opgepakt werd voor drugbezit gaat ie nog efe doodleuk zege dat de agenten racist zijn
Als er straks een bericht over christenen komt ga jij doodleuk christenen vervangen door Duitsers of Ieren? Bahbahbah.
nvm dan zal wel aan mij liggendeadlock zei:Ik snap echt *NUL* van je reactie :|

Allolalie zei:Een gemeentehuis is een openbaar gebouw waar iedere burger wel eens heen kan moeten. Dan vind ik ook dat je met alle Nederlanders rekening moet houden....
Verbod op schilderijen? Verbod op alle religies!! Laten we allemaal de wetenschap volgen en het accepteren, dat we voor ons dood; niet achter de 'waarheid' zullen komen. Maar iedereen is weer andersPsychedelicTeacher zei:ben geen moslim ofzo hoor.... maar het is als aanstootgevend bevonden door christelijke lieden. wel jammer, want waar moet Jcutter nu zijn gerief gaan halen? wacht, dit is het internet waar we nu op zitten he![]()

Aanstootgevende kunst bestaat niet.Immo zei:Allolalie zei:Een gemeentehuis is een openbaar gebouw waar iedere burger wel eens heen kan moeten. Dan vind ik ook dat je met alle Nederlanders rekening moet houden....
Als je met Nederlanders iedereen bedoeld ben ik het helemaal met je eens. Aanstootgevende kunst hoort niet thuis in openbare gebouwen.
Verbod op dissidenten, moet inderdaad ook niet, want anders word ik ook opgeknoopt op de Amsterdamse plein. Maar gelovigen hebben macht en dit word toch erg misbruikt. Er gaat enorm veel geld in om, met religies houden ze mensen dom, er zijn al enorm veel mensen vermoord/gemarteld dankzij religies, religie is in het verleden al misbruikt, om mensen te manipuleren (Adolf HitlerPsychedelicTeacher zei:vind ik een goed standpunt mindgamer! echt antwoorden haal je vooralsnog uit wetenschap.
Maar verbieden is ook niets. Dat is het verbieden van andersdenken wat je dan doet, en we zijn volgens mij niet van de gedachtenpolizei. Anyways, gelovigen moeten opener staan naar andermans mening en wat common sense gaan ontwikkelen, dan kunnen we allemaal fijn naast elkaar leven zonder bashing.
Besides mindgamer, als heel het geloof word afgeschaft, maar moet ik dan mn abdijbier halen!?![]()
deadlock zei:Aanstootgevende kunst bestaat niet.Immo zei:Allolalie zei:Een gemeentehuis is een openbaar gebouw waar iedere burger wel eens heen kan moeten. Dan vind ik ook dat je met alle Nederlanders rekening moet houden....
Als je met Nederlanders iedereen bedoeld ben ik het helemaal met je eens. Aanstootgevende kunst hoort niet thuis in openbare gebouwen.
iddwaar gaat t heen met nederland?![]()
Gatverdamme.higher Force zei:iddwaar gaat t heen met nederland?![]()
gadverdamme....
bijdehandjedeadlock zei:Gatverdamme.higher Force zei:iddwaar gaat t heen met nederland?![]()
gadverdamme....
U riep?PsychedelicTeacher zei:bijdehandje
ja of je worst lust.deadlock zei:U riep?PsychedelicTeacher zei:bijdehandje
Ja dat lust ikPsychedelicTeacher zei:ja of je worst lust.deadlock zei:U riep?PsychedelicTeacher zei:bijdehandje
OT: moslims gaan niet te ver, sommige moslims gaan te ver, net als er sommige atheisten en sommige blanken te ver gaan. net als afrikanen en europeanen. gekken heb je overal.
Angramar Temenos zei:Ik heb liever peperrosbief van de AH!