niet slim het af te geven ik ken iemand die zelf ook morphine 50mg capsules had en die was ze zo kwijt vooral aan zware verslaafde en die had toch per capsule rond de 5 euro wat raar allemaal,ik heb geen pilletjes,die krijg ik zo als ik dat wil, maar ik spuit 8x per dag morfine ampullen,van 10mg,is 1 ml ik heb ook nog 4 hele grote van 100 mg is 10ml dus 10x zoveel, ik ga er niet mee de straat op,maar ben nou wel nieuwsgierig gemaakt,wat heb ik allemaal voor zooi in huis aan waarde
ik neem ook nog 6x per dag tramadol,100 mg, oxycontin, veel diazepam,slaapmiddelen,ibuprofen 600mg, paracodeine, heb laatst,heel dom zo'n hele grote (een paar daar van,heel eerlijk gezegd) van die morfine gespoten,toen had ik 80mg gespoten, je haalt uit die grote 10x zoveel, dus volgens mij was het een over dosis,was wel heel waus, kon niet meer lopen,maar het allerbelangrijkste voor mij,nog steeds die t....pijn
wat helpt er dan, ik zou graag die groene pil willen,waar ze het wel is over hebben,heel erg graag wil ik die,dan slaap je in en wordt je nooit meer wakker,want de zin van al die pijn ik begrijp het niet,ik weet niet wat ik hier op aarde nog te zoeken heb,ik durf niet te springen,en wil andere er niet mee lastig vallen,waarom zou je dan niet zelf mogen beslissen over een pil, die je inneemt en je dan gewoon in slaap valt,lijkt mij een hele mooie dood,ik vind het niet te dragen iedere dag die stinkpijn,laat kinderen leven,en mensen die echt willen leven,ik wil mijn plaats graag af staan,zal hier wel nooit een antwoord op krijgen
ik hoorr me nog zeggen als klein meisje ik heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen, nou dat is wel even ingehaald,heb nu me/cvs, fibromyalgie,zware artrose,veel geopereerd,spasmofilie,carpaaltunnelsyndroom,tennisarm,chronisch pijnpatient,7 versleten wervels,grote knoop onder in rug,in een kluwen met spieren pezen en zenuwen,dokter durft nik te doen,en nog en lange waslijst,sorry voor mijn zeikverhaal
did:cocajumbo,morphine,weed,pille,mdmh,snelle