Morphine, 30 mg tabs.

Stylus

Belezen gebruiker
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb zoon 35 30mg morphine tabletten. Na wat reaserch gedaan te hebben, heb ik besloten er me zelf niet aan te wagen, ik hoor alleen maar verhalen over verslaving. Bij nader inzien heb ik besloten dat die paar keer codeiene wel genoeg opiaten zijn (vond ik erg leuk btw), dus vraag ik me af wat de straatwaarde van deze 'purple pills' zijn? Het zijn MS cotin 30mg (niet retard).

Overgens vraag ik me af wat anderen denken over het een keer proberen van morphine? Is het echt zó ontzetten verslavend als ik heb gelezen?

Groet, Stylus AKA de pinguin.

kippekont

Experimenterende gebruiker
Verslavend is het zeker, ik had 5 dagen geleden 140 mg geslikt voor de eerste keer dat ik morf gebruikte. Ben heel erg ziek geworden, maar op 1 of andere manier heb ik drang naar nog een keer, maarja dat is nog het geestelijke, met wat wilskracht raak je niet verslaafd :openmouth:

yolanda

Newbie
Hoi kijk eens bij forum opiaten en dan oxycontin das hetzelfde als ms contin daar vind je meer info :)

speeseend

Wijs gebruiker
Je hebt een zoon van vijf-en-dertig, die verslaafd is aan de 30mg. tabletten Morfine? En hij wil ze nu verkopen op straat?

Rokertje

Belezen gebruiker
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

ik heb zoon 35 30mg morphine tabletten
Lees: Ik heb zo een 35 30mg morphine tabletten

Of was je niet serieus :rolleyes:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

yolanda

Newbie
Nee niet de straatwaarde maar wel je vraag of iemand er ervaring mee heeft :P :) Groet dom blondje., so bit me :grin:

caatje

Badass junkie
Rokertje zei:

ik heb zoon 35 30mg morphine tabletten
Lees: Ik heb zo een 35 30mg morphine tabletten

Of was je niet serieus :rolleyes:

ik zo'n moet er staan waarschijnlijk. hahaha Dit is zowiezo voor het sowieso topic :P

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
meestal gaan ze tussen de drie en de tien euro per strip van tien van de hand. vaak is de prijs ook afhankelijk van hoe graag iemand ze kwijt wil of juist wil hebben :)
Je kunt soms nog aardig wat verdienen aan zulke pillen door ze handig in te kopen en dan te wachten tot iemand ze graag genoeg wil hebben :)

:wave:

celfor

Experimenterende gebruiker
De risico's zijn het geld echt niet waard, in het beste geval kan je er een paar honderd euro's voor krijgen..
De tabletjes voor veel geld verkopen aan een verslaafde (in nood) lijkt me een erg slecht idee :rolleyes:

Stylus

Belezen gebruiker
Ik begin inderdaad te vermoeden dat ze niet zo veel waard zijn, dus heb ze maar aan een dealer gegeven, aangezien ik er zelf niet aan begin ^^

niet slim het af te geven ik ken iemand die zelf ook morphine 50mg capsules had en die was ze zo kwijt vooral aan zware verslaafde en die had toch per capsule rond de 5 euro

did:cocajumbo,morphine,weed,pille,mdmh,snelle :stoned:

pinnes

Belezen gebruiker

boven oxycontin beneden morfine

singing55

Newbie
073pinguin073 zei:
niet slim het af te geven ik ken iemand die zelf ook morphine 50mg capsules had en die was ze zo kwijt vooral aan zware verslaafde en die had toch per capsule rond de 5 euro wat raar allemaal,ik heb geen pilletjes,die krijg ik zo als ik dat wil, maar ik spuit 8x per dag morfine ampullen,van 10mg,is 1 ml ik heb ook nog 4 hele grote van 100 mg is 10ml dus 10x zoveel, ik ga er niet mee de straat op,maar ben nou wel nieuwsgierig gemaakt,wat heb ik allemaal voor zooi in huis aan waarde
ik neem ook nog 6x per dag tramadol,100 mg, oxycontin, veel diazepam,slaapmiddelen,ibuprofen 600mg, paracodeine, heb laatst,heel dom zo'n hele grote (een paar daar van,heel eerlijk gezegd) van die morfine gespoten,toen had ik 80mg gespoten, je haalt uit die grote 10x zoveel, dus volgens mij was het een over dosis,was wel heel waus, kon niet meer lopen,maar het allerbelangrijkste voor mij,nog steeds die t....pijn
wat helpt er dan, ik zou graag die groene pil willen,waar ze het wel is over hebben,heel erg graag wil ik die,dan slaap je in en wordt je nooit meer wakker,want de zin van al die pijn ik begrijp het niet,ik weet niet wat ik hier op aarde nog te zoeken heb,ik durf niet te springen,en wil andere er niet mee lastig vallen,waarom zou je dan niet zelf mogen beslissen over een pil, die je inneemt en je dan gewoon in slaap valt,lijkt mij een hele mooie dood,ik vind het niet te dragen iedere dag die stinkpijn,laat kinderen leven,en mensen die echt willen leven,ik wil mijn plaats graag af staan,zal hier wel nooit een antwoord op krijgen
ik hoorr me nog zeggen als klein meisje ik heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen, nou dat is wel even ingehaald,heb nu me/cvs, fibromyalgie,zware artrose,veel geopereerd,spasmofilie,carpaaltunnelsyndroom,tennisarm,chronisch pijnpatient,7 versleten wervels,grote knoop onder in rug,in een kluwen met spieren pezen en zenuwen,dokter durft nik te doen,en nog en lange waslijst,sorry voor mijn zeikverhaal

did:cocajumbo,morphine,weed,pille,mdmh,snelle :stoned:

Bovenaan