Morgenochtend afbouwen ghb

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.

Ga je ergens anders bemoeien begin geen shit.
Elke topic hier eindigt totaal ergens anders.
Op wat ben jij? Wij weten dat we elkaar kennnen.
En wat er was gebeurd dus laat het verleden in het verleden.

Dit ging zelfs nog over de posten op deze ghb posten kom je dit ook zo braaf doen onder die andere 1000 topics die zo verdwalen en geeneens over drugs gaan.
I dont think so!

Spyro

DF-koning
Ga je ergens anders bemoeien begin geen shit.
Elke topic hier eindigt totaal ergens anders.
Op wat ben jij? Wij weten dat we elkaar kennnen.
En wat er was gebeurd dus laat het verleden in het verleden.

Dit ging zelfs nog over de posten op deze ghb posten kom je dit ook zo braaf doen onder die andere 1000 topics die zo verdwalen en geeneens over drugs gaan.
I dont think so!
Doe niet zo gepikeerd joh.

bossenaar567

Belezen gebruiker
" Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest. "

Aan de moderators, het lijkt mij niet verstandig dit soort shit te tolereren hier. Kan namelijk erg hard aankomen bij mensen, bedoel nu niet perse bij @Dopemonster maar meer in het algemeen.

Laten we het wel respectvol houden hier. Verder niks tegen @Dopemonster of @Jumping Jack maar net dit topic gelezen en dit slaat echt helemaal nergens op.

On topic: enige juiste advies is op zoek gaan naar goede begeleiding, en ik hoop dat je omgeving je steunt en troost kan bieden.

bossenaar567

Belezen gebruiker
En dan bedoel ik niet het schelden (dat moet iedereen wat mij betreft lekker zelf weten) maar dit soort teksten tegen mensen die mogelijk kampen met psychische problemen uitspreken kan zeer ernstige gevolgen hebben.

MetalGuy

Badass junkie
Afbouwen onder medische supervisie! En als dat niet werkt, dan een kliniek in.

Zou dat laatste het geval zijn, onthoud dan dat dat géén schande is. Het is niet voor niets dat deze professionals in het leven zijn geroepen.

Hey, veel succes! ❤️

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Doe niet zo gepikeerd joh

Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅

Spyro

DF-koning
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Snap helemaal niets van wat je zegt…

Paranoize.

Badass junkie
Had hier vandaag zin in.
Deze man was helemaal uit zen dak volgensmij. Maar genoeg nu het punt is duidelijk denk ...

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Je mag op dit forum best van mening verschillen met elkaar en dat kenbaar maken. Maar elkaar "kk junky" noemen is niet bevordelijk voor de discussie en ook niet passend in een community waar alle drugsgebruikers zich veilig en welkom moeten kunnen voelen. Hou hier in het vervolg even rekening mee, anders moet er helaas een ban volgen.

Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.

Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
En ook dit is gewoon waar!

En nu allemaal graag weer on-topic!

Brakka Mang

Badass junkie
Ik snap het laatste stuk van deze discussie niet zo goed. Vanaf 3 ml kan je makkelijk met phenibut stoppen na lange tijd. Ool worden pammetjes afgeraden terwijl klinieken dit ook doen. En een keer goed slapen kan zeker helpen en de afboiw een stuk makkelijker maken maar dat ligt helemaal aan je lengte van gebruik en hoeveelheid, ook verschilt dit per perspoon. Ik ga heel goed op seroquel of mirtazepine maar combineren ghb is op gevoel en ervaring met afbouw en zeker icm met arts. Ik ben een living on the edge type dus ik heb het altiif zonder medische hulp gedaan maarja ik ben een maf iemand en redelijk zelf destructief🤣

De menssn die hier regelmatig door een afkick zijn gegaan kennen de schaamte en het alleen willen doen, met de juiste adviezen vanuit ieders ervaring kan een hulpvrager altijd proberen het alleen te redden. Medische hulp kan altijd ingeschakeld worden, hoe onverstandig dit ook kan zijn. Zwaar in gebruik denk je niet helder na. Om meteen al te zeggen kliniek maakt dat mensen gewoon door blijven gebruiken en niet stoppen. Er xijm altijd middenwegen en alternatieven. En vamaf overal in N zit je met 30 min op een huisartsen post.

Laatst bewerkt:
Bovenaan