Morgenochtend afbouwen ghb

Maass

Newbie
3 maanden heel erg intens verslaafd geweest aan ghb. Ik heb het mijn stiefvader verteld in vertrouwen. Hij heeft bloeddruk meter gekocht, hebben jellinek gebeld en die kwam uit op afbouwen. Dus vanaf 7 1/10 deel over de hele dag en nacht door. Volgende dag weer.. tafel van 7. Is dit te doen?
kan ik als ik bij 2 ml zit combineeen met slaapmiddel?

Spyro

DF-koning
Je kan het thuis doen maar ik zou altijd een arts inlichten.

Ik ben thuis meerdere keren alleen afgekickt en dat ging prima.

Ik deed iedere 24 uur 0.1 ml van mijn dosis halen. En strict iedere 2 uur doseren. Dag en nacht…

Ik heb het zonder slaapmiddelen gedaan. Zou daar ook niet aan beginnen. Als je het niet vertrouwd lekker naar een kliniek gaan

Maass

Newbie
Ik ben 3 maanden lang heel intensief bezig geweest met het gebruiken van ghb. Ik wilde al een langere tijd stoppen maar dit lukte mij niet.
nu ben ik er helemaal klaar mee en het advies van een kliniek die ze hebben gegeven aan mij is afbouwen. Ik gebruikte altijd 7 elk 3 uur. Afbouwen met 1/10e van 7.
dinsdag 08:00 tot woensdag 09:00 6.3
Woensdag 09:00 tot donderdag 5.6 en zo door. Na 10 dagen kom je op de 0 en mag ik diazepam nemen.
Zondag was voor mij de druppel, kon niet langer dan een uur slapen en ik was die zaterdag ervoor in slaap gevallen en schrok heel erg wakker, zwarte aderen, hele erge hartkloppingen, niet lopen enz.
mijn stiefvader wilt me helpen met afbouwen alleen ik wil gewoon zo graag kunnen slapen. Hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen innemen om gewoon te kunnen slapen? Is er ook nog een andere mogelijkheid om er sneller vanaf te komen. Gelijk stoppen in een keer durf ik niet. Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam?? Ik zit al maanden te lezen om af te kicken maar ik ben zo bang voor alles. Dit is wel een veilige manier maar ik wil ook gewoon kunnen slapen alleen ben ik weer bang dat als ik dan 5 uur niet neem hele erge ontwenningsverschijnselen komen.
misschien een idee met overdag? Zodat als ik het aanvoel dit kan doen met een beetje ghb? Kan iemand me alsjeblieft helpen

Spyro

DF-koning
Ik ben 3 maanden lang heel intensief bezig geweest met het gebruiken van ghb. Ik wilde al een langere tijd stoppen maar dit lukte mij niet.
nu ben ik er helemaal klaar mee en het advies van een kliniek die ze hebben gegeven aan mij is afbouwen. Ik gebruikte altijd 7 elk 3 uur. Afbouwen met 1/10e van 7.
dinsdag 08:00 tot woensdag 09:00 6.3
Woensdag 09:00 tot donderdag 5.6 en zo door. Na 10 dagen kom je op de 0 en mag ik diazepam nemen.
Zondag was voor mij de druppel, kon niet langer dan een uur slapen en ik was die zaterdag ervoor in slaap gevallen en schrok heel erg wakker, zwarte aderen, hele erge hartkloppingen, niet lopen enz.
mijn stiefvader wilt me helpen met afbouwen alleen ik wil gewoon zo graag kunnen slapen. Hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen innemen om gewoon te kunnen slapen? Is er ook nog een andere mogelijkheid om er sneller vanaf te komen. Gelijk stoppen in een keer durf ik niet. Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam?? Ik zit al maanden te lezen om af te kicken maar ik ben zo bang voor alles. Dit is wel een veilige manier maar ik wil ook gewoon kunnen slapen alleen ben ik weer bang dat als ik dan 5 uur niet neem hele erge ontwenningsverschijnselen komen.
misschien een idee met overdag? Zodat als ik het aanvoel dit kan doen met een beetje ghb? Kan iemand me alsjeblieft helpen
Accepteren dat je niet slaapt. Gewoon zoveel mogelijk rusten. Je kan dit wel. Het is erg belangrijk om stabiel te blijven en niet ineens 4 uur niets te nemen en daarna weer wel. Dan kom je steeds hoger kwa dosering uit… GHB verslaving is nu eenmaal niet slapen. Daar moet je doorheen…

Maass

Newbie
Ik heb toch maar even de huisarts gebeld, die kunnen me helpen met een plan om af te bouwen in combinatie met een rustgevende pil

Maass

Newbie
Accepteren dat je niet slaapt. Gewoon zoveel mogelijk rusten. Je kan dit wel. Het is erg belangrijk om stabiel te blijven en niet ineens 4 uur niets te nemen en daarna weer wel. Dan kom je steeds hoger kwa dosering uit… GHB verslaving is nu eenmaal niet slapen. Daar moet je doorheen…
Toch maar even de huisarts gebeld vanmiddag, die gaan me helpen met een plan van afbouw in combinatie met rustgevende pil

Spyro

DF-koning
Desalniettemin, zorg goed voor jezelf en heel vee succes. Met veel geduld en niet te hard zijn voor jezelf kom je er wel. Blijf je ons updaten?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Desalniettemin, zorg goed voor jezelf en heel vee succes. Met veel geduld en niet te hard zijn voor jezelf kom je er wel. Blijf je ons updaten?
En kijk inderdaad erg uit met benzodiazepines, anders ruil je ghb in voor een benzo verslaving..

Spyro

DF-koning
En kijk inderdaad erg uit met benzodiazepines, anders ruil je ghb in voor een benzo verslaving..
Exact… Dan zit je echt met een probleem omdat je niet meer weet welke symptomen bij welke afkick horen…

Het enige wat je kán doen met een eventuele benzo is daar een paar dagen op overstappen als je de 1 ml hebt bereikt. En daarna ook meteen je benzo’s weg doen.

Maar ik zou het echt zonder doen. Even door de zure appel heen maar je bent wel direct clean daarna. Zo lang je strict doseert is afkicken van GHB niet moeilijk. Je hebt alleen je wilskracht en discipline nodig.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ga lekker af gaan afkicken in een kliniek is veel verstandiger

Helemaal juist niet met ghb dan ben je overgeleverd en als je niet lekker gaat gaan hun blijven vasthouden aan wat hun vinden.
Zelf kan je nog spelen en zorgen dat je helemaal geen afkick ervaart.

Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam??

Dat gebeurt niet na 4 uur je kan in de verloop van de dag dan steeds meer problemen krijgen.

Een combi met dia is mogelijk.
Ja dat is moeilijk maar wel mogelijk dan moet de dosis omlaag van de ghb maar dat is dus bij iedereen anders en dan niet te veel diazepam.
Ook weer rekening houden met de lange halfwaardes anders stapel je die Diazepam.
Je kan 36 uur rekenen dat het invloed op je heeft.
Dus dan moet je wel weten wat je doet en daar kan niemand je in adviseren.

Ik zou een deel afbouwen en overstappen op Phenibut als je op 2.5ml bent.
Dan 2.5 gram of 2 gram phenibut en je slaapt 12 uur lang.
En dus geen afkick in die 24 uur.
Ben je er vanaf en slaap je teminste.
Je kan ook stoppen bij 3ml maar dan moet je een hoge dosis phenibut aannemen.

En dan 3 dagen phenibut en klaar.

Blyatman

Badass junkie
Dat gebeurt niet na 4 uur je kan in de verloop van de dag dan steeds meer problemen krijgen.
Sorry maar hier ga je de mist in.
na 4 uur geen inname, of soms eerder zelfs niet. Wat dacht je van de psychoses die op komen/kunnen spelen? Kan dodelijk aflopen door o.a. epileptische aanvallen. Kan zeer zeker al na 4 uur opspelen en alles wat gelengd wordt brengt meer risico met zich mee.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Sorry maar hier ga je de mist in.
na 4 uur geen inname, of soms eerder zelfs niet. Wat dacht je van de psychoses die op komen/kunnen spelen? Kan dodelijk aflopen door o.a. epileptische aanvallen. Kan zeer zeker al na 4 uur opspelen en alles wat gelengd wordt brengt meer risico met zich mee.

Het is niet prettig nee na 2 uur begint de afkick.
Maar ja je valt niet meteen dood.
Na 6 tot 8 uur beginnen echt de grootste problemen. Is ook maar een dun lijntje.

Maar je hebt gelijk beter dat je het voorkomt.

Blyatman

Badass junkie
Het is niet prettig nee na 2 uur begint de afkick.
Maar ja je valt niet meteen dood.
Na 6 tot 8 uur beginnen echt de grootste problemen. Is ook maar een dun lijntje.

Maar je hebt gelijk beter dat je het voorkomt.
Sorry maar je kan geen tijden aan afkick stempelen. Bij sommige (afhankelijk van hoe sterk de G ook is en hoeveel/hoe snel het opgenomen en verwerkt wordt) spelen zwaardere ontwenningsverschijnselen inclusief met spierspasmes al na anderhalf uur op bijvoorbeeld.

Spyro

DF-koning
Sorry maar je kan geen tijden aan afkick stempelen. Bij sommige (afhankelijk van hoe sterk de G ook is en hoeveel/hoe snel het opgenomen en verwerkt wordt) spelen zwaardere ontwenningsverschijnselen inclusief met spierspasmes al na anderhalf uur op bijvoorbeeld.
Jep. Dat had ik al na anderhalf uur… 😬 Moet er niet aan denken wat 4 uur gedaan had.

Blyatman

Badass junkie
Jep. Dat had ik al na anderhalf uur… 😬 Moet er niet aan denken wat 4 uur gedaan had.
Daarom. Vindt dat er hier nogal luchtig gedaan wordt en met tijdsvakken gesmeten wordt terwijl ontwenningsverschijnselen zijn niet altijd te timen en zeker niet met de hoeveelheid GHB, Ts nodig heeft. 4 uur is onrealistisch en verkeerd adviseren kan tot overlijden resulteren. Ts heeft een goed schema nodig, goede begeleiding en niet direct op dia of pheni gezet worden. :) Vlug afkicken met dia of pheni is geen les uit te halen ook imo.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Daarom. Vindt dat er hier nogal luchtig gedaan wordt en met tijdsvakken gesmeten wordt terwijl ontwenningsverschijnselen zijn niet altijd te timen en zeker niet met de hoeveelheid GHB, Ts nodig heeft. 4 uur is onrealistisch en verkeerd adviseren kan tot overlijden resulteren. Ts heeft een goed schema nodig, goede begeleiding en niet direct op dia of pheni gezet worden. :) Vlug afkicken met dia of pheni is geen les uit te halen ook imo.

Ik zei al je hebt gelijk.
Was een niet al te slimme opmerking..
Ik ben namelijk al een paar dagen wakker en las het terug en dacht ook ik red die 4 uur ook niet.
Ik neem me woorden terug.

Dat gezegd het afkicken van ghb is echt zo simpel al gebruik je 6 maanden 24/7 phenibut is de oplossing je krijgt dan helemaal geen afkick in 3 dagen als je de juiste dosis neemt zoals 3 gram gelijk na zo een lange tijd.
Al dat gelul met diazepam en baclofen moeten mensen vergeten.
En nog steeds lopen klinieken zo achter de feiten aan! Mensen alleen op de Diazepam zetten om hun bloeddruk in controle te houden maar wel die gaba b afkick door laten gaan.
Helemaal nergens voor nodig..
Dat principe dingetje dat ze geen baclofen willen gebruiken gaat nergens over, een gaba b verslaving kan je makkelijk opvangen met een andere gaba b argonist en dan ervaar je vrijwel geen enkele afkick verschijnsel.

Dat gelul om in een paar weken met medicinale ghb af te bouwen waardoor je elke keer een lagere dosis krijgt waardoor je ook niet lekker in je vel zit is nergens voor nodig!

Ik kick zo een 10 keer per jaar af van ghb ik ben nu ook al bijna 3 weken aan de ghb.
Maar ik ervaar nooit afkick verschijnselen.
Als je die gaba b maar op het eind niet in een keer laat vallen en bv 3 dagen phenibut neemt ben je gewoon weer normaal ook na een hele lange verslavingen.

Ghb is geen heroine waar je ziek van word als je stopt. Een goede afbouw met een andere gaba b argonist en er is geen afkick..

Ik zou nu nooit meer van me leven mijn afkick van ghb uit handen geven aan zo een kliniek met wat ik nu weet.
Ze weten helaas helemaal niet waar ze mee bezig zijn als het om ghb gaat.
Gaba b afbouwen met gaba b en niet een gaba a medicijn.
Dan hou je iemand wel in leven maar diegene gaat door een hel terwijl je dus geeneens een afkick hoeft te ervaren.

Laatst bewerkt:

Maass

Newbie
Ik zei al je hebt gelijk.
Was een niet al te slimme opmerking..
Ik ben namelijk al een paar dagen wakker en las het terug en dacht ook ik red die 4 uur ook niet.
Ik neem me woorden terug.

Dat gezegd het afkicken van ghb is echt zo simpel al gebruik je 6 maanden 24/7 phenibut is de oplossing je krijgt dan helemaal geen afkick in 3 dagen als je de juiste dosis neemt zoals 3 gram gelijk na zo een lange tijd.
Al dat gelul met diazepam en baclofen moeten mensen vergeten.
En nog steeds lopen klinieken zo achter de feiten aan! Mensen alleen op de Diazepam zetten om hun bloeddruk in controle te houden maar wel die gaba b afkick door laten gaan.
Helemaal nergens voor nodig..
Dat principe dingetje dat ze geen baclofen willen gebruiken gaat nergens over, een gaba b verslaving kan je makkelijk opvangen met een andere gaba b argonist en dan ervaar je vrijwel geen enkele afkick verschijnsel.

Dat gelul om in een paar weken met medicinale ghb af te bouwen waardoor je elke keer een lagere dosis krijgt waardoor je ook niet lekker in je vel zit is nergens voor nodig!

Ik kick zo een 10 keer per jaar af van ghb ik ben nu ook al bijna 3 weken aan de ghb.
Maar ik ervaar nooit afkick verschijnselen.
Als je die gaba b maar op het eind niet in een keer laat vallen en bv 3 dagen phenibut neemt ben je gewoon weer normaal ook na een hele lange verslavingen.

Ghb is geen heroine waar je ziek van word als je stopt. Een goede afbouw met een andere gaba b argonist en er is geen afkick..

Ik zou nu nooit meer van me leven mijn afkick van ghb uit handen geven aan zo een kliniek met wat ik nu weet.
Ze weten helaas helemaal niet waar ze mee bezig zijn als het om ghb gaat.
Gaba b afbouwen met gaba b en niet een gaba a medicijn.
Dan hou je iemand wel in leven maar diegene gaat door een hel terwijl je dus geeneens een afkick hoeft te ervaren.
Ohh kun je me helpen. Kliniek duurt 6 weken!!! Dit betekent dat ik dus nog 6 weken ghb moet gebruiken

Paranoize.

Badass junkie
Dit slaat echt helemaal nergens op :tilttearlaugh:
Als je een hero verslaafde op methadon of suboxone zet is er toch ook geen afkick?
Een ghb verslaving vind ik heftiger omdat heroine langer werkt en minder vaak gedoseert hoeft te worden als ghb.....
Of je nou ziek van de ghb of heroine bent, het kan allebij fataal aflopen.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dit slaat echt helemaal nergens op :tilttearlaugh:
Als je een hero verslaafde op methadon of suboxone zet is er toch ook geen afkick?
Een ghb verslaving vind ik heftiger omdat heroine langer werkt en minder vaak gedoseert hoeft te worden als ghb.....
Of je nou ziek van de ghb of heroine bent, het kan allebij fataal aflopen.

Wat een onzin verkondig jij toch.
Dus na een half jaar heroïne kan je 3 dagen methadon nemen en dan klaar?
Of word je na de methadon nog ziek?
Ghb verslaving stelt dus niks voor als je maar 3 dagen phenibut neemt en je bent klaar.

Daarnaast werk een vriend van mij bij de opvang van verslaafde. Als je die heroine junken ziet geen tanden in hun bek.
Geen enkele verzorging meer, armpjes zo dun als tanden stokers en ga maar door.
Nee ghb is een kut verslaving 😅😅

Paranoize.

Badass junkie
Wat een onzin verkondig jij toch.
Dus na een half jaar heroïne kan je 3 dagen methadon nemen en dan klaar?
Of word je na de methadon nog ziek?
Ghb verslaving stelt dus niks voor als je maar 3 dagen phenibut neemt en je bent klaar.

Daarnaast werk een vriend van mij bij de opvang van verslaafde. Als je die heroine junken ziet geen tanden in hun bek.
Geen enkele verzorging meer, armpjes zo dun als tanden stokers en ga maar door.
Nee ghb is een kut verslaving 😅😅
No offence maar ik verkondig helemaal geen onzin.....
Dat die heroine junkies er zo bij lopen heeft zeker met de drug te maken maar ook met hunzelf daarom gebruiken ze ook de term "junk" een verslaafde kan goed verzorgd thuis zitten of op straat leven in een heroine of crack kamp hoe ze dat noemen. En aan de heroine ga je niet zomaar, dat doen mensen meestal als ze al alles verloren zijn in hun leven, in tegenstelling tot ghb wat overal onder de jongeren gebruikt word.... Dus er spelen wel meer aspecten mee dan alleen de drug zelf.
Verder weet ik niet precies hoe een ghb verslaving in elkaar zit, alleen dat je lichaam ervan moet ontwennen dat dit nou 3 dagen is wist ik niet maar of het nou 3 of 14 dagen zijn ik blijf bij me standpunt, een verslaving is een verslaving en kan fatale gevolgen hebben no matter om welke drug het gaat.

Als toevoeging: Weet je hoeveel mensen er verslaafd zijn aan pijnstillers of heroine en er wel goed bijlopen en geld hebben en goed verzorgd worden geoogd? Meer dan je denkt en de wereld bewust van is en ik was er 1 van. Maar ook ghb verslaafden heb ik er als echte junkies bij zien lopen in een kliniek hoor dus ga nou geen dingen wijs maken, jij hebt het over 60 jaar oude heroine verslaafden die al 20 keer opgenomen hebben gezeten en niks hebben in hun leven.
Het komt een beetje over alsof je ghb probeert te verheerlijken alsof het een wonder drug is, dat is addict talk... Misschien ben je zelf een beetje ghb verslaafd? Ga het dan niet lopen verheerlijken zoals je nu doet want een hoop mensen die zwaar ghb verslaafd zijn vinden het niet tof hoe makkelijk jij erover praat en doet.,....

Wat een komedie, belt een man naar de dokter, Doc ik ben zwaar ghb verslaafd en wanhopig ik kom er maar niet vanaf wat moet ik doen? Jumping Jack: ajoh een ghb verslaving is supermakkelijk te behandelen je bent hier in de juiste handen! Gewoon even simpel 3 dagen phenibut innemen en je bent er vanaf pik! Ging het maar zo makkelijk....

Laatst bewerkt:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Wat een komedie, belt een man naar de dokter, Doc ik ben zwaar ghb verslaafd en wanhopig ik kom er maar niet vanaf wat moet ik doen? Jumping Jack: ajoh een ghb verslaving is supermakkelijk te behandelen je bent hier in de juiste handen! Gewoon even simpel 3 dagen phenibut innemen en je bent er vanaf pik! Ging het maar zo makkelijk....

Weet je ik ga discussie met jou staken.
De ergste verslaving is Heroine dat is een feit ik kom daat nu in die opvangen om te helpen en de heroïne junkys zijn kapot.

Als je geen verstand er van hebt ga dan gewoon niet praten. Ik help nu zoveel mensen in me leven hier op het forum om van een ghb verslaving af te komen van 6 maanden nu gister weer 1.
3 dagen phenibut en hij is er vanaf deze maand die van 6 maanden.

Dus wie is hier nou de clown 🤡🤡🤡
Ik ga stuk om jou poppenkast.
Jij krijgt herhaaldelijke waarschuwingen en bans voor chatten omdat ze jou dom gelul ook al zat zijn.
Dit zijn mijn laatste woorden aan jou en daar moet je het mee doen.

Paranoize.

Badass junkie
Weet je ik ga discussie met jou staken.
De ergste verslaving is Heroine dat is een feit ik kom daat nu in die opvangen om te helpen en de heroïne junkys zijn kapot.

Als je geen verstand er van hebt ga dan gewoon niet praten. Ik help nu zoveel mensen in me leven hier op het forum om van een ghb verslaving af te komen van 6 maanden nu gister weer 1.
3 dagen phenibut en hij is er vanaf deze maand die van 6 maanden.

Dus wie is hier nou de clown 🤡🤡🤡
Ik ga stuk om jou poppenkast.
Jij krijgt herhaaldelijke waarschuwingen en bans voor chatten omdat ze jou dom gelul ook al zat zijn.
Dit zijn mijn laatste woorden aan jou en daar moet je het mee doen.
Thanks for the reminder? En wtf heeft dat er nou mee te maken lol ik denk dat je me post ff opnieuw moet lezen met een goeie reactie man want al is het goed van je dat je ze tips geeft en helpt met afbouwen is dat niet hoe je iemand van ze verslaving afhelpt, er komt zoveel meer bij kijken dan zeggen hoe iemand iets moet afbouwen

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Thanks for the reminder? En wtf heeft dat er nou mee te maken lol ik denk dat je me post ff opnieuw moet lezen met een goeie reactie man want al is het goed van je dat je ze tips geeft en helpt met afbouwen is dat niet hoe je iemand van ze verslaving afhelpt, er komt zoveel meer bij kijken dan zeggen hoe iemand iets moet afbouwen

Ik ga nog wel even reageren.
Al vele jaren help ik mensen op dit forum om van hun ghb problematiek af te komen en af te kicken omdat ze vast zaten en zich nergens anders toe konden wenden en informatie zochten kwamen ze bij mij uit.

Eerst gaf het mij een voldoening dat ik voor zoveel mensen wat kon betekenen en dat breide zich uit tot ik mijn gewone leven.
Ineens was ik vrijwillig dus een verslavingsarts voor zoveel mensen dat het uit de hand liep omdat het te veel was. Dus heb mijn account laten sluiten en ben daar mee gestopt.

De beloning van het helpen van deze mensen waar ik elke dag contact mee onderhield en al die tijd in stak, dat was dat mensen meontelbare keren bedankte en me dat ik hun leven hebt gered, letterlijk. Ze willen je ontmoeten en geld sturen en laten je duidelijk weten dat je echt belangerijk was voor hun. Maar heb nooit iets terug hoeven hebben. Nu sinds een tijd help ik mensen weer een beetje maar niet intensief zoals vroeger. Ik heb dit kunnen doen omdat ik precies weet waar ik over praat. En dus mensen op afstand kan helpen stap voor stap zonder enige complicaties door contact te houden weken lang een paar keer per dag. Anders zou ik dat risico helemaal niet nemen.

Maar sinds ik weer terug ben op dit forum kom jij @Dopemonster elke keer de confrontie met mij zoeken op een bepaalde manier, elke keer over ghb dat ik een verslaafde ben die maar wat roept net als je laatste post

Ik ben er nooit echt veel op in gegaan, af en toe als ik zin had. en de rede daarvan is dat jou woorden geen waarde hebben. De woorden van de mensen die ik in al die jaren heb geholpen hebben waarde
Die mij bedanken en liefde sturen omdat ik 3 weken lang 5x per dag contact met ze onderhield.
En blijven mensen mij benaderen over ghb informatie en blijven de discussies interesant.
Ondanks jij zo je best doet om alle topics te verpest met je onzin.

Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest.

Dus vandaar dat ik bij jou nooit echt dieper reageerde ik steek geen energie en tijd in zulke mensen die het niet waard zijn.
Want ik kan heel fel reageren op mensen maar die zijn het dan nog waard.
Nu laat ik je na al die maanden even weten.
Aangezien je blijft hangen en nog steeds iets zoekt ofzo.. En blijft topics bemeuren die informatief zijn.
Dus vandaar nu een keer een uitgebreid antwoord.

Dus ik heb niet het gevoel dat ik elke keer moet bewijzen dat mijn informatie over ghb correct is als jij een tegenwoord post op alles ghb gerelateerd. Mensen die informatief zoeken lezen toch wel wie de juiste informatie deelt en vandaar dat die dan ook bij mij terecht komen.
Want ik ben zo ver in die shit en heb die informatie dus elke keer zo een post begint steeds lachwekkender te worden

Maar de moderators hebben dat ook door.
Maar gast get a life.. Echt ik weet dat het moeilijk is voor jou.. Maar echt gewoon zielig.

Laatst bewerkt:

Paranoize.

Badass junkie
Ik ga nog wel even reageren.
Al vele jaren help ik mensen op dit forum om van hun ghb problematiek af te komen en af te kicken omdat ze vast zaten en zich nergens anders toe konden wenden en informatie zochten kwamen ze bij mij uit.

Eerst gaf het mij een voldoening dat ik voor zoveel mensen wat kon betekenen en dat breide zich uit tot ik mijn gewone leven.
Ineens was ik vrijwillig dus een verslavingsarts voor zoveel mensen dat het uit de hand liep omdat het te veel was. Dus heb mijn account laten sluiten en ben daar mee gestopt.

De beloning van het helpen van deze mensen waar ik elke dag contact mee onderhield en al die tijd in stak, dat was dat mensen meontelbare keren bedankte en me dat ik hun leven hebt gered, letterlijk. Ze willen je ontmoeten en geld sturen en laten je duidelijk weten dat je echt belangerijk was voor hun. Maar heb nooit iets terug hoeven hebben. Nu sinds een tijd help ik mensen weer een beetje maar niet intensief zoals vroeger. Ik heb dit kunnen doen omdat ik precies weet waar ik over praat. En dus mensen op afstand kan helpen stap voor stap zonder enige complicaties door contact te houden weken lang een paar keer per dag. Anders zou ik dat risico helemaal niet nemen.

Maar sinds ik weer terug ben op dit forum kom jij @Dopemonster elke keer de confrontie met mij zoeken op een bepaalde manier, elke keer over ghb dat ik een verslaafde ben die maar wat roept net als je laatste post

Ik ben er nooit echt veel op in gegaan, af en toe als ik zin had. en de rede daarvan is dat jou woorden geen waarde hebben. De woorden van de mensen die ik in al die jaren heb geholpen hebben waarde
Die mij bedanken en liefde sturen omdat ik 3 weken lang 5x per dag contact met ze onderhield.
En blijven mensen mij benaderen over ghb informatie en blijven de discussies interesant.
Ondanks jij zo je best doet om alle topics te verpest met je onzin.

Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest.

Dus vandaar dat ik bij jou nooit echt dieper reageerde ik steek geen energie en tijd in zulke mensen die het niet waard zijn.
Want ik kan heel fel reageren op mensen maar die zijn het dan nog waard.
Nu laat ik je na al die maanden even weten.
Aangezien je blijft hangen en nog steeds iets zoekt ofzo.. En blijft topics bemeuren die informatief zijn.

Maar de moderators hebben dat ook door.
Maar gast get a life.. Echt ik weet dat het moeilijk is voor jou.. Maar echt gewoon zielig.
Beetje overdrijven is ook wel een vak, zovaak zoek ik de confrontatie niet op met jou en als dat gebeurd dan is het alleen maar om je te verbeteren of een geintje te maken, boeit me verder allemaal niet zoveel

Sinds wanneer ken jij mij zo goed om al die dingen te claimen dan
Probeer een beetje het respect te behouden naar elkaar toe en niet te disrespectvol te worden.
Goed van je dat je mensen weet te helpen maar ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik bedoel met mensen met hun verslaving helpen.

Een hoop dingen die je zegt kloppen niet dus het is maar goed dat je geen verslavingsarts bent maar alsnog wel fijn dat je mensen weet te helpen, ga zo door zou ik zeggen
Alleen je zegt al vele jaren en je account is van dit jaar? Nieuw account dan?
Ik heb vele verslavingen gekent en bepaalde ben ik zeker wel vanaf maar zoals ik al zei je kent mij helemaal niet zo goed en ik ben ook geen keyboard warrior
Ik zei in me eerste bericht al dat het klinkt alsof je ghb probeert te verheerlijken en erover praat alsof het makkelijk is om er vanaf te kicken, dat is onzin een hoop mensen ervaren het een stuk moeilijker dan jij beschrijft
Je kunt geestelijke afhankelijkheid niet met lichamelijke afhankelijkheid vergelijken dus elke verslaving is erg ook ghb.

Ga ook niet voor moderators spreken dat gaat een niveautje te ver jij hebt niks met hun te maken en je weet helemaal niet wat hun denken!
Verder hou ik het hierbij en ga ik er niet meer op in van mijn part maak je de wereld wijs dat ik 2 neuzen heb en 3 ogen don't really care heb een fijne zaterdag avond

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Sinds wanneer ken jij mij zo goed om al die dingen te claimen dan
Probeer een beetje het respect te behouden naar elkaar toe en niet te disrespectvol te worden.
Goed van je dat je mensen weet te helpen maar ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik bedoel met mensen met hun verslaving helpen.

Nee ik ben niet zo een gluiperd zoals jij dat ik in een jaar tijd door blijf gaan met het besmeuren van iemand zijn post met precies wat je dus vandaag doet zodat alle posten in al die tijd waar ik ingo deel een vieze bijsmaakt krijgt. Waar haal je die energie vandaan.
Dit is persoonlijk gericht er staat niks informatief in over wat ik zei. Zoals altijd jou doel was het onderuit halen iets persoonlijk.
Ik speel dat spelletje niet mee vandaag was gewoon de dag dat ik vertel hoe ik jou zie zonder blad voor de mond en ongeacht de regels en consequenties daarvan.
Na al die tijd.

Paranoize.

Badass junkie
Nee ik ben niet zo een gluiperd zoals jij dat ik in een jaar tijd door blijf gaan met het besmeuren van iemand zijn post met precies wat je dus vandaag doet zodat alle posten in al die tijd waar ik ingo deel een vieze bijsmaakt krijgt. Waar haal je die energie vandaan.
Dit is persoonlijk gericht er staat niks informatief in over wat ik zei. Zoals altijd jou doel was het onderuit halen iets persoonlijk.
Ik speel dat spelletje niet mee vandaag was gewoon de dag dat ik vertel hoe ik jou zie zonder blad voor de mond en ongeacht de regels en consequenties daarvan.
Na al die tijd.
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo

Hey hun lezen uiteindelijk alles als ik nog wat kwijt wil doe ik dat maar zo als ik schreef dit was wel de maximale energie dat ik in jou steek 😅

Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂

Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.

Paranoize.

Badass junkie
Hey hun lezen uiteindelijk alles als ik nog wat kwijt wil doe ik dat maar zo als ik schreef dit was wel de maximale energie dat ik in jou steek 😅

Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.
Ging meer om de manier waarop je het zei, mijn eerste berichte gingen ook te ver Als je iets kwijt wilt helemaal best maar dan op een respectvolle manier anders gaat mijn toon ook anders worden.

Bovenaan