Ik ga nog wel even reageren.
Al vele jaren help ik mensen op dit forum om van hun ghb problematiek af te komen en af te kicken omdat ze vast zaten en zich nergens anders toe konden wenden en informatie zochten kwamen ze bij mij uit.
Eerst gaf het mij een voldoening dat ik voor zoveel mensen wat kon betekenen en dat breide zich uit tot ik mijn gewone leven.
Ineens was ik vrijwillig dus een verslavingsarts voor zoveel mensen dat het uit de hand liep omdat het te veel was. Dus heb mijn account laten sluiten en ben daar mee gestopt.
De beloning van het helpen van deze mensen waar ik elke dag contact mee onderhield en al die tijd in stak, dat was dat mensen meontelbare keren bedankte en me dat ik hun leven hebt gered, letterlijk. Ze willen je ontmoeten en geld sturen en laten je duidelijk weten dat je echt belangerijk was voor hun. Maar heb nooit iets terug hoeven hebben. Nu sinds een tijd help ik mensen weer een beetje maar niet intensief zoals vroeger. Ik heb dit kunnen doen omdat ik precies weet waar ik over praat. En dus mensen op afstand kan helpen stap voor stap zonder enige complicaties door contact te houden weken lang een paar keer per dag. Anders zou ik dat risico helemaal niet nemen.
Maar sinds ik weer terug ben op dit forum kom jij
@Dopemonster elke keer de confrontie met mij zoeken op een bepaalde manier, elke keer over ghb dat ik een verslaafde ben die maar wat roept net als je laatste post
Ik ben er nooit echt veel op in gegaan, af en toe als ik zin had. en de rede daarvan is dat jou woorden geen waarde hebben. De woorden van de mensen die ik in al die jaren heb geholpen hebben waarde
Die mij bedanken en liefde sturen omdat ik 3 weken lang 5x per dag contact met ze onderhield.
En blijven mensen mij benaderen over ghb informatie en blijven de discussies interesant.
Ondanks jij zo je best doet om alle topics te verpest met je onzin.
Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest.
Dus vandaar dat ik bij jou nooit echt dieper reageerde ik steek geen energie en tijd in zulke mensen die het niet waard zijn.
Want ik kan heel fel reageren op mensen maar die zijn het dan nog waard.
Nu laat ik je na al die maanden even weten.
Aangezien je blijft hangen en nog steeds iets zoekt ofzo.. En blijft topics bemeuren die informatief zijn.
Maar de moderators hebben dat ook door.
Maar gast get a life.. Echt ik weet dat het moeilijk is voor jou.. Maar echt gewoon zielig.