Morfine snuiven

Karsten

Experimenterende gebruiker
Ik heb heir nog een vol doosje van Morfine HCI retard CF 10mg liggen, kan ik dit gewoon snuiven? en hoeveel mg zou ik nodig hebben? Ik snuif wel vaker wat medicijnen weg zoals Oxycodone of Oxazepam .

Karsten

heb vanmiddag iets van 40 mg over de middag gesnoven, maar niet egt veel gevoeld :confused:

QUETZALCOATL

Neem gewoon een stevige dosis oraal man ipv je tijd te verdoen met dat fetishisties snuif- gestuntel.

speeseend

Wijs gebruiker
QUETZALCOATL zei:
..fetishisties snuif- gestuntel.

Je leest dat vrij vaak, dat mensen met tabletten en capsules in de neus loopt te kloten. Dat terwijl het niet bepaald de weg is voor een tablet of capsule.

Dank, nu kan ik dit eindelijk ook eens benoemen.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Dat kan wel denk ik. Zijn het van die witte bolletjes als je de capsule openmaakt? Die moet je dan wel zo fijn mogelijk crushen tot het echt een fijn poeder is. Pas wel op met de dosering (ik weet niet wat normaal is voor morfine) want als je zo'n capsule oraal inneemt doen die bolletjes er de hele dag over om hun stof af te geven. Nu krijg je binnen een paar minuten de hele dagdosering in je bloed.

Shizzah

Roseta Stoned zei:
Dat kan wel denk ik. Zijn het van die witte bolletjes als je de capsule openmaakt? Die moet je dan wel zo fijn mogelijk crushen tot het echt een fijn poeder is. Pas wel op met de dosering (ik weet niet wat normaal is voor morfine) want als je zo'n capsule oraal inneemt doen die bolletjes er de hele dag over om hun stof af te geven. Nu krijg je binnen een paar minuten de hele dagdosering in je bloed.

In dat geval zou ik het poeder gewoon weer in de capsule stoppen en het gewoon oraal in nemen

Bovenaan