Oxycodon afwisselen met morfine?

DownUnder

Experimenterende gebruiker
Beste mensen, op dit moment gebruik ik Oxycodon maar het aantal caps dat ik krijg is niet voldoende om een week door te komen, ik gebruik nu 50mg per dag, 2x20 en 1x10.. Ik heb nog een aantal pilletjes morfine liggen van 10mg. Is het mogelijk om dit af te wisselen met Oxycodon of is dat niet aan te raden? Zelfde ook voor wat betreft Tramadol, daar heb ik ook nog een doosje van liggen a 50mg.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tramadol werkt averechts, maar morfine kan wel , alleen heb je als je 50mg oxycodon neemt circa 80-100mg morfine nemen om geen afkick te krijgen.
Succes!

DownUnder

Experimenterende gebruiker
Tramadol werkt averechts, maar morfine kan wel , alleen heb je als je 50mg oxycodon neemt circa 80-100mg morfine nemen om geen afkick te krijgen.
Succes!
Eigenlijk bedoelde ik niet om de dag. Ik dacht namelijk zelf 20mg Oxy en daarna dan 20mg morfine i.p.v. Oxy, om dan vervolgens aan het eind v.d. dag nog eens 20mg Oxy te nemen. Zodoende kan ik per dag 10mg Oxy opsparen voor de dagen dat ik het echt niet met 50mg trek. Ik heb iets van 12st morfine liggen, dus zou ik dit 6 dagen kunnen doen en heb ik aan het eind v.d. week 6x10mg Oxy als reserve. Jammer dat dit dan niet met tramadol kan, anders kon ik daar ook nog eens 20 dagen Oxy opsparen. Het is toch wel wat fijner om wat reserve te hebben liggen in het geval het nodig is, Ik neem dan ook niet meer dan ook nodig is, dit vanwege mijn pijn aan mijn rug en pijn aan mijn arm door een gescheurde pees.. wat een jaar kan duren voordat dat is genezen, want opereren doen ze niet, helaas. Kortom, met Tramadol is het echt niet mogelijk, iemand hier dan ervaring mee?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kortom, met Tramadol is het echt niet mogelijk, iemand hier dan ervaring mee?
Ervaring mee , en ik krijg afkick verschijnselen zodra ik tramadol neem ipv oxycodon of morfine of fentanyl.
En houd er rekening mee oxycodon is circa 1,5 tot 2x sterker als morfine. Dus zal je meer morfine nodig hebben als je afkick verschijnselen wilt voorkomen..

Paranoize.

Badass junkie
Maar dit kan wel met tramadol! Je zult misschien wel wat ontwenningsverschijnselen krijgen maar de eerste 24 uur na de onthouding van oxy vallen de verschijnselen nog enorm mee en je kunt makkelijk dus bijvoorbeeld

Oxy - tramadol - oxy doseren of tramadol - tramadol -oxy. Je zult wel hoge doseringen tramadol moeten nemen ik denk 200mg

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Screenshot_20230504_014122_Medscape.jpg

Volgens betrouwbare bron, kan dit deze effecten geven. Zou ermee uitkijken op zen minst.

Bovenaan