MOH 2008

Crusher

Experimenterende gebruiker
Ik ga in 2008 naar MOH en dan ga ik wat speed snuiven voor de eerste keer en mss ervoor nog een keertje om te zien hoe het is :grin:

zijn er meer mensen die gaan ?

DreamWeaver

Badass junkie
Puur om mijn brandende nieuwsgierigheid te blussen; Hoe oud ben je? Ikzelf zal overigens niet op masters aanwezig zijn.

Crusher

DreamWeaver zei:
Puur om mijn brandende nieuwsgierigheid te blussen; Hoe oud ben je? Ikzelf zal overigens niet op masters aanwezig zijn.

Ik ben 16 ze houden het als het goed is in de brabanthallen in 2008. in duitsland is het voor 18 jaar omdat ze daar geen geluidsoverschijdingen hebben en daar gaat ie dan hard :hearteyes:

Serenity

Badass junkie
Eier zei:
Ah, rommel dus.

Vieze gore vuilnisbak shit vet verkankerde kloteherrie godverdetering wat een kanker muziek shit zeg.

Ja zeker.
Eerste keer spiet kan je best doen daar ja, waarom niet éh. Misschien dat ik er heen ga xD wordt lachen. :tearsofjoy:

-spaceman-

Badass junkie
waarom neem je dan niet gewoon een pilletje, ik vind ''gwn swaar stampuh de hele nacht en lkkr wa speed snuive'' zo vies klinken! :wink:

Crusher

:) misschien omdat je de muziek niks vind :wink: en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen :hearteyes: maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Crusher zei:
:) misschien omdat je de muziek niks vind :wink: en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen :hearteyes: maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes :hearteyes:

ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar :rolleyes: :wave:

Crusher

-spaceman- zei:
Crusher zei:

ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar :rolleyes: :wave:

ja das waar ma ik heb het liever met iets op :hearteyes:

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)

SperSIZEboon

Badass junkie
Freezing zei:
Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar :)
betere hardcore feesten hahahaha

ga toch weg man :wave:

Crusher

Freezing zei:

ja idd HARDCORE :hearteyes: @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor :hearteyes: :beer:

SperSIZEboon

Badass junkie
Crusher zei:
Freezing zei:

ja idd HARDCORE :hearteyes: @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor :hearteyes: :beer:

gast ik luister er al 12 jaar naar :rolleyes:
maar er zijn zoveel betere feesten als MOH en Raving Nightmare

Crusher

natuurlijk wel :wink: ma hier gaat het over moh 2008 :hearteyes:

en ik dacht dat je na wa anders luisterde :wink:

Freezing

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
Freezing zei:

Ja eh van tegenwoordig dus wel van die wat ik heb meegemaakt. Ik ben ook pas 16 en heb ook nooit die feesten meegemaakt die jij meegemaakt zult hebben, maarja dat was toen en nu is nu dus schijt aan en gvd hakke

crysis

Bewuste gebruiker
Freezing zei:
SperSIZEboon zei:
Freezing zei:

Ja eh van tegenwoordig dus wel van die wat ik heb meegemaakt. Ik ben ook pas 16 en heb ook nooit die feesten meegemaakt die jij meegemaakt zult hebben, maarja dat was toen en nu is nu dus schijt aan en gvd hakke

ja maar de laatste raving was echt zwaar bagger.. vond die van vorig jaar en jaar daarvoor wel beter.. maar vorig jaar kwam vooral door de line-up (mark N en hellfish vs dj producer :hearteyes: ) en het jaar daarvoor omdat het mn eerste "grote" feest was..

misschien dat ik moet werken volgende week op MoH, zou wel flex zijn maar ik ga hier geen geld aan uitgeven, ook al is het zo'n mooie line-up, omdat er veels te veel 16jarige jongetjes zijn die voor het eerst speed gaan snuiven of xtc proberen.

ofja die zijn nog niet zo erg.. die jongetjes van 16 die er al 2 jaar zijn erger.. ik denk dat er weinig "echte" hardcore liefhebbers zullen zijn

Bovenaan