DreamWeaver zei:Puur om mijn brandende nieuwsgierigheid te blussen; Hoe oud ben je? Ikzelf zal overigens niet op masters aanwezig zijn.
Eier zei:MOH? Medal of Honor Lan-Party ofzo?
Eier zei:Ah, rommel dus.
lot zei:minne saampjes dan
spiet spiet spiet spiet
Serenity zei:lot zei:minne saampjes dan
spiet spiet spiet spiet
Samen naar MOH2008 vinnik best, maar niet op de spiet![]()
Pilleeuuuh
Ga je dan mee met de tsjechiegang? Durf je dat wel?
Ja tuurlijk die moet je niet vergeten-spaceman- zei:2008??? ik nog een belangrijke zomer voor me hoor!![]()

Crusher zei:misschien omdat je de muziek niks vind
en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen
maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes
![]()

-spaceman- zei:Crusher zei:misschien omdat je de muziek niks vind
en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen
maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes
![]()
ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar![]()
![]()
betere hardcore feesten hahahahaFreezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()

Freezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()

Crusher zei:Freezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()
ja idd HARDCORE@ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor
![]()
![]()
SperSIZEboon zei:betere hardcore feesten hahahahaFreezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()
ga toch weg man![]()
broodplank zei:ik ga met hem mee, word idd de eerste keer speed, ik ben ook 16

Freezing zei:SperSIZEboon zei:betere hardcore feesten hahahahaFreezing zei:Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar![]()
ga toch weg man![]()
Ja eh van tegenwoordig dus wel van die wat ik heb meegemaakt. Ik ben ook pas 16 en heb ook nooit die feesten meegemaakt die jij meegemaakt zult hebben, maarja dat was toen en nu is nu dus schijt aan en gvd hakke