Mogenlijk verbod op Paddo's

Pandemonium

Experimenterende gebruiker
pasquali zei:
Nou laten we eerst afwachten wat de medische tests zeggen e.d. want paddestoelen zijn echt niet gevaarlijk voor de volksgezondheid...mensen wel!!

Ik pleit dan gelijk voor een verbod op tabak en alcohol! :wink:
Lastig aangezien ik rook en best van een witbiertje houd op een dag als deze! :(

De overheid verdient goud geld aan tabak. Ze zullen dat nóóit verbieden dus don't worry about that. =P

-spaceman-

Badass junkie
Doerak zei:
-spaceman- zei:
azgaza zei:
zommes zei:
Ze doen gewoon even alsof om die Fransen wat rustig te houden.

Christenunie iniedergeval niet, die zijn gek en willen ons dood hebben, om het maar even in hele veel te simpele taal te stellen. Ze zullen door gaan tot alles wat mij lief is illegaal en verboden is, ze willen zelfs cencuur op kunst, ze zijn gek! Echt gek!

zoo als dat gebeurd verheug ik mij op een nederlandse revolutie!!!!

viva la revulotion!!!!!!!!!!!
En dan zetten we onze religieuze radicalistische vrienden op een eiland á la Alcatraz.

Viva la revolution! :wave:

jaaaaaaaaaa dat doen we!!!!!!!!!!!!

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik heb vandaag die petitie ook dan maar getekend, nu ik weet hoe veel te zalig de paddestoeltjes zijn :wink:

paupie

Bewuste gebruiker
die mensen snappen ook geen ene anus van paddo's. De mensen die erover gaan beslissen en de macht in handen hebben, hebben er ruk verstand van. Tijdje terug bij Pauw & Witteman gingen ze het ook over paddo's hebben. Dus die Pauw met een mexicaanse paddo in zijn handen, alle gasten zaten echt zo der naar te staren met een blik van, wtf is dat nou weer? Eentje zei ook: "hoe eet je die dingen?". Nou misschien je mond opendoen en hem erin stoppen, vervolgens kauwen, dan doorslikken en klaar? Ik vind het niet erg als je niks over paddo's weet, maar ga er dan ook niet over oordelen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
paupie zei:
die mensen snappen ook geen ene anus van paddo's. De mensen die erover gaan beslissen en de macht in handen hebben, hebben er ruk verstand van. Tijdje terug bij Pauw & Witteman gingen ze het ook over paddo's hebben. Dus die Pauw met een mexicaanse paddo in zijn handen, alle gasten zaten echt zo der naar te staren met een blik van, wtf is dat nou weer? Eentje zei ook: "hoe eet je die dingen?". Nou misschien je mond opendoen en hem erin stoppen, vervolgens kauwen, dan doorslikken en klaar? Ik vind het niet erg als je niks over paddo's weet, maar ga er dan ook niet over oordelen.

Vandaar dat er een onderzoek ingesteld is, mensen die dit onderzoeken behoren er meer verstand van te hebben.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een paar keer per jaar hoor je weer eens dat er iemand weer is doodgegaan aan drugs. Meestal door een ongelofelijke overdosis (met XTC enzo), of een depressie in dit geval. En ja, dan zijn drugs slecht omdat er zo veel mensen aan kapot gaan.. doe normaal :openmouth:

Aan alcohol gaan ieder jaar zoveel mensen dood dat je er een boek dat dikker is dan de Lord of the rings trilogie bij elkaar mee vol kunt schrijven, maar nee, daar hoor je niks over. Dat is schijnbaar gewoon.

Zoals Paupie ook al zegt, vind ik dat ze het eerst zelf maar eens moeten proberen, en er dan maar een oordeel over moeten vellen, niet dat zo'n 2e kamer doos die er de ballen verstand van heeft gaat zeggen dat het verboden moet worden :angry:

Bovenaan