ea.peerdeman
Experimenterende gebruiker
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Heel veel succes! Als er iets is kan je het hier delen uiteraardIk ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
GA je gang vertel 😀Ik ben een moeder van 3 verslaafde mannen,waren pubers,heb veel te zeggen uiteraard en wil dat doen!!!!
Wat heftig zeg.. je kan alles hier van je afschrijven wat er maar is. We geven je hulp en tips[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Wel natuurlijk is ER iets, in 1965 kwam [zoon 1] in 1967 kwam [zoon 2], in 1969 kwam [zoon 3].3 verklote levens en de mijne ook.Ben dus al die jaren achter ze blijven staan.Ik heb de meeste afkick klinieken gezien en vele gevangenissen.Elke gevangenis in [locaties verwijderd] heb ik bezocht. Zoon 2 zit nog vast in [locatie verwijderd] na bewaring in??Weet ik niet meer. De oudste zoon 3 is compleet een psychiatrisch patient met alles wat daar bij komt kijken,begeleiding h,h hulp veel medicatie,wonden die niet helen enz,een zware zorg. Zoon 3 is al 34 jr verslaafd aan hash.Ik kan niets meer doen,heb ze met mijn inspanning gezorgd dat ze hun huis behielden.Het was heroine bij zoon 1 en zoon 2 is een poli gebruiker,laatste was speed met??Hier laat ik het even bij maar aan alles wat ik gelezen heb(heel veel)zeg ik sterkte voor elke ouder en voor de jeugd,BLIJF VAN DIE TROEP AF!!!
Ja,ook dat heb ik gedaan heel lang geleden.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
Lieve Syl,er is niets meer voor mij,behalve 6 planken,er is geen toekomst.
Je hebt je best gedaan toch, uiteindelijk moet iedereen zijn eigen draai vinden in de wereld.Het zijn geen kinderen meer.50,52 en 55 jaar oud?Heeft totaal geen zin meer.
De vraag van Rivalrie was niet verkeerd bedoeld. Het komt vaak genoeg voor dat ouders van verslaafden zelf ook verslaafd zijn (om wat voor reden dan ook), dus het was niet raar geweest als dat nu ook het geval was.Voor Rivalrie,,NEEEEE
De vraag verbaasd mij,maakt gebruik het beter voor mij?
Hup,schaar je bij de gebruikers en je gaat nog een paar fraaie jaren tegemoet???Plaats A.U.B. geen onzin.
Ik heb al mijn kracht nodig om er mee om te gaan,vergis U niet,ik begrijp verslavingen,weet exact wat het doet,oudste zoon 2x opgenomen wegens alcohol verslaving (was heroine)en weed in zijn jonge jaren.Psychoses tot en met.Ja die van 55 jr...lange lijst van benzo slikt hij alle dagen.Begeleiding en hh hulp elke week,dat was mijn bijdrage heb ik voor gevochten want ineens kwam er niemand meer. [Naam verwijderd] zit nog vast in X,na 5mnd bajes in,jemig....het was Zaansted.Was illigaal bezig met alles wat verboden is.Jaar daarvoor hetzelfde bak in bak uit!!!
Ik hoef geen medelijden,ik wil begrip van iemand die in hetzelfde parket zit??
Thanks,Elly
Oh zeker, ook dat is niet verrassend, maar verslaafden kunnen even goed een extreme aversie tegen drugs uiten ómdat ze er juist zelf letterlijk in vastzitten met hun gebruik. Zo'n haat-liefdeverhouding voor drugs is ook terug te zien op dit forum.Salvia,kan zo wezen maar een goed lezer zou het kunnen opmaken aan mijn berichten??
Dat ik een pleuris hekel heb aan opiaten??
Hup,schaar je bij de gebruikers en je gaat nog een paar fraaie jaren tegemoet
Ik vond het ook een beetje voor de hand liggen.Dat ik een pleuris hekel heb aan opiaten?
Ze vertelt dat ze met een been in het graf staat en haar zoons hun toekomst vergooien. Op dat moment wil je gewoon horen dat dat klote is lijkt mij, lieve woorden gaan hier denk ik niet veel zoden aan de dijk brengen.Zijn er geen hulpgroepen voor ouders die in dezelfde situatie zitten?
Mijn ouders zaten in een praatgroep voor ouders van verslaafde kinderen, toen mijn broer verslaafd was aan heroïne. Misschien is dat wat voor u? Het is een zware last, en dan ook nog 3 jongens.
Sterkte ermee!
Ik lees dat je zelf verslaafd bent en waanideeën hebt.....ik geloof niet dat je 70+ bent.Het van mij AFschrijven lucht ook een beetje op.En ja,dit is een drugs forum dat weet ik donders goed maar dan ben ik hier juist op het goede adres,allemaal gebruikers.Kan je tussen de regels doorlezen wat het probleem is?Ja????
Goed lezen en dan denken,,,,,,daar kan ik ook tussen zitten.
denkt dan niemandit is een kutleven,dit wil ik niet,dit gaat niet langer
Lieve SYL,wat gigantisch goed van je,jemig zeg toch iemand zo blij voor je.Volhouden toch,je bent er met een nw leven geweldig.Love Elly
[Moderator: namen en locaties verwijderd. Voor leesbaarheid niet om elke knip haakjes gezet, alleen de eerste paar in dit bericht.]
Waarom zou je de namen van kinderen hier posten inclusief je echte achternaam..... beetje raar.
Het van mij AFschrijven lucht ook een beetje op.En ja,dit is een drugs forum dat weet ik donders goed maar dan ben ik hier juist op het goede adres,allemaal gebruikers.Kan je tussen de regels doorlezen wat het probleem is?Ja????
Goed lezen en dan denken,,,,,,daar kan ik ook tussen zitten.
Ik lees dat je zelf verslaafd bent en waanideeën hebt.....ik geloof niet dat je 70+ bent.