Moe van XTC

Dags

Bewuste gebruiker
ey, zaterdag weer eens een pilletje genomen en voor de 2e keer al dat ik wel spacede maar echt zo hard inkakte. Echt vaag dat je een pil neemt en juist heel erg moe wordt en alleen maar zin heb in je bed.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee of misschien oplossingen?

Skippy

Wijs gebruiker
cocaine!

ja, heb ik ook vaak gehad, een snuifje doet wonderen..
verder weet ik het niet... best irritant dat wel

Play_bunny

Wijs gebruiker
Dat heb ik ook een keer meegemaakt, vorig jaar.
Toen had ik niet echt veel gegeten van te voren en maar vooral geen extra vitaminen ingenomen. Dat laatste helpt bij mij heel erg goed, samen met de week van tevoren gewoon heel rustig doen, zeker de dag zelf. Heb er daarna geen last meer van gehad.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Moet je zorgen dat je goed spul regelt.
Ik heb knallers van 135 Mg Mdma.
Nou dansen ga je de hele nacht geloof mij.

magik

Experimenterende gebruiker
Na de eerste ben ik meestal redelijk actief, na de 2de ook nog, maar na de 3de word ik er ook alleen maar moe van. Maar dat maakt me op dat moment meestal nog niks uit :stoned:

J0rrit

Badass junkie
magik zei:
Na de eerste ben ik meestal redelijk actief, na de 2de ook nog, maar na de 3de word ik er ook alleen maar moe van. Maar dat maakt me op dat moment meestal nog niks uit :stoned:

idd, als je meer neemt word je gewoon super moe en scheef, that's it.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Skippy zei:
cocaine!

ja, heb ik ook vaak gehad, een snuifje doet wonderen..
verder weet ik het niet... best irritant dat wel
of zelfs nog beter, speed
50 eur tegen 7eur de gram.
en met speed zul je zelfs nog geen gram nodig hebben.
zeker niet als je het bijna nooit nie neemt.
en als je ook pillen wilt slikken, kan je best eerst de pillen nemen, en als je merkt dat je vermoeid begint te raken een beetje speed nemen.
moet daarom echt nog niet veel zijn en je hebt de komende uren terug energie genoeg.

dallandra

Wijs gebruiker
dat is wel een teken dat er weinig troep in zit volgens mij.

ik had dat trouwens ook zaterdag,maar toen had ik alleen nog kristallen op.

Dags

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
Moet je zorgen dat je goed spul regelt.
Ik heb knallers van 135 Mg Mdma.
Nou dansen ga je de hele nacht geloof mij.

Nou volgens mij waren ze best goed, echte spacepillen, ik heb er dinsdag weer 1 geprobeerd en die viel echt lekker.Op aanraden van mijn vriendinnetjes had ik em in kwartjes verdeeld over 1,5 uur genomen dat was echt zo relaxed!!! Ik dacht eerst van "ja mazzel dan krijg ik zo'n hele lauwe space" maar et werkt echt niet minder , maar het komt wel heel stabiel op echt chill. Ik had dinsdag nog wel een klein beetje speedgenomen van tevoren trouwens(stupid me, maar ik was echt moe).

Vrienden van mij en me vriendin gingen juist rg hard op deze pille. Waren trouwens paarse pink panthertjes.
(jaja, opdruk,kleur blabla partyflock, hik, zucht, noob, so what, ik vind het altijd leuk om te horen wat andere mensen van dezelfde pillen hadden)

MissDior

Bewuste gebruiker
ja ik heb dat ook dat ik ram sloom word ..
alsof ik in ben aant kakken...
tja ik pak me dan altijd een lijntje coke of speed...

Psilo

Bewuste gebruiker
De enkele keren dat ik MDMA nam op een feest waren een fiasco.
Ik ga NOOIT dansen....

lekker hangen, ouwehoeren en een smile op je face......

Die keren waren de toegangskaartjes van enkele tientallen euro's niet waard.....kon ik net zo goed thuisblijven :wink:

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik heb het in het begin wel gehad .. dansen tot ik er bij neerviel zeg maar maar de laatste tijd ga ik wel als die begint te werken ff lekker dansen .. gewoon relaxed maar dan slaat het al snel om ... ik voel me eigenlijk steeds heel erg in mezelf gekeerd.. heb het zeker weten naar mn zin en voel me ook lekker maar al die mensen om me heen .. het zal wel allemaal.. en een uur later ga ik ergens zitten.. zit ik wel heerlijk maar dan slaat ter plekke de vermoeidheid toe en wil ik eigenlijk wel naar huis toe.. daar aangekomen word ik wel weer wakker :wink:

maar van dat in mezelf gekeerd zijn baal ik eigenlijk wel heel erg .. ben ook wel vaak moe als ik uit ga na een hele dag werken ben je gewoon al beetje moe als je van huis gaat .. zak misschien daar wel door komen.. maar goed als ik dan naar mijn man kijk die is net zo een springkaan en die lult echt zonder einde tegen iedereen die die ziet en danst wat af.. vreemd dat het zo verschilt per persoon

Grz Nicole

nutsss

Wijs gebruiker
Ik zal het je nog sterker vertellen..

Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat als ik helemaal strak en wakker ben van de speed, en ik neem een pilletje, dat ik dan -spacend en wel- als een blok in slaap kan vallen en ook onafgebroken een uur of 10 heerlijk kan slapen.

Ik denk dat als je eigenlijk uitgeput bent maar dat maskeert met de speed dat dan de MDMA je geest en lichaam weer ontspant en voor een diepe, 'gezonde' slaap zorgt.

Maar ik weet te weinig van de verschillende processen in je lichaam die er gaande zijn om dit te kunnen onderbouwen. Daar hebben we dan weer Zommes voor. Of één van de laboratorium studenten hier. Of we zullen het nooit weten. erg he?

Dags

Bewuste gebruiker
nicole1973 zei:
Ik heb het in het begin wel gehad .. dansen tot ik er bij neerviel zeg maar maar de laatste tijd ga ik wel als die begint te werken ff lekker dansen .. gewoon relaxed maar dan slaat het al snel om ... ik voel me eigenlijk steeds heel erg in mezelf gekeerd.. heb het zeker weten naar mn zin en voel me ook lekker maar al die mensen om me heen .. het zal wel allemaal.. en een uur later ga ik ergens zitten.. zit ik wel heerlijk maar dan slaat ter plekke de vermoeidheid toe en wil ik eigenlijk wel naar huis toe.. daar aangekomen word ik wel weer wakker :wink:

maar van dat in mezelf gekeerd zijn baal ik eigenlijk wel heel erg .. ben ook wel vaak moe als ik uit ga na een hele dag werken ben je gewoon al beetje moe als je van huis gaat .. zak misschien daar wel door komen.. maar goed als ik dan naar mijn man kijk die is net zo een springkaan en die lult echt zonder einde tegen iedereen die die ziet en danst wat af.. vreemd dat het zo verschilt per persoon

Grz Nicole

Dat heb ik dus ook precies zo!!!!!!!!!

Jeller

Badass junkie
hmm keb ook al t' één en ander gehoord over hero in de pillen hoor, maar wel een kleine dosis natuurlijk..

van xtc wordt ik eigenlijk ook vlug loom, ergens zitten is gewoon zo leuk dat je er wel de hele tijd zou kunnen blijven zitten..

eigenlijk is alcohol nog een betere feestdrug, behalve dat je minder lang kunt wakker blijven

Mac...

Badass junkie
Ligt er een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik al dansend een pilletje pak blijf ik wel dansen, meestal als ik ga zitten kan het wel eens zijn dat ik ff inkak. Laatst op ML moet ik zeggen dat de MDMA van Dallandra toch behoorlijk oppeppend deed werken bij me, mja de schijven die ik had waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ze deden het wel, maar echt heel mild. Wel rare gezichten getrokken btw :tongueout:

Mac...

Badass junkie
Mysteryland

Major League trouwens ook vet feestje, ben ik 3 jr geleden nog eens geweest.
Nummertje 4 was het toen :tongueout:

Saivy zei:
De Stofzuiger zei:
De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in :smilingimp:

Dan kak je niet in?? :confused:
Ps: waar haal jij je nick eigenlijk vandaan? :P

Op partys dat je niet gaar wordt als je pep en pillen in combinatie op hebt, want ik las net ergens dat iemand van pillen alleen wel eens gaar wordt.

En the nick, maten van me noemen me wel eens een zo als ik weer eens een te dikke lijn wegveeg een black 'n decker

Imke

Badass junkie
De Stofzuiger zei:
Saivy zei:
De Stofzuiger zei:
De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in :smilingimp:

Dan kak je niet in?? :confused:
Ps: waar haal jij je nick eigenlijk vandaan? :P

Op partys dat je niet gaar wordt als je pep en pillen in combinatie op hebt, want ik las net ergens dat iemand van pillen alleen wel eens gaar wordt.

En the nick, maten van me noemen me wel eens een zo als ik weer eens een te dikke lijn wegveeg een black 'n decker

Achzo :)

Bovenaan