Whatever246
Newbie
Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
Je reserves zijn mogelijk op. Vermoeidheid kan een rol spelen.Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
Benzo'sGebruik je medicatie? (Maakt niet uit wat).
Benzo's
Dat is het antwoord op je vraag denk ik. Hoe vaak gebruik je speed en hoeveel?Benzo's
Dit! Alleen heb ik dat ik vaak op 1 ding gefocussed ben. Bv als ik op de tablet ga dan kan ik moeilijk stoppen om iets anders te gaan doen.Mijn ervaring leert mij ook dat je speed wat kan 'sturen'. Als ik na een lijn in de zetel blijf zitten ben ik super rustig. Maar begin ik op te ruimen, dan ben ik net een machine. Heb je iets 'gedaan' erna?
Helemaal!Dit! Alleen heb ik dat ik vaak op 1 ding gefocussed ben. Bv als ik op de tablet ga dan kan ik moeilijk stoppen om iets anders te gaan doen.
Mijn ervaring leert mij ook dat je speed wat kan 'sturen'. Als ik na een lijn in de zetel blijf zitten ben ik super rustig. Maar begin ik op te ruimen, dan ben ik net een machine. Heb je iets 'gedaan' erna?
Note: Die benzo's kunnen zeker een invloed hebben. Kan je je benzo('s) niet laten voor een dag, om te proberen?
je moeder heeft slaappillen door je pep gedraaid omdat je ze de oren van de kop ratelt lijkt meNormaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
ah kijk, kzat er niet ver van af, ... nu heb ik de combi benzo's en speed zelf lang volgehouden maar zelfs met goede speed en dagelijks benzo's en speed is na een maand of drie het vat eens af hoorBenzo's
Ik denk dat het ook wel eens met je cvs te maken kan hebben. Ik heb ook fibromyalgie met cvs en krijg modafinil voorgeschreven. Heb soms dagen erbij vooral als.de moeheid zeer extreem is, dat de modafinil echt helemaal niks meer doet. Heb het ook ervaren met de rc 4f-ritalin ( 4f-mph) dat het gewoon niks doet op bepaalde dagen. Terwijl andere dagen als ik weliswaar moe ben, maar niet zo heel extreem het zeer potente middelen zijn.Om nog even toe te voegen. Ik gebruik ook nog eens clonazepam, elke dag 0,5mg voor het slapengaan. Om chronische hoge spierspanning te doorbreken wanneer ik slaap. Normaal gezien heeft de benzo’s de dag erna nog weinig invloed, amf overheerst.
het hangt van je venal af natuurlijk: lang- midden- of kortwerkend. Om Hoe laat je die inneemt en op welk uur je de dag erna weer gaat gebruiken.
vb
- amf om 23 uur
- benzo om 3-4uur
- slapen tot 12 uur
- 8(uur slaap dus)
bij een kortwerkende benzo’s is dan de werking over, bij middellang ook en bij de meeste lang werkende ook. Clonazepam werkt een 8-12 uur. Reken er ook bij dat de amf je metabolisme op een hoger vuur zet. Dus als het bij mij zo’n 10 uur zou werken kan het zijn dat door de dex, de benzo al na 8 uur of eerder uitwerkt.
valium werkt wel een stuk langer 12-24 uur
Flurazepam nog langer, of zelfs langst. Weet niet of er eentje is die nog langer werkt?
groetjes!
Dat kan heel goed zijn! Vandaag werkt die wel gewoon weer, terwijl ik niet meer slaap heb gehad. Het kan dus wat je zegt. Mss had ik gisteren een cvs gerelateerde slaapaanval?Ik denk dat het ook wel eens met je cvs te maken kan hebben. Ik heb ook fibromyalgie met cvs en krijg modafinil voorgeschreven. Heb soms dagen erbij vooral als.de moeheid zeer extreem is, dat de modafinil echt helemaal niks meer doet. Heb het ook ervaren met de rc 4f-ritalin ( 4f-mph) dat het gewoon niks doet op bepaalde dagen. Terwijl andere dagen als ik weliswaar moe ben, maar niet zo heel extreem het zeer potente middelen zijn.
Wow, inslaap vallen na meth roken? Is dat mogelijk? Dan moet je toch serieus op je reserve staan?Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur 😅 tolerantie is een bitch
Nou dat viel toen wel echt mee.... En ik heb dat ook met meerdere stims hoor. Ik denk dat 15 jaar aan dagelijks stim medicatie en 7 jaar aan recreatief stim gebruik uiteraard meespelen maar het blijft bijzonder want ik gebruikte toen en nu ook niet meer dagelijks en at en sliep gewoon goed door de weeks dus zo erg was het ook weer niet.Wow, inslaap vallen na meth roken? Is dat mogelijk? Dan moet je toch serieus op je reserve staan?
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !Nou dat viel toen wel echt mee.... En ik heb dat ook met meerdere stims hoor. Ik denk dat 15 jaar aan dagelijks stim medicatie en 7 jaar aan recreatief stim gebruik uiteraard meespelen maar het blijft bijzonder want ik gebruikte toen en nu ook niet meer dagelijks en at en sliep gewoon goed door de weeks dus zo erg was het ook weer niet.
Denk dat mijn brein na al die stims en verschillende soorten (35/40+) ofzo is gedereguleerd..
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !
hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
Als ik me in die sferen begeef.Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur 😅 tolerantie is een bitch
et zou wel kunnen. Wellicht hebben je receptoren hun potentieel verloren om zelf nog stofjes aan te maken of te reguleren?Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !
hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).