Modafinil ( provigil)

erwin krol

Bewuste gebruiker
Vandaag heb ik er nog mijn kater mee weggewoven, en een prima dagje gehad! Het is niet meer zo duur hoor, als pharmaceutisch kristalpoeder ( 99, nog wat puur); 5E pg ongeveer.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Kerel ik wil me nu nergens mee gaan bemoeien maat de prijs dat ie post komt van die link. en dat is dan toevallig het belgisch info.......weet ik veel.
Die krijgen op hun beurt weer richtlijnen van de Europese overheden.
(net als de nedelandse apo)

Dus als je het al goedkoper betaalt in een nederlandse officina is dat niet te vergelijken met het paracetamol verschil, je stelling klopt niet. En was nergens op gebaseerd.

Hoe kan een toedienigswijze de priijs nu zo drastisch doen veranderen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
^Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp hoor, reageer je nou op mijn post of die ervoor???

Ik gaf een antwoord op de vraag wat het op de zwarte markt kost...

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
@erwin krol

Hey mijn fout, op jou, en nu da ik hem nog eens nalees vind ik het erg aanvallend overkomen waarvoor exuus. Maar over dat prijsverschil 90 * 100 mg = 0.09 gr / 157 euro? die van jou zou ruwweg16 tegen 1 goedkoper zijn als in de apotheek? Of ben ik te lang wakker?

erwin krol

Bewuste gebruiker
nope, je leest het goed. 90 x 100mg= 9 gr maar verder prrrima :wink:
5 €pg is wat ik kwijt ben, ik weet dat het nog veel goedkoper kan in bulk, maar wel leuk dat het goedkoper op de zwarte markt is dan wit....

Een dosis van 200mg is voor mij overigens meer dan genoeg voor de dag, volgens mij zou ik vanaf 400 behoorlijk te snel zijn. Ik leesa dat dat voorgeschreven wordt tegen narcolepsie, maar als gezonde Hollandse drugsgebruiker is dat wel erg veel. 200 is meer dan genoeg om de dag door te komen, bovendien versterkt het de effecten van opwekkende middelen als koffie.

bedankt voor je reactie,
Erwin K

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
En we kunnen allebei niet tellen...

Had nog zo een gutt feeling er klopt iets niet:) schandalig. Hoe lang ben je naar school geweest? ik blijkbaar voor niks... lmao.
Maar is idd ongeloofelijk goedkoop. Is het dan in poedervorm? Waarom zou het zoveel duurder worden? Het persen en verpakken van de stof kan toch nooit zoveel zijn, laat er nog 5 mensen tussenzitten die er brood op moeten verdienen....mja vooraleer het bij de apo in de rekken licht?
<<dan zou het kunnen. Maar als het de gewone tabletten zijn... heb je een goudmijntje als je wil.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Ik geloof niet er bij mij enige aftakeling is... :) ik denk dat het al begon met een misverstand toen ik het had over pharmaceutisch kristalpoeder. Dat wil nl niet zeggen dat het legaal is...

speeseend

Wijs gebruiker
grapje

erwin krol zei:
Ik geloof niet er bij mij enige aftakeling is... :) ik denk dat het al begon met een misverstand toen ik het had over pharmaceutisch kristalpoeder. Dat wil nl niet zeggen dat het legaal is...

Hallo meneer Krol! Leuk om u nu eens in 't echt te lezen.

Mijn stelling slaat op het ''nulletje verplaatsen''. Ik moest daar toch even smakelijk om lachen. Daarvoor excuus!! Indien ik hiermee iemand heb gekwetst; dat kan de beste wel eens overkomen!

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Okeeee nog 1 keer opdat ik het zou onthouden 90 * 100 = 9000 mg

Aww Raven VS Kroll -- Kroll wins : Sudden death by metric system. Flawless Victorie

nejielvh

Newbie
erwin krol zei:
Vandaag heb ik er nog mijn kater mee weggewoven, en een prima dagje gehad! Het is niet meer zo duur hoor, als pharmaceutisch kristalpoeder ( 99, nog wat puur); 5E pg ongeveer.

Hoe kom je daar nou eigenlijk aan? Kan ik dat ergens kopen, in pilvorm of poedervorm? Wil het liever niet via het net bestellen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
dan heb je pech, modafinildealers staan niet op de hoek van de straat. Tenminste, ik weet niet waar jij woont maar hier niet hoor...

Seneca

Experimenterende gebruiker
Gebruik het voornamelijk om na lange nachten de volgende dag weer fris aan de gang te kunnen, daar werkt het redelijk voor.

Ik betaal iets van 70 euro voor 30 tabs (Alertec).

Bovenaan