Mix 'n match

Blauweaap

Badass junkie
In mijn ervaring kan ket bijna overal wel goed bij. Bij psychedelica of MDMA bijvoorbeeld. Alleen erbij zuipen is niet echt een lekkere combinatie.
Ket en alcohol gaat goed tot op een zekere hoogte. Maar iedereen gaat wel 1x Die drempel over die avond omdat je zat al gouw teveel pakt. En daar zit je dan rollercoaster in bed je kots in te houden... het is zeker geen aanrader als je niet weet wat je doet tho. Dit is de enige combi waar het bij mij welis mis kan gaan.

Spyro

DF-koning
Ket en alcohol gaat goed tot op een zekere hoogte. Maar iedereen gaat wel 1x Die drempel over die avond omdat je zat al gouw teveel pakt. En daar zit je dan rollercoaster in bed je kots in te houden... het is zeker geen aanrader als je niet weet wat je doet tho. Dit is de enige combi waar het bij mij welis mis kan gaan.
Bij mij ook. Flink flink overgeven. Echt een kut combinatie als je net iets te ver gaat. 😂

Blauweaap

Badass junkie
Bij mij ook. Flink flink overgeven. Echt een kut combinatie als je net iets te ver gaat. 😂
Ik heb er nooit van gekotst maar wel tegen het randje aan. Het is gewoon echt kut als je op dat punt Komt. wat je niet wilt van alcohol komt dan omhoog spelen doseren is key hierin. Want keta en alcohol kan wel gewoon echt leuk zijn.

heyol

Bewuste gebruiker
Tequilla + Keta is ZIEK GOEIE combo. Als er tequilla en lijnen keta op tafel liggen weet ge sowieso dat de avond goed gaat worden. 1x van moeten spauwen wel (teveel gedronken gewoon) maar was er niet ziek van. Gewoon maag legen en was weer 100% frisjes.

Maar idd ook al gehad dat je echt gewoon te verdoofd ergens zit en je niet kunt opstaan zonder je extreem draaierig en misselijk te voelen na keta te combineren met veel alcohol. Maar met tequilla is het nog nooit slecht gegaan.

Edit:
Alcohol en ketamine... hoe gevaarlijk is deze combinatie ?

Laatst bewerkt:

Blauweaap

Badass junkie
Tequilla + Keta is ZIEK GOEIE combo. Als er tequilla en lijnen keta op tafel liggen weet ge sowieso dat de avond goed gaat worden. 1x van moeten spauwen wel (teveel gedronken gewoon) maar was er niet ziek van. Gewoon maag legen en was weer 100% frisjes.

Maar idd ook al gehad dat je echt gewoon te verdoofd ergens zit en je niet kunt opstaan zonder je extreem draaierig en misselijk te voelen na keta te combineren met veel alcohol. Maar met tequilla is het nog nooit slecht gegaan.
Tequila suïcide met keta?

Blauweaap

Badass junkie

Deze combinatie is simpelweg gevaarlijk en het zou mooi zijn als je dat bij je promotie voor deze combinatie zou zetten. Je kunt dus vrij gemakkelijk stikken in je eigen kots en het vertraagt je ademhaling.
Dat het gevaarlijk is lijkt me toch al duidelijk ? Daarin tegen gebeuren dit soort dingen niet als je weet waar je mee bezig bent. Je moet indd niet je eerste puntje keta ooit in een flink gezopen bui gaan pakken want dat gaat simpelweg mis. Maar als je beide compounds kent zou je het wel heel bond moeten maken om te stikken in je eigen kits.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Heb je lectuur? Ben wel geïnteresseerd.
Ik ervaar het persoonlijk niet zo maar misschien is mijn ervaring niet genoeg getekend door wat ik vooraf wist. 😏

Onverantwoordelijk, zeker en vast.

Hier heb je je lectuur.

Verder is het heel simpel, je hebt uppers en je hebt downers, en uppers en downers werken elkaar ALTIJD tegen. meerdere downers tegelijk versterken elkaar, en meerdere uppers tegelijk versterken elkaar ook. Benzo's zijn downers, coke is een upper. Ketamine verdoofd onder andere, en is daarmee ook een soort van downer.

heyol

Bewuste gebruiker

Deze combinatie is simpelweg gevaarlijk en het zou mooi zijn als je dat bij je promotie voor deze combinatie zou zetten. Je kunt dus vrij gemakkelijk stikken in je eigen kots en het vertraagt je ademhaling.

Ik snap je reactie en heb het in mijn post gezet. Maar wil het toch wel relativeren. Eer je zover zit dat je stikt in je eigen kots moet je al van beide producten veeeeel binnen hebben.
Helemaal niet meer kunnen bewegen door ketgebruik? Dan heb je sowieso een overdosis binnen imho.

Als je beide matig doet en het plezant houdt zal het heus wel meevallen. Maar dat is met het meeste zo.

Memento

Bewuste gebruiker
Als ik het goed begrijp uit dit topic dus geen ket met een benzo combineren?

ik wil vanavond een upper (4-fa of speed) gebruiken en vindt keta daar altijd wel prettig bij, maar als ik ga slapen en dat niet lukt misschien een benzo (flunitrazolam) gebruiken. Maar als ik dit heer lees is dat dus sterk af te raden?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Als ik het goed begrijp uit dit topic dus geen ket met een benzo combineren?

ik wil vanavond een upper (4-fa of speed) gebruiken en vindt keta daar altijd wel prettig bij, maar als ik ga slapen en dat niet lukt misschien een benzo (flunitrazolam) gebruiken. Maar als ik dit heer lees is dat dus sterk af te raden?
Het is niet aan te raden inderdaad. Maar als je eerst 4-fa en ket gebruikt en na een flinke poos er tussen een benzo gebruikt om te slapen is het iig minder gevaarlijk dan wanneer je het daadwerkelijk tegelijk gebruikt.

Bovenaan