Mix 'n match

Dtron

Newbie
Nieuw hier en dit is m'n eerst post, dus ik hoop dat dit de goeie plaats is.

Ik heb paar lijntjes c binnen (ervaren gebruiker I can handle my shit) en net 2 xanax geslikt omdat ik die combo wel fijn vind.

Ik heb nog een restje K liggen maar ik ben niet helemaal zeker of dat wel een goeie combo is. Ik denk vooral aan de xanax dan. I really kind of want to get the K up in there maar ik zou morgen ook graag nog wakker worden 😁.

Ik heb wel al vaker K gedaan maar zou mezelf nu niet bepaald een expert noemen.

Ook een een mini jointje en een pintje of 4, maar denk niet dat dat het verschil gaat maken.

Any thoughts?

Dtron

Newbie
Oké. Toch gewoon gedaan.
Nog een beetje c op de piek van de benzos voor die heerlijke synergie. 5 minuten later mini ketje.

Paar keer bijgedosed want de benzo leek het effect te cancelen (mijn vriendin was al goed gelanceerd, zelfde dosis, geen benzos). Ook nog ergens een stickietje gerookt met mellow brainy hash. Beetje moeilijk in te schatten wanneer precies. Some temporal displacement. Net stevig k gedosed. Cricling the hole. Supermellow. Superfijn.

Staying away from the alcohol for now.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Keta en benzo's combinere zou ik mee oppassen. Je wilt blijven ademen lijkt me toch? Helemaal met een upper op de piek erbij.. je hart had het zwaar te verduren.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
coke + benzo = werken elkaar tegen, onzinnige combi dus. Zonde van je coke. Die 'synergie' waar jij het over hebt is er niet eens, je maakt jezelf maar wat wijs. Mogelijk trigger je met coke je angst, die je dan weer met een benzo onderdrukt, maar dat is geen synergie, je onderdrukt dan een 'mogelijke bijwerking van cocaine.

Coke + keta = kan gevaarlijk zijn

keta + benzo = kan gevaarlijk zijn

alcohol + coke = populaire combi maar zwaar ongezond.

Alcohol + benzo = gevaarlijk

Alcohol + keta is gevaarlijk

wiet gaat werking benzo tegen maar versterkt de ketamine en kan dan weer gevaarlijk zijn met coke en van wiet met alcohol kan je flink ziek worden als je daar geen ervaring mee hebt (lees, alles draait en je moet kotsen)

coke + benzo + keta + alcohol + wiet is niet zo heel verstandig om die tegelijk te nemen meneer 'i can handle my shit'.

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
coke + benzo = werken elkaar tegen, onzinnige combi dus. Zonde van je coke. Die 'synergie' waar jij het over hebt is er niet eens, je maakt jezelf maar wat wijs.

Coke + keta = kan gevaarlijk zijn

keta + benzo = kan gevaarlijk zijn

alcohol + coke = populaire combi maar zwaar ongezond.

Alcohol + benzo = gevaarlijk

Alcohol + keta is gevaarlijk

wiet gaat werking benzo tegen maar versterkt de ketamine en kan dan weer gevaarlijk zijn met coke en van wiet met alcohol kan je flink ziek worden als je daar geen ervaring mee hebt (lees, alles draait en je moet kotsen)

coke + benzo + keta + alcohol + wiet is niet zo heel verstandig om die tegelijk te nemen meneer 'i can handle my shit'.
Is coke en keta gevaarlijk? Ik kan er weinig over vinden. Wat is het mechanisme erachter?

Om on topic the blijven, eens dat dit een behoorlijk onverstandige combinatie was. Vooral die benzo, waarom benzo's nemen en vervolgens coke gaan snuiven? En dan heb ik het nog niet eens over het combineren met nog 2 downers.

8️⃣6️⃣

Badass junkie

Cocaine + ketamine = caution.

op psychonautwiki van keta staat er bij de combinatie met coke:
Cocaine - No unexpected interactions, though likely to increase blood pressure but not an issue with sensible doses. Moving around on high doses of this combination may be ill advised due to risk of physical injury.

Keta verdoofd waar coke stimuleert. Ik denk dat als je hoge dosering van beide op hebt dat je het dan niet voelt als je je blesseert.

KlaasVaak

Wijs gebruiker

Cocaine + ketamine = caution.

op psychonautwiki van keta staat er bij de combinatie met coke:
Cocaine - No unexpected interactions, though likely to increase blood pressure but not an issue with sensible doses. Moving around on high doses of this combination may be ill advised due to risk of physical injury.

Keta verdoofd waar coke stimuleert. Ik denk dat als je hoge dosering van beide op hebt dat je het dan niet voelt als je je blesseert.
Goed om te weten!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb een keer een heroische dosering DCK (soort ketamine) genomen (100mg)met wat biertjes en lachgasballonnen toen ik ook beetje speed in me had dus ik kon me bewegen en dat heb ik toen ook gedaan, ik ben wel duizend keer gevallen en zat vol blauwe plekken de volgende dag.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik heb een keer een heroische dosering DCK (soort ketamine) genomen (100mg)met wat biertjes en lachgasballonnen toen ik ook beetje speed in me had dus ik kon me bewegen en dat heb ik toen ook gedaan, ik ben wel duizend keer gevallen en zat vol blauwe plekken de volgende dag.
Ik kan me eigenlijk altijd wel bewegen op ketamine. Alleen wel een stuk moeizamer. Heb me gelukkig nog nooit bezeerd.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als je hoog genoeg doseert kan je je geheel niet bewegen met keta. Als je dan nog hoger doseert (wat uiterst lastig is uiteraard als je je niet kan bewegen, maar als je van net nog bewegen nog een flinke hoeveelheid uit het al vrijwel 2d zakje kan peuteren) raak je bewusteloos.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Als je hoog genoeg doseert kan je je geheel niet bewegen met keta. Als je dan nog hoger doseert (wat uiterst lastig is uiteraard als je je niet kan bewegen, maar als je van net nog bewegen nog een flinke hoeveelheid uit het al vrijwel 2d zakje kan peuteren) raak je bewusteloos.
Dit heb ik inderdaad ook gehoord, maar ik krijg het niet voor elkaar genoeg keta naar binnen te werken voor mijn neus helemaal verstopt is.

Ik ga het ook niet meer proberen, word er de dag erna vreselijk verkouden van.

Dtron

Newbie
Oké. Ondertussen weer onder de levenden.

Niet helemaal akkoord dat benzos en coke elkaar tegenwerken. Kwestie van smaken verschillen zeker. Hou wel van die benzo roes met een beetje helderheid erbij :)

Ben uiteindelijk toch tegen een uur of 5 in m'n mand kunnen kruipen.

Gestopt met de coke voor ik aan de k begon. Al bij al lekker kettripje gehad maar is pas echt ingeslaan toen de andere shit een beetje uit m'n systeem was.

Heilige schrik van ket/alcohol combo wegens slechte ervaringen (een paar uur verlamd naar het plafond staren of wakker worden in een completely trashed kamer zonder herinneringen zijn niet echt wat men fijn kan noemen).

Was allemaal wel handelbaar, maar niet persé een aanrader. Weet niet of het aan de benzos lag maar de ket was nogal afgevlakt de eerste uren.

Laatst bewerkt:

Dtron

Newbie
Keta en benzo's combinere zou ik mee oppassen. Je wilt blijven ademen lijkt me toch? Helemaal met een upper op de piek erbij.. je hart had het zwaar te verduren.
Was inderdaad waar ik schrik voor had.
Viel al bij al nog mee. Rustig aan begonnen met de ket. M'n vriendin heeft me bovendien goed gemonitord (voor zover dat kan op k).

Weer een paar jaar slijtage voor de tikker op 1 nachtje. Bestaat er een emoticon voor 'lacht maar weet niet zeker of dat wel de juiste reactie is'?

Dtron

Newbie
Waarom combineert je zoveel?:tongueout: 1 middel niet heftig genoeg?
What can I say? Junky's gonna junk...

Ook nooit echt geleerd niet te combineren denk ik... You know how it goes.

Wel altijd voorzichtig met nieuwe dingen

Laatst bewerkt:

Dtron

Newbie
Was eerder een uitgesproken afkeer voor bewegen dan full blown verlamming.

Dat heb ik alleen nog maar meegemaakt met ket-alco combo. Not a big fan to say the least. Ben geen ketjunk dus ga normaal gesproken niet zover op ket alleen.

Dtron

Newbie
Al bij al blij met dit experimentje, al was het maar om de andere gebruikers op het forum een hart onder de riem te steken: hoe diep je zelf ook zit, er is altijd iemand die er slechter aan toe is.

EDIT: drugs combineren is gevaarlijk. Weet wat je doet voor je er aan begint. Do not, I repeat, not do what I did last night unless you're far gone or just don't give a f.

Laatst bewerkt:

Blauweaap

Badass junkie
Wonderbaarlijk is de ketwalk/niet kunnen bewegen bij mij volledig weg getrokken na zoveel afters. Mij is het dan wel gelukt om me zelf nok te krijgen van de ket. Nasaal hollen zit er bij mij niet in :tongueout:

Blauweaap

Badass junkie
Keta is toch het narcose middel die de hartslag hoog houd en de ademhaling. Deze combi lijkt me minder gevaarlijk dan dat je aan de pep+benzos gaat.

Blauweaap

Badass junkie
Beide combinaties zijn onverstandig.

Dat het onverstandig is is een ander verhaal. Maar uit jou artikel haal ik eigenlijk niks geks. Het is toch logish dat je van keta vaag word en van alprazolam. Ik zie hier niks over de intern damage van je lichaam. Volgens dit artikel valt de combi dan eigenlijk ook wel redelijk mee.

Mij lijkt het dat je de benzo achterover tikt om rustig naar dromeland te gaan en niet om te chillen en ondertussen flink te gaan lopen ketten.

Spyro

DF-koning
Oké. Ondertussen weer onder de levenden.

Niet helemaal akkoord dat benzos en coke elkaar tegenwerken. Kwestie van smaken verschillen zeker. Hou wel van die benzo roes met een beetje helderheid erbij :)

Ben uiteindelijk toch tegen een uur of 5 in m'n mand kunnen kruipen.

Gestopt met de coke voor ik aan de k begon. Al bij al lekker kettripje gehad maar is pas echt ingeslaan toen de andere shit een beetje uit m'n systeem was.

Heilige schrik van ket/alcohol combo wegens slechte ervaringen (een paar uur verlamd naar het plafond staren of wakker worden in een completely trashed kamer zonder herinneringen zijn niet echt wat men fijn kan noemen).

Was allemaal wel handelbaar, maar niet persé een aanrader. Weet niet of het aan de benzos lag maar de ket was nogal afgevlakt de eerste uren.
Dat benzo’s en coke elkaar tegenwerken is geen mening maar een feit. Lees je alsjeblieft eens beter in. Wat een onverantwoord gebruik.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat het onverstandig is is een ander verhaal. Maar uit jou artikel haal ik eigenlijk niks geks. Het is toch logish dat je van keta vaag word en van alprazolam. Ik zie hier niks over de intern damage van je lichaam. Volgens dit artikel valt de combi dan eigenlijk ook wel redelijk mee.

Mij lijkt het dat je de benzo achterover tikt om rustig naar dromeland te gaan en niet om te chillen en ondertussen flink te gaan lopen ketten.
Beide effecten door elkaar zorgen ervoor dat je compleet KO gaat en waarschijnlijk moeilijk wakker te krijgen bent. Dat vind ik vrij gevaarlijk.

Blauweaap

Badass junkie
Beide effecten door elkaar zorgen ervoor dat je compleet KO gaat en waarschijnlijk moeilijk wakker te krijgen bent. Dat vind ik vrij gevaarlijk.
Ik denk dat dat meer aan de benzo ligt dan aan de ket. Je moet er toch wel flink wat ingaan haggelen wil je ko gaan van ket.

heyol

Bewuste gebruiker
Coke en Keta ook al regelmatig gecombineerd... Speciaal gevoel wel. Xanax zou k apart houden of pas een tijdje na je piek/uitwerking pakken om te kunnen slapen ofzo.

Je gaat met Xanax niet een leuker gevoel krijgen dan wat keta je kan geven in combo met coke.

Dtron

Newbie
Dat benzo’s en coke elkaar tegenwerken is geen mening maar een feit. Lees je alsjeblieft eens beter in. Wat een onverantwoord gebruik.

Heb je lectuur? Ben wel geïnteresseerd.
Ik ervaar het persoonlijk niet zo maar misschien is mijn ervaring niet genoeg getekend door wat ik vooraf wist. 😏

Onverantwoordelijk, zeker en vast.

Dtron

Newbie
Goed. Intussen is er wel een algemene consensus dat mijn keuzes die bewuste avond niet de beste waren. Ik sluit me aan bij die conclusie.

Laten we dat afschrijven op de rock 'n roll attitude die ons allen leidt tot experimenteren met illegale en andere drugs.

Een nieuwe vraag dan. Wat is jullie favo ket combo?

Persoonlijk wel een goeie ervaring met paddo's en ket. Extra verwarrend, maar lekker lachen. Nooit herhaald wel, dus het zou wel een lucky shot kunnen geweest zijn. Eerst de champignonnetjes en dan de ket. Er zaten wsschl ook wel een paar jointjes tussen die nacht/ochtend/middag, maar dat zal wel meegevallen hebben. Na een weggerookte jeugd moet ik nu oppassen voor De paranoia.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Goed. Intussen is er wel een algemene consensus dat mijn keuzes die bewuste avond niet de beste waren. Ik sluit me aan bij die conclusie.

Laten we dat afschrijven op de rock 'n roll attitude die ons allen leidt tot experimenteren met illegale en andere drugs.

Een nieuwe vraag dan. Wat is jullie favo ket combo?

Persoonlijk wel een goeie ervaring met paddo's en ket. Extra verwarrend, maar lekker lachen. Nooit herhaald wel, dus het zou wel een lucky shot kunnen geweest zijn. Eerst de champignonnetjes en dan de ket. Er zaten wsschl ook wel een paar jointjes tussen die nacht/ochtend/middag, maar dat zal wel meegevallen hebben. Na een weggerookte jeugd moet ik nu oppassen voor De paranoia.
In mijn ervaring kan ket bijna overal wel goed bij. Bij psychedelica of MDMA bijvoorbeeld. Alleen erbij zuipen is niet echt een lekkere combinatie.

Bovenaan