Misselijk door smaak van wiet

SpaceMetHaze

Experimenterende gebruiker
Geen idee waardoor het komt. Je hebt tegenwoordig ook vloeitjes met allerlei verschillende smaakjes, misschien dat een keer proberen?

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Je kan ook een vaporizer proberen, dat smaakt ook anders dan met tabak of puur roken. Heb je iemand in je vriendengroep die er eentje heeft? Het zijn geen goedkope apparaten dus voor een keertje proberen is het misschien zonde om er eentje te kopen.

Blyatman

Badass junkie
Wat voor wiet rook je eigenlijk?
want de enige wiet die dit vrijwel kan veroorzaken is medicinale wiet want daarmee kan je ook het cannabinoïd-hyperemesis-syndroom van krijgen, waar je dan weer juist erg misselijk van wordt.

Amber123

Newbie
Wat voor wiet rook je eigenlijk?
want de enige wiet die dit vrijwel kan veroorzaken is medicinale wiet want daarmee kan je ook het cannabinoïd-hyperemesis-syndroom van krijgen, waar je dan weer juist erg misselijk van wordt.
Goh dat is een goede vraag.. dat ik het zelf eigenlijk niet weet. 🤔
Ik kreeg in het begin wat wiet van mijn ouders, maar vond het ongemakkelijk dat ik dat steeds moest vragen. Nu hebben we de laatste keer eens via iemand anders gekocht en heb ik dat probleem.. dus kan inderdaad echt zijn dat het daar aan ligt... maar vind het gewoon raar dat ik daar nu last van krijg en dat het gewoon echt de smaak is.

Blyatman

Badass junkie
Goh dat is een goede vraag.. dat ik het zelf eigenlijk niet weet. 🤔
Ik kreeg in het begin wat wiet van mijn ouders, maar vond het ongemakkelijk dat ik dat steeds moest vragen. Nu hebben we de laatste keer eens via iemand anders gekocht en heb ik dat probleem.. dus kan inderdaad echt zijn dat het daar aan ligt... maar vind het gewoon raar dat ik daar nu last van krijg en dat het gewoon echt de smaak is.

klinkt allemaal gelijkwaardig aan de symptomen van CHS. Wat overigens niet echt veel voor komt. Probeer eens andere wiet waarvan je zeker weet dat het van een zuivere shop. Denk dat de laatste batch geen ‘standaard’ wiet is.

mitchieee

Wijs gebruiker
heb ik ook wel is last van’ draai je ze zelf of voorgedraaide? ik heb het meestal met voorgedraaide en met hasj heb ik het vrij bijna nooit

Bovenaan