Ik rook dagelijks sigaretten, dus denk niet dat het daar aan ligt. 😅Tabak misschien? Probeer eens puur te roken
Vervuilde wiet is direct te herkennen aan schimmels, niemand rookt beschimmelde wiet. Dus het zal daar niet aan liggen.Vervuilde wiet?
Ik zou een keertje van shop of leverancier verwisselen (dit is geen grapje!!!!)
Goh dat is een goede vraag.. dat ik het zelf eigenlijk niet weet. 🤔Wat voor wiet rook je eigenlijk?
want de enige wiet die dit vrijwel kan veroorzaken is medicinale wiet want daarmee kan je ook het cannabinoïd-hyperemesis-syndroom van krijgen, waar je dan weer juist erg misselijk van wordt.
Goh dat is een goede vraag.. dat ik het zelf eigenlijk niet weet. 🤔
Ik kreeg in het begin wat wiet van mijn ouders, maar vond het ongemakkelijk dat ik dat steeds moest vragen. Nu hebben we de laatste keer eens via iemand anders gekocht en heb ik dat probleem.. dus kan inderdaad echt zijn dat het daar aan ligt... maar vind het gewoon raar dat ik daar nu last van krijg en dat het gewoon echt de smaak is.
dat is toch niet helemaal het geval, lees dit maar eens..Vervuilde wiet is direct te herkennen aan schimmels, niemand rookt beschimmelde wiet. Dus het zal daar niet aan liggen.