Kom op, wat een misplaatste reacties zeg..
Ik wou net zeggen though, een vrouw heeft er weinig aan om een man te misbruiken als die knock-out ligt. Tenminste als we het gewoon hebben over "normale" sex.
GBL smaak je trouwens helemaal niet in een half/vol glas fruitsap of Fanta weet ik uit ervaring. Je hebt ook maar de helft nodig, doseren is ook moeilijker. Lijkt me dat je dat wel kan maskeren hoor, maar goed, dat wordt toch omgezet in GHB dus dat komt op hetzelfde neer.
Het kan trouwens net zo goed Flunitrazepam (Rohypnol) zijn. Dat is ook een hypnotische drug (zoals GHB) maar geheugenverlies is geloof ik vaker voorkomend, zelfs als je bij bewustzijn bent. GHB lijkt me inderdaad waarschijnlijker, misschien was het niet haar bedoeling om jou knock-out te laten gaan. Ik denk bij de meeste gevallen van "iets-in-drinken-gegooid" niet eigenlijk. Doseren van GHB is zowiezo moeilijk, al helemaal voor iemand anders en veel gebruikers nemen het er ook niet zo nauw mee. Het kan allebei.
Wikipedia zei:
Flunitrazepam is known to induce anterograde amnesia in sufficient doses; individuals are unable to remember certain events that they experienced while under the influence of the drug. This effect is particularly dangerous when flunitrazepam is used to aid in the commission of sexual assault; victims may be unable to clearly recall the assault, the assailant, or the events surrounding the assault.
Volgens mij ben je te laat voor een urinecontrole jammer genoeg, dus het is gissen. Weet je nog of je veel alcohol gedronken hebt daar? Als dat niet het geval is lijkt een black-out me uitgesloten en zal er inderdaad wat in je drinken gegooid zijn. Dus ja, dat kan heel goed een gevolg kunnen zijn van GHB.
Je kan misschien kijken naar de werkingsduur want ik weet niet precies hoe het zit met de werkingsduur bij zulke dosissen, al helemaal in combinatie met alcohol.
Maar wij kunnen natuurlijk niet zeggen of je misbruikt bent he, maar dit zou GHB/Flunitrazepam kunnen zijn. Dat betekent trouwens niet dat je daarom "misbruikt" bent, de kans bestaat wel.