InYourHead
Belezen gebruiker
Jongens ik ben kanker stoned en ik heb kanker honger. Maar heeft eten een nadelige invloed op je stonedheidsgraat? Antwoord alsjeblieft snel want ik word helemaal para. :c 

Kanker moet kunnen. Tyfus kan toch ook?Extisi zei:Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?
Doe is niet zo grof man.
Frenzel zei:Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand![]()
Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned![]()
Roep niet te hard:Oom Klaas zei:Frenzel zei:Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor![]()
Factbites over Amanita Muscaria
The active ingredient is excreted in the urine of those consuming the mushrooms, and it has sometimes been the practice for a shaman to consume the mushrooms, and the rest of the tribe to drink his urine: the shaman, in effect, partially detoxifying the drug (the sweat- and twitch-causing muscarine is absent in the urine).
Haha welnee niet nuchter!Oom Klaas zei:Frenzel zei:Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor![]()

Oom Klaas zei:Wanneer je buiten adem bent lekker een joint opsteken is 1 van de meest verneukeratieve dingen om te doen voor je longen.
Drientje zei:Kanker moet kunnen. Tyfus kan toch ook?Extisi zei:Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?
Doe is niet zo grof man.
Allebei geen ziektes die ik wil hebben maar jij scheld toch ook met de pest? Ziektes zijn leuk om mee te schelden.
Zie begin bericht.langeman zei:Drientje zei:Kanker moet kunnen. Tyfus kan toch ook?Extisi zei:Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?
Doe is niet zo grof man.
Allebei geen ziektes die ik wil hebben maar jij scheld toch ook met de pest? Ziektes zijn leuk om mee te schelden.
Ziektes zijn lekker om mee te schelden, maar in deze situatie wel degelijk ongepast. Tyfus stoned en tyfus honger slaat ook nergens op. Hij is (was) aan het genieten van een heerlijke roes en, als ie slim is, gaat ie heerlijk genieten van wat voor heerlijks hij ook gaat eten. Wat is de reden om te schelden?
Drientje zei:Zie begin bericht.
het komt gwn van mensen die er zelf nooit mee hebben te maken gekregeKoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Kanker, tyfus, pest, weetikveelwatnogallemaal...
Niet dat ik er tegen ben ofzo, want ik vind het maar belachelijk als je begint te wenen wanneer iemand kanker zegt. Ik vraag me gewoon af vanwaar het komt.
KoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Niet dat ik er tegen ben ofzo, want ik vind het maar belachelijk als je begint te wenen wanneer iemand kanker zegt. Ik vraag me gewoon af vanwaar het komt.
Eendagsvlieg zei:Chocolade en stoned zijn, is een fucking gift van God.
KoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Oom Klaas zei:Wij wouden niet nog zo'n land zijn dat met familieleden spot.
Eendagsvlieg zei:Chocolade en stoned zijn, is een fucking gift van God. En met kanker schelden is cool, want zo gaan we er nog leuk mee om, in plaats van dat serieuze, zielige kut gedoe omtrent kanker. Elke dag sterven mensen een kanker pijnlijke dood door die kut kanker, en dat is kanker vreselijk, maar zolang je weet dat dit het geval is en dat je zelf waarschijnlijk ook kanker krijgt, mag je er van mij mee spotten, omdat je er dan nog mee omgaat. Nu willen mensen vaak niet steeds geconfronteerd worden met kanker, dus daarom mag je er niet mee vloeken. Toch vind ik dat we 1x in 60 seconden even moeten nadenken aan alle ellende in de wereld, wat onder andere veroorzaakt is door kanker. KANKER!
Oom Klaas zei:KoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Wij wouden niet nog zo'n land zijn dat met familieleden spot.
Mij geeft kanker kracht.KoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Frenzel zei:Als je borderline hebt, snapt niemand dat je dood wil, maar bij kanker wordt euthanasie algemeen geaccepteerd.