dyson zei:
mijn probleem is dat ik bijna elke keer na of tijdens pep in psychose raak.
Ik weet dat dit niet goed voor me is maar toch blijf ik trek houden en neem ik weer onnodig risico. Ik vroeg me af of er mensen zijn met een soort gelijk probleem of mensen met tips en trucs om alles wat makkleijker te maken.
Raak je bijna elke keer in een psychose of raak je elke keer bijna in een psychose??
Ik heb het laatste, maar dan niet met speed, maar met XTC. Er is mij dan ook door velen
afgeraden om XTC te nemen of max. 2 pilletjes, maar blijft lastig, want ik ben er gek op.
Ik heb erover gepraat met iemand van een verslavingskliniek en die vertelde met dat het
het begin van een psychose is en dat het voor mij eigenlijk levensgevaarlijk is, maar ja.
Echt tips heb ik niet, want ik merk zelf dat de trek ondanks het risico onverminderd is.
Dat komt op sommige misschien raar over, maar vergelijk het met gewoon roken. Iedereen
weet dat het slecht voor je is en je er o.a. longkanker van kunt krijgen, maar toch roken ze.
Mijn halve psychoses zijn trouwens een bron van vermaak voor mijn vrienden en vaak iets
met mijn werk te maken. Sta ik ineens klanten te woord ofzo of ga ik de etalage inrichten
(ik werk in een winkel) maar natuurlijk niet midden in de nacht thuis. Ik denk het alleen