mijn eerste keer XTC

angie123

Bewuste gebruiker
Nou daar ging ik dan. Een blauwe pil (hele goeie volgens de dealer). Na een uurtje voelde ik me wel "dronken"maar het geluk zalige, energieke en knuffelige gevoel bleef weg. Ik was wel zenuwachtig voor dat ik hem slikte, zal dat effect op de werking hebben gehad?? Ik ben eigenlijk de hele tijd in bed blijven liggen en voelde me erg duizelig. Was blij dat het kreng na een uur of 3 uitgewerkt was. Hoe zou dit nu gekomen zijn? Gewoon slechte pil gehad, of kan dit wel meer voorkomen? Ik heb er nog 2 liggen, wat zal ik daar mee doen, slikken of doorspoelen???

Intoxicated

Wijs gebruiker
probeer de andere twee met iemand samen.
ieder eentje en kijken of het dan wel gezellig word. of deed je het al samen?

Bollie

Bewuste gebruiker
toevallig geen blauwe lacoste ?

Kheb ook zo nog pillen gehad, en daar viel ik en m'n maat alleen maar van int slaap.
Niet stuiken niet flippen, gewoon een ongelooflijke drang om neer te liggen en niemeer te bewegen.

Focking schijtpillen

angie123

Bewuste gebruiker
Volgens mij waren het die blauwe Lacoste gevallen ja!!!! Klein, dik en met een tekentje erop. Gisteravond met mijn ventje genomen en we hebben er alleen een beetje op geduizeld, meer niet!!! En wij maar denken wanneer komt het nu en nnu denken we steeds, is dit het nu????? Maken ze daar nu al die ophef over???!!!! Misschien gaan we ooit nog wel eens een ander pilletje proberen, maar dan moeten het wel echt goeie zijn, anders vind ik al die ophef erover het niet waard.

boy

Bewuste gebruiker
angie123 zei:
Volgens mij waren het die blauwe Lacoste gevallen ja!!!! Klein, dik en met een tekentje erop. Gisteravond met mijn ventje genomen en we hebben er alleen een beetje op geduizeld, meer niet!!! En wij maar denken wanneer komt het nu en nnu denken we steeds, is dit het nu????? Maken ze daar nu al die ophef over???!!!! Misschien gaan we ooit nog wel eens een ander pilletje proberen, maar dan moeten het wel echt goeie zijn, anders vind ik al die ophef erover het niet waard.

Die Lacoste's zijn echt niet dik hoor. De enige dikke blauwe ronde die ik ken zjin die met een peace-teken erop, en die zijn getest op 110 mg en 117 mg.

boy

Bewuste gebruiker
Ok dan

Evengoed jammer dat je geen leuke ervaring hebt gehad. Misschien was de pil ook wel goed hoor. Slik je bv medicijnen?

angie123

Bewuste gebruiker
Nee ik weeg geen 160 kg en ik gebruik geen medicijnen, wel "doe"ik af en toe eens een beetje base coke, dus misschien ben ik wel een verwende gebruiker. :flushed: Maar toch zou ik graag eens het echte XTCgevoel willen ontdekken, wie weet met eens een goeie pil :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
angie123 zei:
Nee ik weeg geen 160 kg en ik gebruik geen medicijnen, wel "doe"ik af en toe eens een beetje base coke, dus misschien ben ik wel een verwende gebruiker. :flushed: Maar toch zou ik graag eens het echte XTCgevoel willen ontdekken, wie weet met eens een goeie pil :confused:
idd zoek maar eens goed materiaal eens zien of ge uw love gevoel nie krijgt :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan