Ik heb inmiddels al vaker XTC gedaan alleen ik kan me nog herinneren dat de eerste keer de allerleukste was. Ik was in Time Out in gemert en een maat van me had pillen kunnen regelen. het was al half 4 en om 4 uur was het afgelopen maar toch besloot ik 2 pillen te nemen. Het waren blue mitsubishi pillen. Toen ik naar huis fietste voelde ik nog helemaal niets. Toen thuis aangekomen ging ik beneden op de bank zitten en ik voelde nog steeds niets. Even met mijn broer gepraat die ook thuis was gekomen. Toen ik naar boven ging dacht ik er al helemaal niet meer aan dat ik XTC had gehad en ik voelde me wakker maar wel nuchter. Er staat een ventilator naast mijn bed en ik zat de hele tijd naar mijn ventilator te kijken. Als ik een beetje scheel keek dacht ik dat het 2 ventilatoren waren geworden. Dat was natuurlijk niet zo maar ik dacht dat ik dat met bepaalde krachten kon. Ik kon ook een van de 2 ventilatoren laten zweven. hij kwam ook op mij af en ik kon mijn hand er doorheen halen. en het veranderde in een zwarte stof wat koud aanvoelde. Die zwarte stof waar mijn ventilator in veranderd was loste op in de lucht. Zo heb ik dat ook gedaan met mijn oranje WK naxi helmpje die nog op mijn kamer lag en met papier. Tenminste dat dacht ik. Ik had nog steeds het gevoel dat ik gewoon nuchter was en dat dit echt gebeurde. Ik had ook ooit op tv gezien dat buddha's ECHT kunnen zweven met een bepaalde meditatiekracht. Dus ik dacht dat ik dat ook kon maar dan wel met de tv. Dat lukte ik kon zogenaamd door te mediteren de tv laten vliegen. Inmiddels werd het licht en besloot ik te gaan slapen. ik viel niet in slaap alleen ik voelde me wel heel lekker. toen ik 6 uur wakker met mijn ogen dicht in bed had gelegen ben ik weer opgestaan en ik kon de hele dag niets eten. Dat was mijn eerste en allebeste ervaring met XTC.