• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer Cocaïne

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Waar: ergens in Oost-Vlaanderen en Antwerpen
Wat: een paar lijntjes
Leeftijd: 27

Ja, het is er dus toch van gekomen...

Eerst een kleine voorgeschiedenis :rockband:

Vroeger was ik, vrij radikaal, tegen ALLE vormen van drugs. Je moest me nog maar een jointje tonen en ik ging al lopen. Dit had ook te maken met mijn politieke opvattingen (ben op bepaalde vlekken nog altijd vrij "conservatief, misschien zelfs rechts"), maar ook omdat ik rond mijn 14e en 21e weed "geprobeerd" heb, de eerste keer spacecake (wist écht niet meer wat ik deed, een wonder dat ik thuis geraakte) en de tweede keer een licht trekje van een joint na lang doorzagen van mede-studenten (één uur als een zombie in de les zitten).

Nooit dacht ik er dus nog aan om iets te gebruiken, en al zeker niet... coke. Dat ging allemaal prima tot maart van dit jaar. Ik was met een dame rustig aan het drinken en praten in een bar. Het gesprek ging "opeens" over drugs. Ik stak het riedeltje van hierboven af, en met een ontwapenende blik zei ze: "je moet toch echt eens coke gebruiken, een klein lijntje". Goed, ik deed het en zei nog "zal wel de laatste keer zijn". Nou... het beviel me écht goed. Ik wist nog perfekt wat ik deed, maar ik had een soort van onoverwinnelijk gevoel. Na een klein halfuurtje stopte de werking en reed ik rustig naar huis.

Vanaf dit moment werd ik dus een occasionele gebruiker, wel voornamelijk voor de sex, als ik een bepaald soort sex wil welteverstaan. Ik kan goed zonder, en misschien gebruik ik het wel nooit meer (is een drietal weken geleden).

Ik besef dat het duur is en dan zwijg ik nog over de rommel die je koopt als je niet oplet...

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
hee,
Had een tijdje geleden ook voor het eerst coke gedaan vond het niet zo heel speciaal, wel leuk hoor:wink:. Alleen snap ik niet waarom je het voor de sex doet alles verdoofd. Het feit dat je super egoïstisch word vind ik ook vervelend. Praten daar in tegen dat is echt niet normaal je kan zo lekker lullen. en verder tja heb het een paar keer achter elkaar gebruikt en meteen gezeik gehad met vrienden dus coke laat ik maar zitten al met al is het best saai, duur en veelste verslavend.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
lovelovelove zei:
hee,
Had een tijdje geleden ook voor het eerst coke gedaan vond het niet zo heel speciaal, wel leuk hoor:wink:. Alleen snap ik niet waarom je het voor de sex doet alles verdoofd. Het feit dat je super egoïstisch word vind ik ook vervelend. Praten daar in tegen dat is echt niet normaal je kan zo lekker lullen. en verder tja heb het een paar keer achter elkaar gebruikt en meteen gezeik gehad met vrienden dus coke laat ik maar zitten al met al is het best saai, duur en veelste verslavend.

Dat praten klopt als ik het zonder seksuele bedoelingen gebruik...

En bij seksueel gebruik gaan we er gewoon hard voor, de gelegenheidspartner en ik. Het duurt ook niet zo héél lang dan. Voor "normale" sex gebruik ik liefst helemaal niets, vroeger poppers, maar dat ben ik al een hele tijd beu.

sinslord

Belezen gebruiker
Qua Coke ervaring ben ik toch eens met "lovelovelove",

Dat onoverwinnelijke en egoistiche vindt ik niet prettig daarnaast de effect is wel leuk en fijn,
Maar niets speciaal.. Gellukig maar meschien ook voor mij.

Ben zelf meer voor de Amifetamine (1x permaand) alhoewel daar de nadeel is dat ik altijd iets teveel vertel (dus prive) en dat mijn tanden erg veel "verplaats" lijken testaan meschien nog wel gebogen in de zin van richting.

Plus Amifetamine + sex is wel erg geweldig zeg.
Alleen de volgende dag bestaat uit door blowen en hopen niet te trippen (onder speed is dat best eng vergeleken met truffels en het gene van alleen zijn)

Hmm nog best veel nadelen.. achja....

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
sinslord zei:
Qua Coke ervaring ben ik toch eens met "lovelovelove",

Dat onoverwinnelijke en egoistiche vindt ik niet prettig daarnaast de effect is wel leuk en fijn,
Maar niets speciaal.. Gellukig maar meschien ook voor mij.

Ben zelf meer voor de Amifetamine (1x permaand) alhoewel daar de nadeel is dat ik altijd iets teveel vertel (dus prive) en dat mijn tanden erg veel "verplaats" lijken testaan meschien nog wel gebogen in de zin van richting.

Plus Amifetamine + sex is wel erg geweldig zeg.
Alleen de volgende dag bestaat uit door blowen en hopen niet te trippen (onder speed is dat best eng vergeleken met truffels en het gene van alleen zijn)

Hmm nog best veel nadelen.. achja....

Sins, ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te proberen :grin:

lovelovelove

[/quote]

Sins, ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te proberen :grin:[/quote]

Hey, experimenteren hoort bij het leven. je moet toch wel minstens (bijna) alles een keer geprobeerd hebben right?

lovelovelove

Ik weet niet ik heb gewoon altijd het gevoel dat ik niet achter de geraniums wil zitten later en denken bij me zelf damn ik heb geen fuck met me leven gedaan..

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Een kennis wil het proberen, maar enkel door het... op te likken.

Ze heeft die ervaring met speed en werd er instant super high van... :openmouth:

Goed idee?

nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x

ikbenzo

Newbie
superchauffie zei:
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.

x
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
ikbenzo zei:
superchauffie zei:

x
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.

Ik dacht ook meteen aan mindere kwaliteit... :flushed:

Quinio

Newbie
Mooie verhalen hoor maar wat betalen jullie nou voor een gram coke? En bij wie kopen jullie dat dan want coke gemixt met paracetamol is hele slechte coke

Chica42

Belezen gebruiker
boenkeng zei:
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:

Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.

Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....

Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...

:)

Quinio

Newbie
Chica42 zei:
boenkeng zei:
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:

Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.

Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....

Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...

:)

De beste coke vind je toch echt wel in rotterdam hoor als je echt de lucht in wil stijgen dan moe je coke kopen in rotterdam

Wappie7

Als je hte toch wilt gebruiken doe het dan 1x per maand en dan soms snuiven en soms slikken.
Dit is misschien veel MINDER schadelijk voor je, correct me if im wrong.

steaker

overlaatst probeerde ik ook coke en ik vind het eerlijkgezegd zijn geld niet waard, dus zal waarschijnlijk gewoon niet meer doen...

Chica42

Belezen gebruiker
coke kan heerlijk zijn maar wel met de nodige alcohol.....maar als je het niets vindt moet je het zeker niet meer gebruiken want helaas is het wel één van de duurdere drugs.... :rolleyes:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Chica42 zei:
coke kan heerlijk zijn maar wel met de nodige alcohol.....maar als je het niets vindt moet je het zeker niet meer gebruiken want helaas is het wel één van de duurdere drugs.... :rolleyes:

Dat is het ja. Maar ik heb recent iets anders gebruikt, u kunt er over lezen op dit forum. :grin: :sunglasses:

Chica42

Belezen gebruiker
Cosmic Controler zei:
ik vind coke ook het lekkeste met alcohol , vooral als je echt dronken bent, proeft het het lekkeste in je neus :P

Ja helemaal met je eens!! Zodra ik ook maar een beetje alcohol op heb dan wil ik ook echt gelijk coke erbij hebben, een ideale combinatie, zonder alcohol geen coke en zonder coke geen alcohol. :grin:

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
het is idd duur maarja als je gewoon een halfje koopt ben je bij mij in de buurt maar 20 kwijt en daar kan ik zeker wel een avondje lekker van gaan :stoned:

lovelovelove

maar dit bedoel ik niet stoer hoor:P alleen ik voel gewoon niks ervan heb verschillende keren gebruikt van verschillende dealers maar effect bij mij is alleen een" i don't care" houding plus een beetje onrustigheid. Daar word een mens niet echt gezellig van :P dus nee ik zou niet lekker kunnen gaan van een halfje van 20 euro nog steeds het effect niet waard

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik vind het nog altijd best ok. Maar ik ben andere horizonten aan het verkennen, dus misschien vind ik het binnen enkele maanden wel niets meer...? :smoke:

lovelovelove

ja is dat nou echt leuk? ben er wel benieuwd naar maar het is wel in een kwaad daglicht gestelde drug als je begrijpt wat ik bedoel. ben zelf erg van de mdma :)

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
lovelovelove zei:
ja is dat nou echt leuk? ben er wel benieuwd naar maar het is wel in een kwaad daglicht gestelde drug als je begrijpt wat ik bedoel. ben zelf erg van de mdma :)

Weet je, ik gebruikte het in combo met coke.

Moet het dus alleen gebruiken om een goed beeld te vormen, MDMA kristallen staan ook op de planning.

lovelovelove

Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
lovelovelove zei:
Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )

Coke zeker niet :grin:

GHB wel, maar zoals reeds gezegd: graag 'n keertje "alleen".

Paperplane.

Wijs gebruiker
Cosmic Controler zei:
pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.
Als je de sterkte van je spul weet, en met een doseerspuitje doseert kan er niet veel mis gaan?

Bovenaan