• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste 2 trips

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Nouja hier dus mijn tripreport(s)

Ik had nog nooit paddos gebruikt en ben er echt mn hele leven lang tegen geweest, tot de afgelopen paar maanden, toen ben ik telkens meer gaan lezen erover en telkens meer gaan denken dat het me wel leuk lijkt om te proberen.

Had een sitter geregeld die die avond zou komen maar hij belde op het laatste moment af omdat een kennis in het ziekenhuis was beland en hij er direct heen moest.

Hoewel het misschien niet verstandig was ben ik toch gaan trippen, ik was me al weken aan t voorbereiden en nu eindelijk was het zover en ging het niet door. Dus rond 22:00 een halve portie weggewerkt, 10 minuten later bedacht ik me dat ik net zo goed alles kon nemen, dus de rest ook weggewerkt (ook niet erg verstandig, weet niet waarom ik het deed, maargoed)

Ik voelde me direct al vaag, beetje misselijkheid, en had gehoord dat een jointje daar wel tegen kon helpen, dus jointje gerookt en zodra die op was zag ik iets in de hoek van mn kamer bewegen. Bleek niks te zijn dus verder gaan met mn computer, en toen opeens begon alles te bewegen, alle muren stonden bol, alles leek kleiner maar tegelijkertijd ook groter. Ik kon mezelf zien zitten en elke keer dat ik omkeek verwachtte ik iemand te zien. Langzaam maar zeker begon ik wel aan het effect te wennen en vond alles geweldig, had me nog nooit zo goed gevoeld. Ik voelde me een met de wereld, een met mn kamer, een met mn stoel.

Toen heb ik de visualizer van windows media speler aangezet samen met een CD van Sphongle, alle invloeden dat ik in het muziek hoorde kon ik ook zien als ik mn ogen dichtdeed. Had het gevoel dat ik in een regenwoud zat, en ik kon het ook allemaal zien, alle bomen en bladeren. Was te mooi allemaal :)

Daarna begon ik me er meer filosofisch bij te voelen, ik zag mezelf in mn kamer zitten, en toen zoomde het uit, en zag allemaal mensen in huizen zitten, zoemde nog verder uit tot ik dus het hele aarde zag, met allemaal mensen, die allemaal uiteindelijk dood zouden gaan, en bedacht me toen dat uiteindelijk t aarde eraan zou gaan. Opeens vond ik het leven compleet zinloos, we gingen er toch allemaal aan. Dit zag ik niet als iets negatiefs, maar als iets normaals.

Op een gegeven moment voelde ik een beetje onbegrip, er was iets dat ik niet snapte, maar wat het was weet ik niet meer, ik raakte een beetje in paniek en was bang dat het fout zou gaan. Toen heb ik mn ogen dichtgedaan en beetje weggedroomd, weet nog geen eens meer precies waarover. Maar toen opeens werd ik soort van wakker, en wist niet meer wat er was gebeurd, wist niet meer wie ik was....

Toen was de trip ook voor het meeste afgelopen, voelde me nog wel vaag, heel erg onrustig, heb toen ook de hele nacht wakker gelegen, na te denken over wat ik allemaal had gezien.

Toen ik erover terug denk ben ik heel blij dat ik geen sitter had, had het gevoel dat ik alleen maar hartstikke geirriteerd zou raken van hem/haar, ookal zou het verstandiger zijn geweest.

(Dit was mn eerste trip, in eind maart. Tweede komt er vanavond nog aan :) .

Ionesco

Mijn tweede trip

Had deze keer met 2 andere afgesproken om te gaan tripper, met een sitter erbij omdat ze dat fijn leken. Was voor mij eerste keer met mensen erbij en eerste keer met een sitter erbij, had dus echt geen idee hoe het zou lopen.

Om 17:00 alledrie begonnen met ze naar binnen werken, ik een heel portie, de andere 2 een halve portie. Kregen alledrie weer een beetje maagkrampen, dus even de achtertuin in, ik een jointje gerookt, wouden hun niet. :tongueout:

Toen binnen gaan zitten, alledrie op de bank met onze sitter erbij, had gezegd dat als we geirriteerd van hem raakten hij gewoon even met zichzelf bezig moest houden. Gingen we 1 of ander tekenfilm kijken maar na 10 minuten konden we er niet tegen dus is die uitgegaan. Toen begon we ons allemaal aan onze sitter te irriteren, hij leek ZOOOO hard te praten, kregen echt koppijn, en toen we alledrie m een keer hadden uitgescholden is die maar achter de computer gaan zitten.

Bij ons begon het behoorlijk in te werken, de tv leek telkens dichterbij te komen en dan weer weg te gaan, de schilderijen leken te bewegen en we konden allemaal patronen in het behang zien. We zaten blijkbaar echt heel erg slap te lullen met elkaar, over de raarste onderwerpen, had op een gegeven moment echt het idee dat we alweer 3 kwartier zaten te trippen. Zei onze sitter zo:'Jullie zijn pas een kwartier bezig' en we schrokken ons alle drie HE LE MAAL kapot, we waren helemaal vergeten dat die er zat.

We hebben toen een geweldig vage cd van Aphex Twin opgezet, heel erg rustgevend en was echt heeel erg mooi. We werden alledrie stil, en begonnen van de muziek en van de effeten te genieten.

Op een gegeven moment stonden de andere 2 op, ze gingen de hele kamer doorlopen, en in alle kasten kijken, alle deuren opendoen om te kijken wat er in zat, met de kranen spelen omdat ze het geluid mooi vonden. Ik werd enigzins geirriteerd van ze, ik wou blijven liggen en blijven genieten, na een tijdje kon het me allemaal niet meer boeien en lette niet meer op ze.

Ze gingen weer zitten na een tijd en toen zijn ik een van de andere doodstil geworden, de andere dude is onwijs met onze sitter gaan praten, terwijl wij allebei gewoon doodstil voor ons uit zaten te kijken. We keken allebei de praatgrage gast aan en zeiden zachtjes tegen elkaar dat het leek alsof wij veel dieper aan het trippen waren. We probeerd een gesprek te voeren maar we onderbraken elkaar telkens en maakte elkaars zin af, we leken soort van telepatisch te zijn, dachten telkens over hetzelfde na ofzo.

Toen weer, nadat de piek was geweest voelde ik een gevoel van onbegrip, voelde me een beetje misselijk, en wou weer dat het over was. Droomde uiteindelijk weer weg in mn eigen wereld met mn ogen dicht. Daarna hoorde ik dat onze sitter zich echt zorgen over me maakte aan het einde omdat ik lijkwit was geworden en nogal spastisch bewoog.

Uiteindelijk ben ongeveer tegelijkertijd met 1 van de andere uitgetript, we gingen met ons sitter praten en bleek dus dat die ander nog lang niet was uitgetript. Hij zag nog vanalles en voelde zich perfect. Dat was dan ook binnen een kwartier afgelopen.

Ik en de ander die doodstil waren hadden het idee dat we echt onwijze gesprekken met elkaar hebben gehad, we leken ook allebei de zelfde gesprekken te herrineren, maar volgens ons sitter zijn we allebei bijna de hele tijd doodstil geweest.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
DUDE dat is zowat exact mijn ervaring met de thaise paddos

Ionesco zei:
Nouja hier dus mijn tripreport(s)

Had een sitter geregeld die die avond zou komen maar hij belde op het laatste moment af omdat een kennis in het ziekenhuis was beland en hij er direct heen moest.

Zo gin het ook bij mij, hij belde op het laatste moment af maar ik besloot ze tog te nemen...

Ionesco zei:
Bleek niks te zijn dus verder gaan met mn computer, en toen opeens begon alles te bewegen, alle muren stonden bol, alles leek kleiner maar tegelijkertijd ook groter. Ik kon mezelf zien zitten en elke keer dat ik omkeek verwachtte ik iemand te zien. Langzaam maar zeker begon ik wel aan het effect te wennen en vond alles geweldig, had me nog nooit zo goed gevoeld. Ik voelde me een met de wereld, een met mn kamer, een met mn stoel.

Die 2 stukjes ook, het leek alsof ik helder inzoomde maar ook alles uit verschillende perspectieven zag :grin:

Ionesco zei:
Toen heb ik de visualizer van windows media speler aangezet samen met een CD van Sphongle, alle invloeden dat ik in het muziek hoorde kon ik ook zien als ik mn ogen dichtdeed. Had het gevoel dat ik in een regenwoud zat, en ik kon het ook allemaal zien, alle bomen en bladeren. Was te mooi allemaal :)

Ik zette ook de visualizer aan van windows medial player ! Ik kon helemaal opgaan in die dingen die daar gebeurden :grin:
Ik had et gevoel alsof et mijn land was in mijn hoofd!

Ionesco zei:
Daarna begon ik me er meer filosofisch bij te voelen, ik zag mezelf in mn kamer zitten, en toen zoomde het uit, en zag allemaal mensen in huizen zitten, zoemde nog verder uit tot ik dus het hele aarde zag, met allemaal mensen, die allemaal uiteindelijk dood zouden gaan, en bedacht me toen dat uiteindelijk t aarde eraan zou gaan. Opeens vond ik het leven compleet zinloos, we gingen er toch allemaal aan. Dit zag ik niet als iets negatiefs, maar als iets normaals.

Zoon besef had ik dus ook!

Dude jouw trip lijkt echt op mijn trip, angstwekkend eigenlijk..
Ik zoek mijn trip report wel op en kun je het lezen ik heb er alles ingezet wat ik ik hier ook ongeveer heb aangestipt....

Weird.....

azgaza

Badass junkie
Mooie reports, dat het leven totaal zinloos is maar dat dat niet uitmaakt realiseer ik me ook altijd extra op paddo's, dn maakt niks uit, en is niks nodig, en dat is zo heerlijk.. Want echt níks maakt uit. Maar mooie reports, dat ergeren aan m ensen in trips ken ik ook wel.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Heel herkenbaar ik ben wel een paarkeer gek geworden van sommige mensen... Maar goed laatste drie keer paddo's was top :beer: . Wat rustiger aan betere omgeving, erg leuk. Binnenkort weer denk ik :wink: !

Ionesco

Bedankt voor de reacties :grin: allemaal erg leuk om te lezen, vooral van Flipmeister omdat heel veel hetzelfde leek.

Ik zit meestal op fok.nl en omdat daar meer dan 100.000 mensen zitten ben ik erg gewend dat er binnen minuten, anders wel seconden alweer een reactie komt, dat gaat stukken slomer hier :rolleyes: .

Maar ik zal er echt zeker komen, heb afgelopen paar uren vanalles gelezen hier en vind het echt een topforum :grin:

Dit was dus mijn introductie :wink: Jullie horen waarschijnlijk vaker van me :)

Bovenaan