Mijn cakeje

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.

Extisi

Wijs gebruiker
Heb je het wel goed gedaan dan?
En wat wil je hier mee bereiken met deze post? Moeten we tips geven o.i.d?

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
ik merk echt niks :(, maar misschien ben ik toch op een of andere manier stoned. een klein beetje dan, mijn ogen zijn wel rood.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Haha, misschien was het slim om iets te lezen over de tijd die cake nodig heeft om in te slaan :P

Eury

Experimenterende gebruiker
Zal Jokkelshizzle zich morgenvroeg wel herinneren dat ie een topic heeft begonnen :confused: ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mooi is dat. :tearsofjoy:

Ik heb wel eens een sterke cake gegeten die pas na 3 uur insloeg, gelukkig was ik verstandig om niet nog meer te eten. Toen die insloeg was het ook best heftig.

Maar dat is een veel gemaakt fout he, ik voel niks of weinig. Kom laten we nog meer nemen, en dan ga je opeens veel te hard. :grin:

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
ik kon echt niet naar school vanochtend :openmouth: . Ik probeerde wel 9 gram op te eten maar die cake is super goor en ik zat gewoon te vol al.

Oom Klaas

Badass junkie
Jokkelshizzle zei:
ik kon echt niet naar school vanochtend :openmouth: .

Godverdomme, door een katertje niet naar school gaan door je eigen stomme fout?

Laat wel zien dat je geen ruggengraat hebt, figuurlijk.

Zwak.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Jokkelshizzle zei:
Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.
Jokkelshizzle zei:
holy shit ik ga nokkie
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :stoned:
Je had je beter eerst even in kunnen lezen :P Zal wel een hele spacende ervaring zijn geweest :grin: :stoned:

WithciZ

Experimenterende gebruiker
Jokkelshizzle zei:
holy shit ik ga nokkie

Keertje voor de grap zo'n 20 bij 20 formaat brownie pakket gebakken met 10 gr wiet (5 verschillende soorten, kijken of 't ook effect had, bij blowen merk ik namelijk wel verschillen) erin, en die binnen 15 minuten opgegeten. Ik heb ruim 8 uur lang gefascineerd naar die windows media player graphics zitten staren. Maar een kater? Nee, ik hoefde alleen 2 dagen niet te blowen omdat ik letterlijk 2 dagen te stoned voor woorden was.

Wat heb je er van geleerd :P?

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
ja ik weet het, die kater stelt niks voor. ik was de hele dag gewoon niet op school maarja toen ik in me bed lag en ik ging opstaan viel ik zowat weer omver. ik had wel kunnen gaan maar ik ben best wel een pussy opzich :(

shokora

Wijs gebruiker
LOL

Toen ik de openingspost las wist ik al dat als ik verder naar beneden zou scrollen ik dit zou lezen xD Maar goed, je moet een keer leren dat 'ik merk niks' een heel gevaarlijk zinnetje is met spacecake, uit ervaring of uit de literatuur.

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
shokora zei:
LOL

Toen ik de openingspost las wist ik al dat als ik verder naar beneden zou scrollen ik dit zou lezen xD Maar goed, je moet een keer leren dat 'ik merk niks' een heel gevaarlijk zinnetje is met spacecake, uit ervaring of uit de literatuur.
maar het was eigenlijk de bedoeling de hele 9gram op te eten, en jammer genoeg is dat nog niet gelukt...

Soma

Bewuste gebruiker
Waarom zo ver gaan als je je er niet goed bij voelt? Wees eens blij dat je die 9 gram niet hebt opgekregen man.

aapkut

Badass junkie

Milos

Belezen gebruiker
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven

proton

Belezen gebruiker
ik heb eens 2 muffins gegeten,. voelde na 1.5 uur nog niks, ging slapen en de ochtend erna kon ik niet staan, mijn evenwichtsorgaan was kompleet van slag!

Heb ik teveel gegeten? Klopt dat dat je dan zo'n effect krijgt de ochtend erna?
Iemand ervaring ermee?

nadien geen cake meer gegeten, maar wil het nog wel een keer proberen

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Milos zei:
maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.

alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in

een dikk blunt met

- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator

Milos

Belezen gebruiker
Jokkelshizzle zei:
Milos zei:

sukkel alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in

een dikk blunt met

- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator

geen reden om sukkel te zeggen, toch?
ga jij maar lekker verder spelen met je nep hero/bruine suiker, vooral tussen je shag doen en niet te vergeten te snuiven

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.

Milos

Belezen gebruiker
Jokkelshizzle zei:
ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.

ik zou nog maar een lijntje hero doen als ik jou was

Bovenaan