Jokkelshizzle
Belezen gebruiker
Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.
Jokkelshizzle zei:ik kon echt niet naar school vanochtend.
Jokkelshizzle zei:Hoi ik heb net 4,5 gram wiet opgegeten van mijn spacecake maar ik voel niks. Oh ja ik eet die andere 4,5 gram ook nog wel op... alleen is het wel moeilijk te eten.
Jokkelshizzle zei:holy shit ik ga nokkie

Jokkelshizzle zei:holy shit ik ga nokkie
maar het was eigenlijk de bedoeling de hele 9gram op te eten, en jammer genoeg is dat nog niet gelukt...shokora zei:LOL
Toen ik de openingspost las wist ik al dat als ik verder naar beneden zou scrollen ik dit zou lezen xD Maar goed, je moet een keer leren dat 'ik merk niks' een heel gevaarlijk zinnetje is met spacecake, uit ervaring of uit de literatuur.
Milos zei:![]()
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten..![]()
Jokkelshizzle zei:Milos zei:![]()
je hebt zo'n 50 euro aan wiet opgegeten en je hebt er niet eens van kunnen genieten..![]()
konjo dat was 15 euro
Milos zei:maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
Jokkelshizzle zei:Milos zei:maak eens een cake van 9gram knoppen, en eet die hellemaal op, en vertel ons dan hoe het was.
en juist voor het inslaat zou ik nog eens hero roken of snuiven
sukkel alsof dat uitmaakt ik val toch inslaap, en ik heb best wel zin in een dikke joint trouwens ben al heel lang gestopt. maar het meest zin heb ik in
een dikk blunt met
- hasjolie
- heroïne
- crack of coke
- hasj ice-o-lator
Jokkelshizzle zei:ik denk eigenlijk dat ik het maar over me pik strooi en dan hoeren ga neuken zonder condoom. om te kijken wat er dan gebeurt.