Mijn benzo

Hansklok

Bewuste gebruiker
Wil een benzo testen die ik gescoord heb bij een dealer want lijkt niet op wat het daadwerkelijk is. Heb alleen gelezen dat ze benzo’s niet specefiek testen. Heb gevonden dat ze alleen onderzoeken of het daad werkelijk een benzo is of niet dus niet welk soort het is. Welk test centrum test hier wel op ?

Laatst bewerkt:

StukjeBami

Experimenterende gebruiker
Hey,
Heb bij de dealer wat benzo’s gescoord voor het helpen met slapen door mijn angsten. Staat op zijn menu kaart ( ja deze gozer heeft letterlijk een menu kaart gemaakt op paint met zijn assortiement) dat hij xanax (1mg) heeft maar toen ik het ophaalde waren de pillen geel. Staat voor de rest niks op alleen een breuklijn. Heb opgezocht op internet enige die ik in deze juiste kleur zie is /lorazepam/diazepam. Mijn vermoeden is dat het zeker geen xanax is. Diazepam kan ook haast niet lijkt me aangezien dan dat op de pil staat gegraveerd met 2-5 of 10. Lorazepam lijkt mij het meest loghies.

Heeft iemand hier kennis of ervaring in wie een soort richtlijn kan geven wat het misschien kan zijn ? Precies zal ik natuurlijk nooit weten aangezien het met testen toch niet zal uitkomen wat het precies is toch ?

Als ik het die dealer vraag zegt hij gewoon is een benzo ja xanax staat op die lijst. Zal wel loop jongen zijn dus daar word k ook niet echt wijzer van.
Wellicht moet je de betrouwbaarheid van je dealer maar eens goed nagaan. Het klinkt allemaal wel vaag...

Je kunt het (als het goed is) gratis laten testen. Dan ben je het pilletje wel kwijt. Maarja, dan is de betrouwbaarheid van je dealer ook op de proef gesteld.

Echter kun je een hele hoop benzo's ook online bestellen. Kijk eens of je de gewilde benzo's online kunt bestellen. Of je kijkt naar een mooi alternatief wat er op lijkt. Dat zou mij in ieder geval een hoop rust geven.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Wellicht moet je de betrouwbaarheid van je dealer maar eens goed nagaan. Het klinkt allemaal wel vaag...

Je kunt het (als het goed is) gratis laten testen. Dan ben je het pilletje wel kwijt. Maarja, dan is de betrouwbaarheid van je dealer ook op de proef gesteld.

Echter kun je een hele hoop benzo's ook online bestellen. Kijk eens of je de gewilde benzo's online kunt bestellen. Of je kijkt naar een mooi alternatief wat er op lijkt. Dat zou mij in ieder geval een hoop rust geven.
Tis ook een en al vaag. Dus ik kan 1 pilletje laten testen en dan weten ze precies wat dit is? Ik dacht dat ze alleen konden zien of het een benzo is of niet.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Speculeren over wat er in je pillen zit is niet toegestaan. Vragen/vissen naar wegen om aan middelen te komen ook niet!

Ohja, en het is wel eens.

Also, als je niet kunt slapen door angsten, ga naar je huisarts. Benzo's maken levens kapot.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dus ik kan 1 pilletje laten testen en dan weten ze precies wat dit is?
Ik weet dat je bij het testcentrum geen medicijnen mag testen, maar ik weet niet hoe dat zit met 'medicijnen' van de straat. Je kunt ze gerust even bellen en vragen, ik zie wel een kans dat ze het testen en dat weet je precies wat en hoeveel erin zit.

Je kunt in Nederland legaal benzodiazepines kopen, dus niet op het dark web. Kijk eens bij het onderwerp research chemicals hier of DF, daar staat informatie over legale benzodiazepines.

Verder mogen we geen verkooppunten noemen of ernaar vragen, dat zal resulteren in een ban. Je zult dus zelf even moeten uitzoeken waar je het nou precies kan halen. Ook speculeren ('een richtlijn wat er misschien in kan zitten') is verboden. Ik zou je posts nog even bewerken.

Lees je ook even in over het verslavings gevaar, benzos zijn heel verslavend en ook sterk lichamelijk verslavend. Je kunt het dus beter niet meerdere dagen achter elkaar/ regelmatig gebruiken.

Succes!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Heeft iemand hier kennis of ervaring in wie een soort richtlijn kan geven wat het misschien kan zijn ?
Hoi @Hansklok zoals @Mevrouw Pløp en @Geneesmiddel hier al aangeven is speculeren over wat er in je pil/poeder zit niet toegestaan op het forum. Als je wilt weten wat er in je pillen zit zul je naar een testcentrum moeten of legaal spul moeten kopen. Voor de rest eens met de waarschuwingen over benzo-gebruik. Incidenteel is meestal niet zo'n probleem maar er zijn best wat mensen die uiteindelijk toch tegen de verslavende werking van benzo's aanlopen.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Ik weet dat je bij het testcentrum geen medicijnen mag testen, maar ik weet niet hoe dat zit met 'medicijnen' van de straat. Je kunt ze gerust even bellen en vragen, ik zie wel een kans dat ze het testen en dat weet je precies wat en hoeveel erin zit.

Je kunt in Nederland legaal benzodiazepines kopen, dus niet op het dark web. Kijk eens bij het onderwerp research chemicals hier of DF, daar staat informatie over legale benzodiazepines.

Verder mogen we geen verkooppunten noemen of ernaar vragen, dat zal resulteren in een ban. Je zult dus zelf even moeten uitzoeken waar je het nou precies kan halen. Ook speculeren ('een richtlijn wat er misschien in kan zitten') is verboden. Ik zou je posts nog even bewerken.

Lees je ook even in over het verslavings gevaar, benzos zijn heel verslavend en ook sterk lichamelijk verslavend. Je kunt het dus beter niet meerdere dagen achter elkaar/ regelmatig gebruiken.

Succes!
Dankjewel! Jaa ik ga het allemaal even aanpassen in dit topic.
Heb me al vrij veel ingelezen over benzo gebruik en het ricico op verslaving. Ben me er bewust van. Was meer de bedoeling om op normale tijd te kunne slapen. Sta al heel lang op eennwachtlijst bij een psycholoog voor mijn angsten. Als ik naar de huisarts ga die zegt dat ik geen benzo’s mag ondat ik 22 jaar te jong volgens haar ben en daarom schrijft zij niet voor. Was al is ik al eerder gegaan naar mijn huisarts voor slaapproblemen door angstenen hele nachten wakker zijn. Enige wat ik krijg te horen is dat ik melatonine kan slikken en minimaal 30 minuten buiten bewegen per dag en 2 x per week intensief sporten. Heb haar verteld dat dit niet werkt. Ze kan niks verder voor mij doen zegt ze.
dusja vandaar de illegale weg dan maar.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Hoi @Hansklok zoals @Mevrouw Pløp en @Geneesmiddel hier al aangeven is speculeren over wat er in je pil/poeder zit niet toegestaan op het forum. Als je wilt weten wat er in je pillen zit zul je naar een testcentrum moeten of legaal spul moeten kopen. Voor de rest eens met de waarschuwingen over benzo-gebruik. Incidenteel is meestal niet zo'n probleem maar er zijn best wat mensen die uiteindelijk toch tegen de verslavende werking van benzo's aanlopen

Succes!
Hoi @Hansklok zoals @Mevrouw Pløp en @Geneesmiddel hier al aangeven is speculeren over wat er in je pil/poeder zit niet toegestaan op het forum. Als je wilt weten wat er in je pillen zit zul je naar een testcentrum moeten of legaal spul moeten kopen. Voor de rest eens met de waarschuwingen over benzo-gebruik. Incidenteel is meestal niet zo'n probleem maar er zijn best wat mensen die uiteindelijk toch tegen de verslavende werking van benzo's aanlopen.
Sorry wist ik niet over speculeren zal even aanpassen.

• Like
Waarderingen: Eik

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dankjewel! Jaa ik ga het allemaal even aanpassen in dit topic.
Heb me al vrij veel ingelezen over benzo gebruik en het ricico op verslaving. Ben me er bewust van. Was meer de bedoeling om op normale tijd te kunne slapen. Sta al heel lang op eennwachtlijst bij een psycholoog voor mijn angsten. Als ik naar de huisarts ga die zegt dat ik geen benzo’s mag ondat ik 22 jaar te jong volgens haar ben en daarom schrijft zij niet voor. Was al is ik al eerder gegaan naar mijn huisarts voor slaapproblemen door angstenen hele nachten wakker zijn. Enige wat ik krijg te horen is dat ik melatonine kan slikken en minimaal 30 minuten buiten bewegen per dag en 2 x per week intensief sporten. Heb haar verteld dat dit niet werkt. Ze kan niks verder voor mij doen zegt ze.
dusja vandaar de illegale weg dan maar.
En voor het niet voor willen schrijven van benzo's zijn goede redenen! Dus pas alsjeblieft op, voor je het weet ga je down the rabbit hole

Bovenaan