Middel in België?

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Kent er iemand medicijnen die dus legaal in belgië zonder voorschrift van de dokter bij de apotheker verkocht worden. Liefst hallicunogeen (uitgezonderd DXM heb ik al gedaan)

thx,,

Spor

Wijs gebruiker
Elektronik zei:
Liefst hallicunogeen (uitgezonderd DXM heb ik al gedaan)

Lol, ja wij zouden ook wel willen dat mescaline, lsd, 2C-* en binnekort ook paddo's vrij verkrijgbaar waren :wink:

DXM valt officieel niet onder hallucinogenen, maar onder dissociatieven...

takedown84

Belezen gebruiker
hey, ik ken niets van dxm, maar ik wil het wel eens gebruiken...
wist niet eens dat het legaal was... (jaja, ik sta achter xD)
kan ik het gewoon bij elke aphoteker kope, en hoeveel kost het...?
heeft het dan ook gewoon de naam dxm?
thx!!

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
takedown84 zei:
hey, ik ken niets van dxm, maar ik wil het wel eens gebruiken...
wist niet eens dat het legaal was... (jaja, ik sta achter xD)
kan ik het gewoon bij elke aphoteker kope, en hoeveel kost het...?
heeft het dan ook gewoon de naam dxm?
thx!!

Deze middelen met DXM kun je in de apotheker kopen:

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWel ... omethorfan

(Rx = middelen op voorschrift)

Maar Sinds er in de meeste middeltjes ook andere (actieve) bestanddelen zitten is dit niet echt aan te raden hiervan een grote dosis te nemen...
Ook sorbitol (als vervanging voor suiker) moet vermeden worden aangezien je hier flink moet van gaan schijten... Opletten is dus de boodschap! Weet wat je neemt :)

takedown84

Belezen gebruiker
ah, welk heb jij dan gekocht bij de apotheker zodat je genoeg van de dxm zelf binne kreeg zonder ( al te veel) last te hebben van de andere actieve stoffen?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Ik zoop een half flesje "toux-san", goed voor zo'n 180 mg DXM voor mijn 60 kg lichte lichaam(weet niet of dit op voorschrift was, vond het gwn thuis in het apothekerskastje :wink: ). Na de bijsluiter goed te hebben gelezen was DXM dus de enige actieve stof. Er stond wel bij ingredienten: sorbitol oplossing. Ik dacht dat het niet zo erg kon zijn om wat te gaan schijten maar toch verkeerd gedacht!! :grin: Nooit eerder piste ik als het ware langs mijn hol.. Niet proberen dus die shit! En ga gwn ff over de grens en haal daro retard caps in het kruidvat. Gwn openmaken, crushen die handel en in een vloeitje droppen.

:wave:

takedown84

Belezen gebruiker
ok... ik woon in belgië kan het hier dus normaal wel vinde xD... allesinds bedankt!!! ga het zeker proberen !

takedown84

Belezen gebruiker
nog een vraag... hoeveel mg kan ik best neme om te beginnen? tripte je hard op je 180 mg..? heb enkel nog maar 1x paddo's gedaan... een halve portie...
ik weeg ook maar 60 kg fzo... en maat van me doet mee, weegt iets meer dan 100... moet hij dan meer nemen?... alvast bedankt

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
takedown84 zei:
nog een vraag... hoeveel mg kan ik best neme om te beginnen? tripte je hard op je 180 mg..? heb enkel nog maar 1x paddo's gedaan... een halve portie...
ik weeg ook maar 60 kg fzo... en maat van me doet mee, weegt iets meer dan 100... moet hij dan meer nemen?... alvast bedankt

lees eerst eens: http://www.dhpforum.nl/dxm/
zo weet je zeker wat je wel en niet moet doen en wat je mag verwachten
voor mij was 180mg wel nice, had wel meer aangekunnen denk ik maar alles was op. had in het begin verwacht dat het niet veel ging geven maar na een uurtje begon het te werken. de werking hield zo'n 5 uur aan denk ik. voelde me echt strak, net alsop de pillen. had een lekker gevoel in heel mn lijf en muziek luisteren was erg nice!
raakte die nacht wel moeilijk in slaap.
toen het spul begon te werken heb ik me wel even misselijk gevoeld.. maar na enkele minuten was dit gelukkig over.
Vind dxm wel een aanrader, het duurde wel even voordat het was uitgewerkt. zelfs de dag erna voelde ik me nog raar..

achja have fun! :grin:

::edit:: denk dat je wel goed zit met 180mg sinds je ook maar 60 kg weegt. (zo zit je op het 2de plateau -> meest recreatieve niveau -> het moet nog fun blijven!)
je vriend die ongeveer 100 kg weegt zal wel wat meer nodig hebben. na een klein rekensommetje zal hij ongeveer 300mg moeten nemen om op hetzelfde plateau als jij te komen)
jullie kunnen ook wat meer nemen en zich nog steeds op het 2de plateau bevinden maar omdat het jullie eerste x zal zijn raad ik dit toch af. stel je bent allergisch voor die zooi en raakt in het ziekenhuis, zou niet zo chill zijn :grin:

Het tweede plateau. (2.5-7.5mg/kg)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Nustasium, is een anti alergie middel dat nu verkocht wordt als slaapmiddel,tis nog goedkoop ook. moet er best wel veel van slikken voor je effect voelt (stuk of 10) maar dat hangt van persoon tot persoon af natuurlijk. Heb het enkel gedaan in combinatie van benzo's waar ik toen wel aan gewend was. Vrij leuke trip, soms een beetje vaag, en had soms last van wat maagpijn.
Oh ja zo te verkrijgen, maar soms moet je even zoeken naar een apotheek die het in voorraad heeft.

Laat zeker een weten hoe je ervaring hier mee was moest je het een keertje proberen.

Have fun :)

takedown84

Belezen gebruiker
ah, ik denk dat ik toch iets bij de apotheker zal moete gaan hale want heb gezocht en gevraagt naar daro retard caps in het kruidvat (woon in belgië) en ze verkochten dit niet.

icedhead

Experimenterende gebruiker
je kan ook altijd difenylhydramide bevattende medicatie ( dimedrol, nytol ) nemen maar ik vind ze hier in België in nog al wat weinig apothekers.

Bovenaan